ďťż

Dusi D13B2



levis87 - 2009-07-25, 22:39
" />Mam taki dosc spory problem, jechałem dzisiaj bez jakich kolwiek problemówi zaparkowałam samochód na parkingu. Po odpaleniu po jakiejs godzinie odpalił na ssaniu, potem standartowo jak sie nagrzał obroty spadły. Wyjechałem z parkingu i po jakichś 50 metrach jeszcze na jedynce silnik zaczoł się dławić szarpiąc całym samochodem. Niechce wkręcać sie na obroty tak jak np. przy zalaniu, ale obejzałem wszytko i z przewodami jest ok. Po przekroczeniu około 4500 rpm autko mniej więcej odzyskuje życie. jak go przegazowyje na postoju to strzela w wydech i nierówno sie wkręca a pod obciązeniem w czasie jazdy praktycznie prawie nie daje się ruszyc z miejsca. Jedno co jeszcze zauwazyłem to to ze spaliny strasznie smierdzą paliwem tak jakby mieszanka była mocno zbyt bogata. efekt jest mniej więcej taki jakby chcieć gwałtownie wkręcić na obroty samochód na ssaniu tylko ze troche bardziej sie dusi. Proszę o jaką kolwiek pomoc i z góry dziękuje za Wasze porady. Dopiero zaczynam swoją przygodę z Civicem i w sumie niezbyt znam sie na jego kaprysach




scanikwwo - 2009-07-25, 22:43
" />Jak dla mnie objawy jakby Ci pasek rozrządu przeskoczył. Nic nie wyczułeś, jakieś szarpnięcie, czy coś?



levis87 - 2009-07-25, 23:00
" />w sumie to trudno powiedziec bo jak to zaczeło się dziać to samochodem zaczeło szarpać oporowo i nie przestało juz



scanikwwo - 2009-07-25, 23:10
" />Jeśli masz jakiekowiek zdolności manualne i nie boisz się samochodu, to sprawdź rozrząd czy jest ustawiony na znaki. Jak to zrobić? http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=684&st=0&sk=t&sd=a
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu