dane techniczne silników
Unreal - 2007-05-27, 07:43
" />Czy ktoś może posiada dane techniczne, i wymiary (bardziej by mi zależało na wymiarach) silników;: D14A1 i innych z wtryskiem (najlepiej pełnym)
Dzida - 2007-05-27, 07:44
" />Wymiary silników?
Zajrzyj tutaj ->
http://www.civic4g.pl/page.php?action=spec
Unreal - 2007-05-27, 07:56
" />no właśnie tu niema, chodzi o np. wymiary kolektora ssącego
Przymierzam się do zmiany dwóch gażników na wtrysk (najlepiej pełny)
kyzer - 2007-05-27, 10:26
" />To ja mam do Ciebie wielką prośbę
Opisz to na forum jak ogarniesz już wszystko bo też nad tym myślałem.
pozdro i powodzenia w modzie!
zayonnc - 2007-05-27, 20:27
" />http://www.civic4g.pl/forum/topics2/4546.htm tu macie podobny temat
I dobrym pomysłem jest sprawdzenie uszczelek od kolektorów i porównanie ich (oczywiście kolektorów dolotowych). Co na 100% by potrzeba, to oczywiście kolektor dolotowy z przepustnicą i wtryskami, komputer, wiązka, bak z pompą paliwa i zapewne przewodami, wałek rozrządu (bo w gaźnikowcach jest wałek z miejscem na pompę paliwa) map sensor, resistor box itp. Także sporo roboty (pewnie koszt podobny do swapa), zresztą zabawa bez sensu bo mocy w sumie nie da (oczywiście jak zostanie seria d15). Jeżeli już ktoś się chce bawić to od razu wielopunkt.
Pozdr
P.S. Ciekawe czy np. hamulce z przodu w ed6 nie są inne niż w ec9 - w każdym razie w sedanach z d14 tarcze są inne (węższe i chyba nie są wentylowane) no i mniejsza średnica chyba
EDIT: Nie wiem co mi się tak wkręciło z tym, że chciałeś wkładać graty z d15. Ale w sumie to nie wiele zmienia - trzeba by po prostu mieć te wszystkie części które są potrzebne do przeróbki d15 na wielopunkt + to co jest inne w gaźniku czyli bak+pompa+przewody, wałek rozrządu.
Dzida - 2007-05-27, 20:34
" />Musze, sprostować, musze musze
tarcze w sedanach D14 są wentylowane
zayonnc - 2007-05-27, 21:16
" />Nie chciało mi się do Twojego poradnika o wymianie klocków zaglądać aby sprawdzić (a w zasadzie to miałem problemy z netem i mi mulił strasznie). Ale są węższe (mniejsza pojemność cieplna) i mają mniejszą średnicę (chyba-zabezpieczam się jakbym nie miał racji jednak to pewnie Dzida sprostuje ). Także jednak hamują trochę gorzej itp. Także aby było porządnie to przydałoby się coś z tym zrobić.
Pozdr
Unreal - 2007-05-28, 09:46
" />Tak sobie przegladałem net i znalazłem jakiś sklep z uszczelkami pod kolektor ssący i w opisie wynika że uszczelka pasuję do silników D13/14/15/16, czyli na mój rozum jakiś kolektor ssący od D16 powinien pasować?
czy moje myślenie jest błędne?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Unreal - 2007-05-27, 07:43
" />Czy ktoś może posiada dane techniczne, i wymiary (bardziej by mi zależało na wymiarach) silników;: D14A1 i innych z wtryskiem (najlepiej pełnym)
Dzida - 2007-05-27, 07:44
" />Wymiary silników?
Zajrzyj tutaj ->
http://www.civic4g.pl/page.php?action=spec
Unreal - 2007-05-27, 07:56
" />no właśnie tu niema, chodzi o np. wymiary kolektora ssącego
Przymierzam się do zmiany dwóch gażników na wtrysk (najlepiej pełny)
kyzer - 2007-05-27, 10:26
" />To ja mam do Ciebie wielką prośbę
Opisz to na forum jak ogarniesz już wszystko bo też nad tym myślałem.
pozdro i powodzenia w modzie!
zayonnc - 2007-05-27, 20:27
" />http://www.civic4g.pl/forum/topics2/4546.htm tu macie podobny temat
I dobrym pomysłem jest sprawdzenie uszczelek od kolektorów i porównanie ich (oczywiście kolektorów dolotowych). Co na 100% by potrzeba, to oczywiście kolektor dolotowy z przepustnicą i wtryskami, komputer, wiązka, bak z pompą paliwa i zapewne przewodami, wałek rozrządu (bo w gaźnikowcach jest wałek z miejscem na pompę paliwa) map sensor, resistor box itp. Także sporo roboty (pewnie koszt podobny do swapa), zresztą zabawa bez sensu bo mocy w sumie nie da (oczywiście jak zostanie seria d15). Jeżeli już ktoś się chce bawić to od razu wielopunkt.
Pozdr
P.S. Ciekawe czy np. hamulce z przodu w ed6 nie są inne niż w ec9 - w każdym razie w sedanach z d14 tarcze są inne (węższe i chyba nie są wentylowane) no i mniejsza średnica chyba
EDIT: Nie wiem co mi się tak wkręciło z tym, że chciałeś wkładać graty z d15. Ale w sumie to nie wiele zmienia - trzeba by po prostu mieć te wszystkie części które są potrzebne do przeróbki d15 na wielopunkt + to co jest inne w gaźniku czyli bak+pompa+przewody, wałek rozrządu.
Dzida - 2007-05-27, 20:34
" />Musze, sprostować, musze musze
tarcze w sedanach D14 są wentylowane
zayonnc - 2007-05-27, 21:16
" />Nie chciało mi się do Twojego poradnika o wymianie klocków zaglądać aby sprawdzić (a w zasadzie to miałem problemy z netem i mi mulił strasznie). Ale są węższe (mniejsza pojemność cieplna) i mają mniejszą średnicę (chyba-zabezpieczam się jakbym nie miał racji jednak to pewnie Dzida sprostuje ). Także jednak hamują trochę gorzej itp. Także aby było porządnie to przydałoby się coś z tym zrobić.
Pozdr
Unreal - 2007-05-28, 09:46
" />Tak sobie przegladałem net i znalazłem jakiś sklep z uszczelkami pod kolektor ssący i w opisie wynika że uszczelka pasuję do silników D13/14/15/16, czyli na mój rozum jakiś kolektor ssący od D16 powinien pasować?
czy moje myślenie jest błędne?