D16Z5 wtryski nie dają paliwa SWAP
szym1009 - 2009-05-21, 07:20
" />Witam! Wsztskch na forum. Chciałbym prosic o pomoc w sprawie mojego d16z5! A mianowicie zrobiłem swap w mojej hani z d15b2 na 16z5, robiłem wszystko jak pisało na forum, niestety po poskładani wszystkiego, hania nie odpaliła.
Iskra jest, zapłon ok, ale swiece suche;/ Sprawdzjac wtryski zaczynjac od wtrysku nr. 1 po przekreceniu kluczyka nie dochodzi do niego zadne napiecie dopiero gdy zdejme kleme i załoze ( ciagle przekrecony kluczyk) napiecie sie pojawia. Dodam ze po wyłaczeniu zapłonu ponownym właczeniu pompa paliwa sie nie załacza, dopiero gdy siagne kleme i załoze pompa zaczyna isc ale tylko po pierwszym przekreceniu kluczyka. Bardzo prosze o pomoc! dodam ze moja hania to 5g.
Mike - 2009-05-21, 07:26
" />sorry, ale ku%$#()@*# następny z 5g
od czego masz komputer ?
masz resistor box ?
jaki masz aparat zapłonowy?
to że zrobiłeś wszystko jak napisano na forum to nie znaczy że u Ciebie będzie działało, bo jak mogłeś zauważyć masz 5g i prawdopodobnie OBD1 a opis dotyczy OBD0 i 4g
szym1009 - 2009-05-21, 07:31
" />Wiem sory ale tu mnie posłał znajomy, heh ale silnik od was;p. Mam rezystor, komuter od d16z5 aparat od d16z5, map sensor tez. instalacjia niby zrobiona niby dobrze. Nie wiem czy moze miec na to wpływ ze nie mam czujnika cisnienia atmosferycznego;/
noofaq - 2009-05-21, 07:32
" />silnik brałeś z OBD0, sam masz OBD1...
a wiesz że osprzęt też musiałbyś mieć z OBD1?
Mike - 2009-05-21, 07:45
" />
szym1009 - 2009-05-21, 08:00
" />Instalacje podpinałem wg. tego download/file.php?id=3144
Mike - 2009-05-21, 08:02
" />a ty nie masz czasem przy kompie 4ech wtyczek ?
szym1009 - 2009-05-21, 10:38
" />Nie ja mam takie same wtyczki (trzy) co w tym kompie wszystko mi pasuje! co jest odpowiedzialne za wtryski?? Jak sprawdzic resistor box?? dlaczego mi sie ta pompa nie załacza??
C00li - 2009-05-21, 12:08
" />Ludzie! Spokojnie!
Komp w D15B2 w V genie ma takie same wtyczki jak kompy w IV genie, więc nie ma problemu z podłączeniem. Z tego co pamiętam, to zamienione kolorami są CRANK sensor i CYLinder sensor, albo któreś z tych z aparatu. Jak silnik jest OBD-0 to i osprzęt musi być OBD-0 (sprawdzałem na aparacie zapłonowym )
To, że nie ma zasilania na wtryskach, to albo podłączyłeś niewłaściwe zasilanie do resistor-boxa (jeden żółto-czarny ma napięcie tylko przez pierwsze 2 sekundy, inny żółto-czarny może mieć napięcie po odpaleniu silnika).
Sprawdź też przekaźnik, bo on też jest odpowiedzialny za zasilanie wtryskiwaczy. Jeżeli CRANK sensor jest źle podłączony i nie daje sygnału, to komp nie wystawia sygnału na przekaźnik i nie włącza napięcia na wtryski.
Na razie tyle. Napisz co się dzieje i będziemy szukać dalej. Sprawdź też napięcie dochodzące do resistor-boxa od razu po przekręceniu kluczyka (2 sekundy) i jak później próbujesz odpalać - powinno być cały czas. Jeżeli jest zasilanie, to wtryskiwacze może sprawdzić podając masę na drugi styk.
szym1009 - 2009-05-21, 12:35
" />Podpiłem 2 zółto-czarne kable z wtyczki od wtrysku z b2 do tego jednego co idzie do resistor box, który przekaznik jest odpowiedzilny za właczanie wtrysków?? Reszte posprawdzam i dam znac! Dzieki za pomoc:)
C00li - 2009-05-21, 12:59
" />
tecno - 2009-05-21, 17:36
" />a czy ktos w tym kraju wie ze d15b2 Vg to obd0? nie wypisujcie glupot i nie wprowadzajce ludzi w blad. to ze ktos cos na spocie uslyszal od kolegi nie oznacza ze tak musi byczanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
szym1009 - 2009-05-21, 07:20
" />Witam! Wsztskch na forum. Chciałbym prosic o pomoc w sprawie mojego d16z5! A mianowicie zrobiłem swap w mojej hani z d15b2 na 16z5, robiłem wszystko jak pisało na forum, niestety po poskładani wszystkiego, hania nie odpaliła.
