Dobny kłopot z filtrem powietrza
oktan - 2007-01-21, 14:56
" />Witam.Mam do Was pytanie.Mam problem ze zrozumieniem idei bycia pewnej części pod maską.Mój silniczek to d16a7.Od chwytaka powietrza w zderzaku odchodzi rura idąca do filtra a później do silnika.I tak powinno być normalnie.Poprzednio miałem vtec-a z 1989 i też miał jedną rurę.W moim obecnym cudeńku do wyjścia rury z chwytaka założony jest rozgałęźnik.Jedna rura idzie do filtra a druga(taka jak w żuku od ogrzewania)idzie za silnik i do niczego jest nie podłączona.Czy ktoś wie na kij takie ustrojstwo?Widziałem pare fotek silników na stronie i nigdzie czegoś podobnego nie widziałem.Zdjęcia wrzucę później.PZDR
A oto zdjęcie: http://img242.imageshack.us/my.php?imag ... 008ds8.jpg
oktan - 2007-02-09, 11:08
" />Dodam że rura jest cała porwana co na zdjęciu nawet widać
Stasiek - 2007-02-09, 11:24
" />To zapewne jest jakiś mega-tunerski pomysł poprzedniego właściciela na doprowadzenie zimnego powierza. Oryginalna rura tam wpadajaca wygląda >>tak<< ale do czego tak na prawde służy to Ci nie powiem (ja ją odkręciłem)
Bobas - 2007-02-09, 11:28
" />tożto jakieś druciarstwo jest, ktoś chyba przed tobą próbował usprawnić dolot
Długi - 2007-02-09, 11:42
" />wywalix zrobic jedno a to co masz to rurka ala statek kosmiczny..
oktan - 2007-02-09, 11:44
" />No,ten badziew jest nawet nie podłączony do niczego.Stasiek, to chyba powinno być tak jak u ciebie.Wezmę dziada,wykręcę i zobaczymy.Ale niezły tuner z niego był Dzięki panowie.PZDR
Ps.Długi,tak też zrobię.Zaraz.Co do poprzedniego właściciela.Z klapy tylniej musiałem zdjąć znaczki oznaczajęce model i silnik bo były z Poloneza.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
oktan - 2007-01-21, 14:56
" />Witam.Mam do Was pytanie.Mam problem ze zrozumieniem idei bycia pewnej części pod maską.Mój silniczek to d16a7.Od chwytaka powietrza w zderzaku odchodzi rura idąca do filtra a później do silnika.I tak powinno być normalnie.Poprzednio miałem vtec-a z 1989 i też miał jedną rurę.W moim obecnym cudeńku do wyjścia rury z chwytaka założony jest rozgałęźnik.Jedna rura idzie do filtra a druga(taka jak w żuku od ogrzewania)idzie za silnik i do niczego jest nie podłączona.Czy ktoś wie na kij takie ustrojstwo?Widziałem pare fotek silników na stronie i nigdzie czegoś podobnego nie widziałem.Zdjęcia wrzucę później.PZDR
A oto zdjęcie: http://img242.imageshack.us/my.php?imag ... 008ds8.jpg
oktan - 2007-02-09, 11:08
" />Dodam że rura jest cała porwana co na zdjęciu nawet widać
Stasiek - 2007-02-09, 11:24
" />To zapewne jest jakiś mega-tunerski pomysł poprzedniego właściciela na doprowadzenie zimnego powierza. Oryginalna rura tam wpadajaca wygląda >>tak<< ale do czego tak na prawde służy to Ci nie powiem (ja ją odkręciłem)
Bobas - 2007-02-09, 11:28
" />tożto jakieś druciarstwo jest, ktoś chyba przed tobą próbował usprawnić dolot
Długi - 2007-02-09, 11:42
" />wywalix zrobic jedno a to co masz to rurka ala statek kosmiczny..
oktan - 2007-02-09, 11:44
" />No,ten badziew jest nawet nie podłączony do niczego.Stasiek, to chyba powinno być tak jak u ciebie.Wezmę dziada,wykręcę i zobaczymy.Ale niezły tuner z niego był Dzięki panowie.PZDR
Ps.Długi,tak też zrobię.Zaraz.Co do poprzedniego właściciela.Z klapy tylniej musiałem zdjąć znaczki oznaczajęce model i silnik bo były z Poloneza.