dwa gazniki do D15B2?
IGŁA - 2007-10-15, 22:09
" />Siamanko mam taki czysto teoretyczny projekt w glowie dla kolesia ... posiada on 5g HB 1,3 gaznik czyli ta najubozsza wersja i najprosciej bylo by wsadzic 1,4 na 2 gaznikach bo w tym aucie chyba nie ma pompy paliwa takiej jaka jest do wtrysku ani nawet chyba kompa... wiec wymyslilem sobie zeby D15B2 (sam silnik bez osprzetu ) zaopatrzyc w 2 gazniki od 1.4 czy da rade cos takiego zrobic i czy potrzeba wtedy kompa i wogole czy da rade zrobic cos takiego ?pozdr
Proti - 2007-10-15, 22:46
" />teoreycznie da, taki wystempowal w japonni 90 koni 1,5 dual carb
POUL - 2007-10-16, 10:01
" />koleś z mieściny ma w ec8 wsadzony 1.5 nawet nieżle to jeżdzi czyli da radę ale wałek rozrządu ma od 1.3 podobno bo on pompkę napedza przynajmniej tak prawił.
4mell - 2007-10-16, 10:39
" />czyli głowice tez ma od d13? bo głowica d15b2 nie ma miejsca na zamocowanie pompy paliwa
khalbar - 2007-10-16, 12:10
" />D15 b4 :d jest taki seryjnie produkowany jest to d15 b2 tylko w gaźniku podwójnym jak w 1.4 były
d15b3 to jest jego brat z pojedyńczym gażnikiem mam taki w remoncie
a i w jednym i 2 pompa paliwa jest napędzana wałkiem rozżądu tak że hmm poczukać i łapać
4mell - 2007-10-16, 12:17
" />khalbar, dokładnie masz zamiar d15b3 pakowac do swojego ec8 ?
mac102 - 2007-10-23, 20:20
" />Witam, nie zakładam nowego tematu, gdyż mój problem kwalifikuje sie do tego. Otóż najlepiej zacznę od początku. Zakupiłem civica z silnikiem d14a2, ale jak sie okazało, miał walniętą uszczelkę pod głowicą oraz troche "klekotał". Jak sie okazał, starte było podobno kilka krzywek, mówię podobno, gdyż byłęm zupełnie zielony w temacie i zawierzyłem jak sie później okazało pseudo mechanikom. Więc panowie załatwili mi silnik z podpisu czyli d15b2 do którego założyli gaźniki. Okazało sie jednak, ze nie pasuje pompa paliwa ze starego, wpadli wiec na pomysl aby zalozyc elektryczną. Założyli wiec najpierw pompe ładującą cisnienie ok 3 bar, ale cos nie bardzo to chciało pracować, zakupili więc rzekomą pompe do gaźników, która działała cały miesiąc po czym padła. Gość oddał mi kase i powiedział, że nie wie co zrobić . Udałem sie do pewnego sklepu i gosc mało mnie tam nie zlinczował kiedy mu powiedziałem, że szukam pompy do gaźników. Twierdził, że każdą pompe da sie podłączyc tylko trzeba zrobic w odpowiednim miejscu przelew. Itd itp, nie chce mi sie już reszty pisac wiec przejde do sedna. Zakupiłem pompe ktora robi ok 3 bar i moj problem polega na tym iż paliwo wylewa się z tyłu gaźników, od strony filtra powietrza. W jednym z manuali do hondy widziałem, że te wystające rurki z każdego gaźnika sa połączone jakimś węzykiem. U mnie czegoś takiego nie ma i moje pytanie brzmi: do czego one służą i czy powinien tam znajdować sie jakis wężyk??
Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc, gdyż brakuje mi już pomysłu co zrobić. Mechanicy którzy przekładali silnik mówiąc brzydko położyli na mnie laske a ja jak jakoś specjalnie się na tym nie znam.
pozdrawiam
khalbar - 2007-10-24, 08:45
" />tak mam zamiar pakować d15b3 do swojego ec8
mam już rozebrany b15b3 na częsci tylko trzeba go odrestaurowaćbo stał troche na powietrzu ale powinno śmigać
zastanawiam sie czy by przypadkiem na podwójnym gazniku go nie zrobić ale z tego co wiem podwójne gażniki były manualne ssanie albo pół manualne ssanie niebyło automatów a niechce mi sie przerabiać tego wszystkiego na linke !!!!
niewiem natomniast jak jest z d15b4 czy to był podwójny gaźnik w automacie to bym łyknął tylko jest jeden problem gdzie taki znaleść !!!!!!!! wogóle niewidziałem nigdy d15b4 na oczy
nietoperek - 2009-10-24, 10:54
" />witam ja mam hanie na 2 gażnikach i zawsze sie zastanawiałem po co mu 2!!
soldi - 2009-10-24, 11:13
" />
scanikwwo - 2009-10-24, 14:56
" />Rozumiem, że poszukujecie d15 na 2 gaźnikach. Może to chwilę potrwać... Rozumiem, że niby łatwiej. Ale czy to wyjdzie na pewno taniej niż założenie mpfi? Graty możesz kupować sobie po kolei okazyjnie, żeby zbić koszta, a i zastanawiałbym się czy nie będzie to śmigać lepiej niż na owych 2 gaźnikach. Coście się tu wszyscy ostatnio na te gaźniki uparli, he?
