ďťż

drążek zmiany biegów cięzko chodzi.



Panfillo - 2009-02-15, 17:49
" />Zacznę od początku i zaznaczę od razu, że szukałem, żeby nie było.

Wlazłem wczoraj wieczorem do autka, odpaliłem i wrzuciłem wsteczny i wyjechałem z bramy.
Ale pokonując kolejne metry stwierdziłem, że drążek zmiany biegów chodzi jak kij w smole.
Zaznaczę, że zaczęło się to właśnie tego feralnego wieczora. Wcześniej chodziło to wszystko względnie normalnie.
Od razu mówię, że reszta chodzi git; sprzęgło działa wzorowo, łapie od góry, nie ślizga się, łożysko oporowe i skrzynia hałasuje normatywnie. No nie dam Sobie ręki uciąć że mam olej w skrzyni bo nie sprawdzałem no ale chyba nie uciekł bo była by plama pod autem

Przerabiał ktoś temat? Prosiłbym o pomoc bo ciężko się miesza kijem w smole.

Pozdrawiam




Skorp - 2009-02-15, 19:22
" />jak masz mozliwosc to wejdz pod auto i spróbuj popuscic ta srube na koncu lewarka jak to cos da to moze tam jest wina i trzeba popatrzec co sie stało



Borobej - 2009-02-15, 20:46
" />A nie ma takiej opcji, że zgęstniał olej od zimna? U mnie obecnie chodzi wszystko nieco ciężej niż choćby tydzień temu.



Dzik - 2009-02-15, 21:17
" />mogla Ci strzelic ktoras z gum drazka. jesli przy dodatnich temp. wszystko bedzie ok to tak jak borbrj pisal




Panfillo - 2009-02-15, 21:20
" />No nawet gdyby zgęstniał to przecież w trakcie jazdy olej pracuje i się troszkę ogrzewa, więc z czasem się powinno poprawiać a tu dupa. Daj Boże, żeby to było tylko to.

A co do popuszczania śruby to na pewno zrobię to natomiast dziwi mnie że stało się to tak nagle.
A tak się zastanawiam jakie by były objawy rozwalonego docisku? Docisk mam niby świeży ale...



kowals - 2009-02-15, 22:46
" />kolego miałem tak samo... wez posikaj gumki i powinno byc dobrze ... u mnie sie powiodło



Mike - 2009-02-16, 07:05
" />ja miałem tak samo, właściwie kupiłem już auto z "ciężkim" lewarkiem, więc dopiero po przejechaniu sie innym autem stwierdziłem że coś jest nie tak.

musisz wejść pod auto odkręcić cięgna od drążka, najlepiej zdemontować te gumowe tulejki, wyczyścić, nasmarować i złożyć spowrotem, nie skręcając na siłę i lepiej skontrować drugą nakrętką niż skręcając jedną na siłę.



Panfillo - 2009-02-16, 19:29
" />Dzięki za rady... jak zorganizuję Sobie jakiś kanał to coś zadziałam.



Okus - 2009-02-16, 20:36
" />mi tak ciezko chodzi z ranca jak przymrozi ale to raczej norma...



Wroński - 2009-02-16, 22:32
" />a ja natomiast mam duzy maly problem głownie chodzi o drżacą dzwignie zmiany biegow

puszczam gaz na biegu do drży jak glupi

albo powiedzmy ze przyspieszam na 4 ,5 biegu



stealth - 2009-02-18, 00:10
" />Było już o tym kilka razy, nawet sam pytałem, bo mam to samo. Generalnie odpowiedź była podobna - podejrzewane są również tulejki lewarka. Sam jeszcze tego u siebie nie naprawiłem, bo zima nie zachęca do wczołgiwania się pod auto
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu