dławienie na ciepłym
MarTTin - 2008-04-10, 05:48
" />D15B2
odpala z dotknięciem, na zimnym silniku zero problemów podczas jazdy
komputer nie pokazuje żadnego błędu, nic nie pokazuje hahahaha dioda się nie świeci, widocznie padła
po 15-20 minutach jazdy samochód ma problemy na niskich obrotach, przy delikatnej jeździe, delikatnym ruszaniu dławi się, jakby się przytykał, dopiero po przekroczeniu 4 tyś obrotów zaczyna pracowac normalnie. po spadnięciu obrotów poniżej 3 tyś znów się dławi, i tak cały czas... ( to samo przy założonym filtrze powietrza i zdjętym)
co jest przyczyną? przypominam, że na zimnym jest OK
A) zapłon
B) rozrząd
C) kable WN + świece (kopułka i palec wymienione na nówki)
D) zapchany tłumik
E) INNE.....
v-rod - 2008-04-10, 13:57
" />Spradź na gorącym oporność cewki, a jestes pewny że masz dobrze ustawiony zapłon?Ja miałem podobny problem jak zapłon był źle ustawiony,nawet przerywała Hanka a teraz bajer:)
MarTTin - 2008-04-13, 21:33
" />A odpowiedź brzmi:
ZAPCHANY WYDECH
KillaH - 2008-04-14, 17:47
" />jaka czesc tlumika wydechu miales zapchana? bo mam pdobny problem i do tego pali 10l.kata wyprulem i dalej tak samo
MarTTin - 2008-04-27, 19:24
" />mam tylko ostatni tłumik, w kata wstawiona rura.
Zapchany był ostatni tłumik, pewnego razu na światłach po przegazówce i agresywnym ruszeniu (starcie z golfem GTI) poprostu rozsadziło mi pordzewiałą rurę przy tłumiku i wywaliło go do tyłu 8).
Wydech zdjęty, wypłukany i przepchany, zamontowany i nie ma problemu.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
MarTTin - 2008-04-10, 05:48
" />D15B2
odpala z dotknięciem, na zimnym silniku zero problemów podczas jazdy
komputer nie pokazuje żadnego błędu, nic nie pokazuje hahahaha dioda się nie świeci, widocznie padła
po 15-20 minutach jazdy samochód ma problemy na niskich obrotach, przy delikatnej jeździe, delikatnym ruszaniu dławi się, jakby się przytykał, dopiero po przekroczeniu 4 tyś obrotów zaczyna pracowac normalnie. po spadnięciu obrotów poniżej 3 tyś znów się dławi, i tak cały czas... ( to samo przy założonym filtrze powietrza i zdjętym)
co jest przyczyną? przypominam, że na zimnym jest OK
A) zapłon
B) rozrząd
C) kable WN + świece (kopułka i palec wymienione na nówki)
D) zapchany tłumik
E) INNE.....
v-rod - 2008-04-10, 13:57
" />Spradź na gorącym oporność cewki, a jestes pewny że masz dobrze ustawiony zapłon?Ja miałem podobny problem jak zapłon był źle ustawiony,nawet przerywała Hanka a teraz bajer:)
MarTTin - 2008-04-13, 21:33
" />A odpowiedź brzmi:
ZAPCHANY WYDECH
KillaH - 2008-04-14, 17:47
" />jaka czesc tlumika wydechu miales zapchana? bo mam pdobny problem i do tego pali 10l.kata wyprulem i dalej tak samo
MarTTin - 2008-04-27, 19:24
" />mam tylko ostatni tłumik, w kata wstawiona rura.
Zapchany był ostatni tłumik, pewnego razu na światłach po przegazówce i agresywnym ruszeniu (starcie z golfem GTI) poprostu rozsadziło mi pordzewiałą rurę przy tłumiku i wywaliło go do tyłu 8).
Wydech zdjęty, wypłukany i przepchany, zamontowany i nie ma problemu.