d16z2 na d15b
nietopeR - 2008-09-09, 10:57
" />Witam. Mam w swoim ed7 d16z2. Chodzi mi po głowie swap na d15b. Narazie pytam czysto teoretycznie bo chce wybadac grunt. Jak to wyglada od strony teoretycznej i praktycznej? Co pojdzie p&p a co sprawi problemy? Dobrze przypuszczam ze d15b bedzie mialo wiekszy potencjal w pozniejszych modach N/A? Doszukalem sie na hondatech ze d15b jest na OBD: 0, 1, 2. Czy to znaczy ze ten silnik wystepowal w 3 "wersjach" na OBD 0, OBD 1 i OBD 2? Jesli ktos z forumowiczow bedzie tak dobry i naswietli mi temat dokladniej to bede bardzo wdzieczny Jesli sprawa okaze sie w miare znosnie do ogarniecia to wtedy chetnie sprzedam swoje d16z2 Z gory dzieki za info i ewentualne poprawki jesli sie gdzies walnalem
Mike - 2008-09-09, 11:06
" />albo coś mnie przerosło albo taki mod jest bez sensu
O jakim silniku mówisz D15B2?
bo jeżeli tak to to jest praktycznie to samo co Twoje D16Z2 tylko że tam jest 2punktowy wtrysk a u Ciebie 4punktowy
uwstecznianie się jest trochę bez sensu
mAx - 2008-09-09, 11:25
" />D15B JDM - SOHC VTEC 130 koni... to nie to samo co D15B2
Mike - 2008-09-09, 11:32
" />coś mi właśnie nie pasowało
nietopeR - 2008-09-09, 11:55
" />Nie no uwsteczniac sie napewno nie bede Tak jak mAx napisal chodzi o
• Pojemność: 1493
• Moc: 130KM/6800rpm
• Moment: 140NM/5200rpm
• Kompresja: 9.6:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 84.5mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Tak
• OBD: 0, 1, 2
jasiekk - 2008-09-09, 14:44
" />gdzie Ty znajdziesz taki silnik?
nietopeR - 2008-09-09, 15:16
" />Jak bym nie wiedzial gdzie go znajde to bym o takim silniku nie myslal Zreszta z tego co wiem jeden jest nawet na allegro... Ten temat to prosba o info jak od strony technicznej wyglada swap takiego silnika, a nie zagadka skad go wyczaruje Waham sie czy grzebac swoje z2 czy myslec raczej o swapie. I mam nadzieje ze ten temat rozwieje moje watpliwosci.
Dzilas - 2008-09-09, 15:26
" />pozmawiaj z seed'em z tego forum. on wrzucil d16z6 co wg mnie jest bardzo podobny technicznie do d16z6
C00li - 2008-09-09, 18:50
" />Malak (zarejestrowany np. na H3M) ostatnio zmieniał D15B2 na D15B w V gen. - najbardziej wczoraj narzekał na przeróbki wiązki na OBD-1. Pogadaj z nim, jak go nie znajdziesz, to podam Ci nr GG.
HIO - 2008-09-09, 18:56
" />
nietopeR - 2008-09-10, 08:41
" />nooo i wlasnie odpowiedzi w tym stylu oczekiwalem czyli dobrze rozumiem ze montujac glowice z z6 do mojego z2 otrzymam efekt zblizony do swapa na d15b przy teoretycznie mniejszym nakladzie? a d15b z obd-0 istenieje? nie mam praktycznego doswiadczenia w takich sprawach ale z teorii wchlonietej na tym forum wiem ze zazwytczaj prace przy takich rzeczach trwaja czesto dwa razu dluzej niz sie to wczesniej zaklada prawda? w takim razie bede narazie pieścil moje z2 bo najprawdopodobniej nie znajde juz tyle czasu na takie zabiegi do konca przyszlego roku dzieki za naswietlenie tematuzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nietopeR - 2008-09-09, 10:57
" />Witam. Mam w swoim ed7 d16z2. Chodzi mi po głowie swap na d15b. Narazie pytam czysto teoretycznie bo chce wybadac grunt. Jak to wyglada od strony teoretycznej i praktycznej? Co pojdzie p&p a co sprawi problemy? Dobrze przypuszczam ze d15b bedzie mialo wiekszy potencjal w pozniejszych modach N/A? Doszukalem sie na hondatech ze d15b jest na OBD: 0, 1, 2. Czy to znaczy ze ten silnik wystepowal w 3 "wersjach" na OBD 0, OBD 1 i OBD 2? Jesli ktos z forumowiczow bedzie tak dobry i naswietli mi temat dokladniej to bede bardzo wdzieczny Jesli sprawa okaze sie w miare znosnie do ogarniecia to wtedy chetnie sprzedam swoje d16z2 Z gory dzieki za info i ewentualne poprawki jesli sie gdzies walnalem
Mike - 2008-09-09, 11:06
" />albo coś mnie przerosło albo taki mod jest bez sensu
O jakim silniku mówisz D15B2?
bo jeżeli tak to to jest praktycznie to samo co Twoje D16Z2 tylko że tam jest 2punktowy wtrysk a u Ciebie 4punktowy
uwstecznianie się jest trochę bez sensu
mAx - 2008-09-09, 11:25
" />D15B JDM - SOHC VTEC 130 koni... to nie to samo co D15B2
Mike - 2008-09-09, 11:32
" />coś mi właśnie nie pasowało
nietopeR - 2008-09-09, 11:55
" />Nie no uwsteczniac sie napewno nie bede Tak jak mAx napisal chodzi o
• Pojemność: 1493
• Moc: 130KM/6800rpm
• Moment: 140NM/5200rpm
• Kompresja: 9.6:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 84.5mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Tak
• OBD: 0, 1, 2
jasiekk - 2008-09-09, 14:44
" />gdzie Ty znajdziesz taki silnik?
nietopeR - 2008-09-09, 15:16
" />Jak bym nie wiedzial gdzie go znajde to bym o takim silniku nie myslal Zreszta z tego co wiem jeden jest nawet na allegro... Ten temat to prosba o info jak od strony technicznej wyglada swap takiego silnika, a nie zagadka skad go wyczaruje Waham sie czy grzebac swoje z2 czy myslec raczej o swapie. I mam nadzieje ze ten temat rozwieje moje watpliwosci.
Dzilas - 2008-09-09, 15:26
" />pozmawiaj z seed'em z tego forum. on wrzucil d16z6 co wg mnie jest bardzo podobny technicznie do d16z6
C00li - 2008-09-09, 18:50
" />Malak (zarejestrowany np. na H3M) ostatnio zmieniał D15B2 na D15B w V gen. - najbardziej wczoraj narzekał na przeróbki wiązki na OBD-1. Pogadaj z nim, jak go nie znajdziesz, to podam Ci nr GG.
HIO - 2008-09-09, 18:56
" />
nietopeR - 2008-09-10, 08:41
" />nooo i wlasnie odpowiedzi w tym stylu oczekiwalem czyli dobrze rozumiem ze montujac glowice z z6 do mojego z2 otrzymam efekt zblizony do swapa na d15b przy teoretycznie mniejszym nakladzie? a d15b z obd-0 istenieje? nie mam praktycznego doswiadczenia w takich sprawach ale z teorii wchlonietej na tym forum wiem ze zazwytczaj prace przy takich rzeczach trwaja czesto dwa razu dluzej niz sie to wczesniej zaklada prawda? w takim razie bede narazie pieścil moje z2 bo najprawdopodobniej nie znajde juz tyle czasu na takie zabiegi do konca przyszlego roku dzieki za naswietlenie tematu