d16a9 - problem po remoncie
lukania22 - 2007-08-01, 08:22
" />Witam. Potrzebuje fachowej rady odnosnie d16a9. Samochod jest po remoncie silnika ( ukrecona panewka na wale) przejechal ok 2 tys km bez jakiegos palowania silnika i czoraj jadac w nocy zaczela mi zle pracowac tj. na obrotach od 0.5 do 3 tys trzesla sie straszznie rzucalo nia , a najwazniejsze ze do 3 tys samochod kopcil( na bialo) powyzej 3 tys bylo juz ok.
Dodam ze obecnie mam maly problem z termostatem potrafila mni sie w korku prawie zagrzac. Moze ktos z Was mial podobny problem????
Nie bardzo wiem co to moze byc!!!
Pomozcie jak mozecie
Pozdrawiam Lukasz
PS. teraz zauwazylem jeszcze ze stojac przodem do silnika 3 i 4 swieca jest zalana olejem
a plyn z chlodnicy znika caly na odcinku ok 1. km
Moze ktos pomoze????
stealth - 2007-08-01, 14:08
" />No to chyba remont nie wyszedł do końca Znikająca woda wskazuje na nieszczelność układu chłodzenia, a biały dym na to, że nieszczelność może być w głowicy (np. pęknięcie) albo na styku głowica-blok (uszczelka). Na odległość jednak chyba ciężko będzie coś powiedzieć definitywnie, podjedź do warsztatu i niech sprawdzą, bo wygląda dość poważnie.
HIO - 2007-08-01, 15:19
" />moim skromnym zdaniem wywalilo uszczelke pod glowica.
skoro ci sie "prawie" zagrzal bo termostat jest trafiony- to znaczy ze tak sie stalo. swoja droga termostat to koszt 40 zl.... i glupio ze nie wymieniles.
stealth - 2007-08-01, 15:24
" />A'propos termostatu: jest lato - już lepiej wyciągnąć termostat całkiem i jeździć bez, niż jeździć z zaciętym w pozycji zamkniętej. Oczywiście właściwym wyjściem jest po prostu wymiana.
kasperaz - 2007-08-01, 17:33
" />no to módl się żeby to była uszczelka koleżka jak przegrzał d16z2 to mu cylinder pękłzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
lukania22 - 2007-08-01, 08:22
" />Witam. Potrzebuje fachowej rady odnosnie d16a9. Samochod jest po remoncie silnika ( ukrecona panewka na wale) przejechal ok 2 tys km bez jakiegos palowania silnika i czoraj jadac w nocy zaczela mi zle pracowac tj. na obrotach od 0.5 do 3 tys trzesla sie straszznie rzucalo nia , a najwazniejsze ze do 3 tys samochod kopcil( na bialo) powyzej 3 tys bylo juz ok.
Dodam ze obecnie mam maly problem z termostatem potrafila mni sie w korku prawie zagrzac. Moze ktos z Was mial podobny problem????
Nie bardzo wiem co to moze byc!!!
Pomozcie jak mozecie
Pozdrawiam Lukasz
PS. teraz zauwazylem jeszcze ze stojac przodem do silnika 3 i 4 swieca jest zalana olejem
a plyn z chlodnicy znika caly na odcinku ok 1. km
Moze ktos pomoze????
stealth - 2007-08-01, 14:08
" />No to chyba remont nie wyszedł do końca Znikająca woda wskazuje na nieszczelność układu chłodzenia, a biały dym na to, że nieszczelność może być w głowicy (np. pęknięcie) albo na styku głowica-blok (uszczelka). Na odległość jednak chyba ciężko będzie coś powiedzieć definitywnie, podjedź do warsztatu i niech sprawdzą, bo wygląda dość poważnie.
HIO - 2007-08-01, 15:19
" />moim skromnym zdaniem wywalilo uszczelke pod glowica.
skoro ci sie "prawie" zagrzal bo termostat jest trafiony- to znaczy ze tak sie stalo. swoja droga termostat to koszt 40 zl.... i glupio ze nie wymieniles.
stealth - 2007-08-01, 15:24
" />A'propos termostatu: jest lato - już lepiej wyciągnąć termostat całkiem i jeździć bez, niż jeździć z zaciętym w pozycji zamkniętej. Oczywiście właściwym wyjściem jest po prostu wymiana.
kasperaz - 2007-08-01, 17:33
" />no to módl się żeby to była uszczelka koleżka jak przegrzał d16z2 to mu cylinder pękł