soldi - 2009-10-24, 15:43
" />bo gaźniki są fajne... w 5 litrowych samochodachzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
IGŁA - 2007-10-15, 22:09
" />Siamanko mam taki czysto teoretyczny projekt w glowie dla kolesia ... posiada on 5g HB 1,3 gaznik czyli ta najubozsza wersja i najprosciej bylo by wsadzic 1,4 na 2 gaznikach bo w tym aucie chyba nie ma pompy paliwa takiej jaka jest do wtrysku ani nawet chyba kompa... wiec wymyslilem sobie zeby D15B2 (sam silnik bez osprzetu ) zaopatrzyc w 2 gazniki od 1.4 czy da rade cos takiego zrobic i czy potrzeba wtedy kompa i wogole czy da rade zrobic cos takiego ?pozdr
Proti - 2007-10-15, 22:46
" />teoreycznie da, taki wystempowal w japonni 90 koni 1,5 dual carb
POUL - 2007-10-16, 10:01
" />koleś z mieściny ma w ec8 wsadzony 1.5 nawet nieżle to jeżdzi czyli da radę ale wałek rozrządu ma od 1.3 podobno bo on pompkę napedza przynajmniej tak prawił.
4mell - 2007-10-16, 10:39
" />czyli głowice tez ma od d13? bo głowica d15b2 nie ma miejsca na zamocowanie pompy paliwa
khalbar - 2007-10-16, 12:10
" />D15 b4 :d jest taki seryjnie produkowany jest to d15 b2 tylko w gaźniku podwójnym jak w 1.4 były
d15b3 to jest jego brat z pojedyńczym gażnikiem mam taki w remoncie
a i w jednym i 2 pompa paliwa jest napędzana wałkiem rozżądu tak że hmm poczukać i łapać
4mell - 2007-10-16, 12:17
" />khalbar, dokładnie masz zamiar d15b3 pakowac do swojego ec8 ?
mac102 - 2007-10-23, 20:20
" />Witam, nie zakładam nowego tematu, gdyż mój problem kwalifikuje sie do tego. Otóż najlepiej zacznę od początku. Zakupiłem civica z silnikiem d14a2, ale jak sie okazało, miał walniętą uszczelkę pod głowicą oraz troche "klekotał". Jak sie okazał, starte było podobno kilka krzywek, mówię podobno, gdyż byłęm zupełnie zielony w temacie i zawierzyłem jak sie później okazało pseudo mechanikom. Więc panowie załatwili mi silnik z podpisu czyli d15b2 do którego założyli gaźniki. Okazało sie jednak, ze nie pasuje pompa paliwa ze starego, wpadli wiec na pomysl aby zalozyc elektryczną. Założyli wiec najpierw pompe ładującą cisnienie ok 3 bar, ale cos nie bardzo to chciało pracować, zakupili więc rzekomą pompe do gaźników, która działała cały miesiąc po czym padła. Gość oddał mi kase i powiedział, że nie wie co zrobić . Udałem sie do pewnego sklepu i gosc mało mnie tam nie zlinczował kiedy mu powiedziałem, że szukam pompy do gaźników. Twierdził, że każdą pompe da sie podłączyc tylko trzeba zrobic w odpowiednim miejscu przelew. Itd itp, nie chce mi sie już reszty pisac wiec przejde do sedna. Zakupiłem pompe ktora robi ok 3 bar i moj problem polega na tym iż paliwo wylewa się z tyłu gaźników, od strony filtra powietrza. W jednym z manuali do hondy widziałem, że te wystające rurki z każdego gaźnika sa połączone jakimś węzykiem. U mnie czegoś takiego nie ma i moje pytanie brzmi: do czego one służą i czy powinien tam znajdować sie jakis wężyk??
Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc, gdyż brakuje mi już pomysłu co zrobić. Mechanicy którzy przekładali silnik mówiąc brzydko położyli na mnie laske a ja jak jakoś specjalnie się na tym nie znam.
pozdrawiam
khalbar - 2007-10-24, 08:45
" />tak mam zamiar pakować d15b3 do swojego ec8
mam już rozebrany b15b3 na częsci tylko trzeba go odrestaurowaćbo stał troche na powietrzu ale powinno śmigać
zastanawiam sie czy by przypadkiem na podwójnym gazniku go nie zrobić ale z tego co wiem podwójne gażniki były manualne ssanie albo pół manualne ssanie niebyło automatów a niechce mi sie przerabiać tego wszystkiego na linke !!!!
niewiem natomniast jak jest z d15b4 czy to był podwójny gaźnik w automacie to bym łyknął tylko jest jeden problem gdzie taki znaleść !!!!!!!! wogóle niewidziałem nigdy d15b4 na oczy
nietoperek - 2009-10-24, 10:54
" />witam ja mam hanie na 2 gażnikach i zawsze sie zastanawiałem po co mu 2!!
soldi - 2009-10-24, 11:13
" />
scanikwwo - 2009-10-24, 14:56
" />Rozumiem, że poszukujecie d15 na 2 gaźnikach. Może to chwilę potrwać... Rozumiem, że niby łatwiej. Ale czy to wyjdzie na pewno taniej niż założenie mpfi? Graty możesz kupować sobie po kolei okazyjnie, żeby zbić koszta, a i zastanawiałbym się czy nie będzie to śmigać lepiej niż na owych 2 gaźnikach. Coście się tu wszyscy ostatnio na te gaźniki uparli, he?
soldi - 2009-10-24, 15:43
" />bo gaźniki są fajne... w 5 litrowych samochodach