Iskra jest, zapłon ok, ale swiece suche;/ Sprawdzjac wtryski zaczynjac od wtrysku nr. 1 po przekreceniu kluczyka nie dochodzi do niego zadne napiecie dopiero gdy zdejme kleme i załoze ( ciagle przekrecony kluczyk) napiecie sie pojawia. Dodam ze po wyłaczeniu zapłonu ponownym właczeniu pompa paliwa sie nie załacza, dopiero gdy siagne kleme i załoze pompa zaczyna isc ale tylko po pierwszym przekreceniu kluczyka. Bardzo prosze o pomoc! dodam ze moja hania to 5g.
Mike - 2009-05-21, 07:26
" />sorry, ale ku%$#()@*# następny z 5g
od czego masz komputer ?
masz resistor box ?
jaki masz aparat zapłonowy?
to że zrobiłeś wszystko jak napisano na forum to nie znaczy że u Ciebie będzie działało, bo jak mogłeś zauważyć masz 5g i prawdopodobnie OBD1 a opis dotyczy OBD0 i 4g
szym1009 - 2009-05-21, 07:31
" />Wiem sory ale tu mnie posłał znajomy, heh ale silnik od was;p. Mam rezystor, komuter od d16z5 aparat od d16z5, map sensor tez. instalacjia niby zrobiona niby dobrze. Nie wiem czy moze miec na to wpływ ze nie mam czujnika cisnienia atmosferycznego;/
noofaq - 2009-05-21, 07:32
" />silnik brałeś z OBD0, sam masz OBD1...
a wiesz że osprzęt też musiałbyś mieć z OBD1?
Mike - 2009-05-21, 07:45
" />
szym1009 - 2009-05-21, 08:00
" />Instalacje podpinałem wg. tego download/file.php?id=3144
Mike - 2009-05-21, 08:02
" />a ty nie masz czasem przy kompie 4ech wtyczek ?
szym1009 - 2009-05-21, 10:38
" />Nie ja mam takie same wtyczki (trzy) co w tym kompie wszystko mi pasuje! co jest odpowiedzialne za wtryski?? Jak sprawdzic resistor box?? dlaczego mi sie ta pompa nie załacza??
C00li - 2009-05-21, 12:08
" />Ludzie! Spokojnie!
Komp w D15B2 w V genie ma takie same wtyczki jak kompy w IV genie, więc nie ma problemu z podłączeniem. Z tego co pamiętam, to zamienione kolorami są CRANK sensor i CYLinder sensor, albo któreś z tych z aparatu. Jak silnik jest OBD-0 to i osprzęt musi być OBD-0 (sprawdzałem na aparacie zapłonowym )
To, że nie ma zasilania na wtryskach, to albo podłączyłeś niewłaściwe zasilanie do resistor-boxa (jeden żółto-czarny ma napięcie tylko przez pierwsze 2 sekundy, inny żółto-czarny może mieć napięcie po odpaleniu silnika).
Sprawdź też przekaźnik, bo on też jest odpowiedzialny za zasilanie wtryskiwaczy. Jeżeli CRANK sensor jest źle podłączony i nie daje sygnału, to komp nie wystawia sygnału na przekaźnik i nie włącza napięcia na wtryski.
Na razie tyle. Napisz co się dzieje i będziemy szukać dalej. Sprawdź też napięcie dochodzące do resistor-boxa od razu po przekręceniu kluczyka (2 sekundy) i jak później próbujesz odpalać - powinno być cały czas. Jeżeli jest zasilanie, to wtryskiwacze może sprawdzić podając masę na drugi styk.
szym1009 - 2009-05-21, 12:35
" />Podpiłem 2 zółto-czarne kable z wtyczki od wtrysku z b2 do tego jednego co idzie do resistor box, który przekaznik jest odpowiedzilny za właczanie wtrysków?? Reszte posprawdzam i dam znac! Dzieki za pomoc:)
C00li - 2009-05-21, 12:59
" />
tecno - 2009-05-21, 17:36
" />a czy ktos w tym kraju wie ze d15b2 Vg to obd0? nie wypisujcie glupot i nie wprowadzajce ludzi w blad. to ze ktos cos na spocie uslyszal od kolegi nie oznacza ze tak musi byc