ďťż

d16z5 a civic 4g



Bonczek - 2008-01-21, 00:02
" />Jaki musi latac silnik w 4g zeby dalo sie zrobic swapa plug&play na d16z5?




Dzilas - 2008-01-21, 00:55
" />d16a9



Mike - 2008-01-21, 07:09
" />żeby to zrobić na zasadzie plug&play to faktycznie D16A9, ale jeżeli masz całe D16Z5 z wiązką itd to szukaj każdego ED7 łącznie z SOHC (tam powinieneś przełożyć też wiązkę ale wybór sztuk do kupna ZNACZNIE się powiększa i jest w czym wybierać a najważniejsza przecież prosta buda...)

możesz w sumie też kupić jakieś ED6 z D15B2 i przełożyć wiązkę wraz z silnikiem ale dochodzi do tego SWAP hamulców tylnych na tarcze i przydałby sie też może tylny stabilizator. Z tym, że gdybyś miał to wszystko lub potrafił tanio zdobyć to przy kupnie ED6-tki wybór już jest ku...sko wielki...



Bonczek - 2008-01-21, 08:42
" />Mówimy o wiazce na silniku?




Dzilas - 2008-01-21, 08:59
" />



Mike - 2008-01-21, 09:05
" />ja wiem czy tak dużo zabawy, zależy jak kto obeznany, ale chodziło mi o to że dużo większy wybór podczas kupna budy, bo kupić ED7 DOHC aby buda/zawiecha była w dobrym stanie jest ciężko...



Mike - 2008-06-25, 10:02
" />Dobra to teraz ja pytam, bo nie chce zakładać nowego tematu.

Mam pod maską blok D16A9 z kolektorami i kompem Z5
Bede miał kolektory i kompa od A9, więc pytanie czy taka impreza w zamienianie kolektorów ma sens??
odpadnie sonda lambda, ( + bo przynajmniej nie bedzie sie co zepsuć)

Ale czy wiązka jest taka sama czy coś bede musiał modzić



krzysiu134 - 2008-06-28, 09:34
" />



beddom - 2008-06-28, 09:47
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu