Dyskusje wszelakie.
RoyalCoward - 06 Sie 2010 19:06
" />Temat w którym porusza się pojedyńcze zagadnienia, pyta itp itd.
1. Czy fakt że przywoływany armor z płonącym mieczem (nie pamiętam jak to się nazywało) posiada prawdziwe widzenie to bug, czy tak miało być?
2. Czy fakt że z goblinów wypadają itemy +2 a z bossów typu Yuan-Ti Wiedźma która pluje plugawymi uwiądami na strasznie ciasnej lokacji wypada miedziany pierścień za 12 golda to przeoczenie? Proponuję aby podnieść wartość minimalnego dropa u mobów które są w stanie rozwalić cały team dwoma zaklęciami. Bo obecnie to trudno się dziwić że wszyscy biegają tylko po krypcie i goblinach, nie wystawiając nosa nigdzie indziej.
3. Czy fakt że za jaszczura szamana który wali izaakami, wyładowaniami łańcuchowymi, stożkami zimna i innymi takimi przyjemnymi jest mniej PD niż za goblina łucznika to przeoczenie?
4. Czy fakt że na goblinach są 2 skrzynie które wymagają klucza, jednak klucz do nich nie istnieje to przeoczenie?
5. Boss goblinów nazywa się dokładnie tak samo jak wszystkie inne gobliny i absolutnie niczym nie różni się w dropie od reszty. (czyli 8 golda)
6. Czasem po zabiciu niektórych, z reguły co silniejszych stworów te respawnują się w momencie swojej śmierci. Więc jeśli cały team bił długo szkieleta wojownika i są ledwo żywi, czeka ich niespodzianka w postaci instant spawnu tegoż oto szkieletu wojownika. Zresztą to samo dotyczy jaszczurów szamanów, dinozaurów i innych skokszonów mobów. Szkielet wojownik to najmniejszy problem, ale taki nagły respawn takiej Rash'a może oznaczać zgon dla całego teamu - który przecież przed chwilą ją ubił.
7. Jeśli kapłan wybrał domenę zwierząt, na 3-cim poziomie powinien mieć Prawdziwe Widzenie. Jednak oczywiście tego prawdziwego widzenia nie ma. Czy dało by się wstawić jakikolwiek inny bonus w to miejsce? Lepszy rydz niż nic.
pZv! - 06 Sie 2010 19:40
" />1. Przeoczenie.
2. Drop jest losowy, silniejsze stwory dają większą szansę na coś lepszego.
3. Uogólniasz gobliny, jeżeli faktycznie by było mniej XP niż za goblina SW 7 to tak.
4. Kto wie...
5. Wódz dobrze się maskuje nie odróżnia się od reszty.
6. To jest niestety jeszcze niewyjaśniona zagadka.
7. Kapłan nie ucierpi za specjalnie na braku jednego czaru.
8. Idź grać w SC2
tuldor1 - 06 Sie 2010 20:39
" />9. ( ) Po zabiciu niektórych monstrów można kliknąć na ciało jakby miał być w nim jakiś drop.. ale b.często ciało jest puste Zastanawia to o tyle iż leży aż ktoś owego "pustego" nie sprawdzi
Daughter of the blue - 11 Sie 2010 12:45
" />drobna sugestyjka - moze niech epickie wskrzeszenie bedzie dostepne tylko dla graczy, a nie u npc? fajnie byloby czuc się przydatną i nieco ponad npc =)
wiem ze kazdemu jeszcze do niego daleko.. ale jak teraz np. mam ozywienie to nikt nie chce bym go ozywila bo straci za duzo doswiadczenia.. pozniej jak mi dojdzie pewnie wskrzeszenie kazdy juz bedzie mial tyle zlota ze tez pogardza i tym zaklaciem....
