ďťż

d16z6 błąd nr 3



kondis - 2010-01-02, 23:56
" />od jakiegoś czasu jeżdziłem z błędem na kompie. Ale że wiedziałem że to przekaznik pompy paliwa(na cieplym trzeba bylo poczekac zeby odpalil i pompa nie robila cyyk) to nie robilem nic z tym (lenistwo)

jednak teraz ostatnio (moze to przez mrozy?) autem nagle zaczelo szarpac podczas jazdy - jakby paliwa nie dostawalo i potrafilo zgasnac.

wreszcie sprawdzilem bledy na kompie i wyszedl nr 3 (silnik d16z6 OBD1) - z tego co znalazlem to MAP sensor - czy ktos wie jak to usunac? i czy wystarczy w tym przypadku przelutowac przekaznik pompy paliwa(jesli to o to chodzi)?




scanikwwo - 2010-01-03, 11:22
" />MAP sensor niewiele ma wspólnego z pompą paliwa. Sprawdź wtyczkę od mapa (zaraz nad przepustnicą) no chyba, że korzystasz ze starego map sensora z ED6, to zlukaj na ścianie grodziowej zaraz między kolektorem ssącym, a filtrem węglowym. Sprawdź też kabelkologię, czy oby na pewno przy swapie wszystko zostało podłączone odpowiednio.



kondis - 2010-01-03, 11:42
" />hmm idąc za tą stroną: wychodzi jeszcze ze to niby nie map sensor tylko-

http://www.honda.gda.pl/smf/index.php?topic=275.0

3 Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym, lub jego obwód



soldi - 2010-01-03, 12:44
" />manifold absolute pressure sensor (MAP) - w wolnym tłumaczeniu czujnik absolutnego cisnienia w układzie dolotowym




kondis - 2010-01-03, 14:07
" />



scanikwwo - 2010-01-04, 14:36
" />No więc na pewno wypadałoby sprawdzić czy aby na pewno kable nie są gdzieś przetarte i nie zwierają do masy. Sprawdź też ciągłość przewodów czy nie są urwane. Resztę masz tutaj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu