d16a6 a d16z2
palka11 - 2009-11-01, 21:45
" />Witam, mam civica w d16a6 i jest mozliwosc kupienia tanio d16z2. Jednak sam goly sinik dlatego chcialem sie spytac czy osprzet i inne graty beda pasowac?
scanikwwo - 2009-11-01, 21:57
" />Będą Wszystko powinno podejść bez problemu.
Pozdro!
<mtm> - 2009-11-01, 21:59
" />Będą pasowały-różnica w oznaczeniu wynika z przed i poliftu
Bonio_EQ - 2009-11-02, 13:58
" />
Bitek - 2009-11-02, 17:26
" />Jaki w porównaniu do A6? Różnica jest tylko w kwestii wałka i katalizatora?
<mtm> - 2009-11-02, 17:55
" />
palka11 - 2009-11-02, 21:13
" />To jaka bedzie mniej wiecej roznica w mocy??
Bitek - 2009-11-02, 21:21
" />Zawsze wydawało mi się, że A6 jest mocniejszy, bo w serii nie ma kata. Ale za to Z2 ma ostrzejszy wałek ale ma kata więc na logikę wychodzi na to samo . Ale jak jest w praktyce - nie wiem...
MarcinL - 2009-11-02, 22:20
" />Ja w shuttli z '89 mialem seryjnie D16A6 z katalizatorem
<mtm> - 2009-11-03, 05:49
" />D16A6 ma katalizator seryjnie.
D16A6: 109KM przy 6300 rpm ; 135 Nm przy 5200 rpm
D16Z2: 110KM przy 6500 rpm ; 134 Nm przy 5200 rpm
Uzyskali 1 KM kosztem 1 Nm przy 200 rpm wyższych
A tak przy okazji . . .Jeżeli Z2 ma ostrzejszy wałek to jak zareaguje A6 jakby taki do niego wsadzić ? Obeszłoby się bez Strojenia dodatkowego ? Ma to wogóle sens?
MarcinL - 2009-11-03, 08:00
" />Z tego co wiem D16A6 bez katalizatora miało oznaczenie D16A7 ktoś ma na forum sedana z takim silnikiem
GROMX - 2009-11-03, 15:58
" />tez mam a6 w hb z 88 roku i tez ma kata:)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
palka11 - 2009-11-01, 21:45
" />Witam, mam civica w d16a6 i jest mozliwosc kupienia tanio d16z2. Jednak sam goly sinik dlatego chcialem sie spytac czy osprzet i inne graty beda pasowac?
scanikwwo - 2009-11-01, 21:57
" />Będą Wszystko powinno podejść bez problemu.
Pozdro!
<mtm> - 2009-11-01, 21:59
" />Będą pasowały-różnica w oznaczeniu wynika z przed i poliftu
Bonio_EQ - 2009-11-02, 13:58
" />
Bitek - 2009-11-02, 17:26
" />Jaki w porównaniu do A6? Różnica jest tylko w kwestii wałka i katalizatora?
<mtm> - 2009-11-02, 17:55
" />
palka11 - 2009-11-02, 21:13
" />To jaka bedzie mniej wiecej roznica w mocy??
Bitek - 2009-11-02, 21:21
" />Zawsze wydawało mi się, że A6 jest mocniejszy, bo w serii nie ma kata. Ale za to Z2 ma ostrzejszy wałek ale ma kata więc na logikę wychodzi na to samo . Ale jak jest w praktyce - nie wiem...
MarcinL - 2009-11-02, 22:20
" />Ja w shuttli z '89 mialem seryjnie D16A6 z katalizatorem
<mtm> - 2009-11-03, 05:49
" />D16A6 ma katalizator seryjnie.
D16A6: 109KM przy 6300 rpm ; 135 Nm przy 5200 rpm
D16Z2: 110KM przy 6500 rpm ; 134 Nm przy 5200 rpm
Uzyskali 1 KM kosztem 1 Nm przy 200 rpm wyższych
A tak przy okazji . . .Jeżeli Z2 ma ostrzejszy wałek to jak zareaguje A6 jakby taki do niego wsadzić ? Obeszłoby się bez Strojenia dodatkowego ? Ma to wogóle sens?
MarcinL - 2009-11-03, 08:00
" />Z tego co wiem D16A6 bez katalizatora miało oznaczenie D16A7 ktoś ma na forum sedana z takim silnikiem
GROMX - 2009-11-03, 15:58
" />tez mam a6 w hb z 88 roku i tez ma kata:)