- postulat w imieniu kapcioszkuuuuuf =D
kuczaja - 11 Sie 2010 13:01
" />popieram pomysł i podrzucam jeszcze od siebie że może by kapciom dać jakieś atuty wspomagające ich wskrzeszenia? Np Epicki Reanimator postać traci 20% mniej expa niż powinna ^^ wtedy kapcie by byli lepsi od wskrzeszajek. Z drugiej strony kapcie są darmowi a świątynia płatna i to mogłoby równoważyć szale...
tuldor1 - 11 Sie 2010 13:17
" />Dlaczego kapłan gracz ma być lepszy od wysokiego kapłana ze swiątyni Obenie i tak kapłani-gracze mają przewagę nad światynnymi:
1) są "mobilni" i nie trzeba ciała nosić przez pół moda
2) nie biorą tyle co w światyni (prawdziwe wskrzeszenie ostatnio za 12.000 widziałem bodaj)
A zaklęcia mają takie same
Tarło - 11 Sie 2010 13:24
" />A to dlatego, ze powinno się promować graczy a nie NPC.
i tyle w temacie.
MJ60 - 11 Sie 2010 13:54
" />Popieram!
pZv! - 11 Sie 2010 13:59
" />Ah, docenicie kapłanów graczy jak przyjdzie zabulić w świątyni na epickich poziomach.
Epickie wskrzeszenie dodatkowo raczej przestanie być dostępne w świątyni na zwykłych poziomach.
Okres przejściowy.
Ulalala - 03 Wrz 2010 15:01
" />Mam pytanko, dlaczego są w nocy tak koszmarne ciemności?
Mam nie najlepszy wzrok i expienie czy nawet przejście przez lokacje są dla moich oczu sporym wysiłkiem.
Czy są szanse, by nocne wyprawy nie były w takich egipskich ciemnościach? Wszak noce nie wszystkie są ciemne i właśnie nocą księżyc świeci.
Pozdrawiam
Ulalala
//Post powinien zostać umiesczony w dziale "Pytania do Ekipy". Nastepnym razem post zostanie skasowny.
kuczaja - 03 Wrz 2010 15:14
" />biegnij z lampą albo gammą na 100% ustawioną ja tak robie i widze doskonale
Taroot - 03 Wrz 2010 15:25
" />Pochodnia, Latarnia, czar Światło. Albo zgaszone światło w pokoju - do koksu nie trzeba klawiatury widzieć
tuldor1 - 03 Wrz 2010 15:29
" />Jak jeszcze jakiś naziemiec zacznie na noc narzekać to chyba go PeKnę...
Moi mili macie:
-Lampy/Pochodnie (sam widziałem że sporo ludzi z nimi lata)
-Zaklęcie "Światło"
-Zaklęcie "Ultrawizja" zresztą grupowa też się znajduje
-Atuty widzenia w słabym świetle/w ciemności
To wszystko po coś jest, szczególnie ten ostatni punkt - na co elfowi/krasnalowi atut skoro noc będzie nieodróżnialna od dnia? Po to żeby lista na karcie postaci była dłuższa?
Noc powinna trwać 12h - tyle samo co dzień, komuś ciemno - pochodnia w łepę/czar/pas ze światłem i jazda... a nie marudzicie mimo że noc jest o połowę za krótka :<
Daughter of the blue - 03 Wrz 2010 16:04
" />Jest jeszcze taka opcja w ustawieniach graficznych jak gamma.. mozna podnieśc tak że noc bedzie blada i wszystko będziesz widział nawet jakbys miał baaaaardzo dużą wadę wzroku.
Urmant - 03 Wrz 2010 16:26
" />Ale gamma na maxa aż pali po oczach, co zdrowe dla nich na pewno nie jest
To to istnieje czar światło? poza tym z kielicha Lathandera? ;o
Pho - 03 Wrz 2010 16:32
" />Nie wyjeżdżajcie z atutami jeśli chodzi o wadę wzroku osoby która gra : o wysoka gamma także męczy oczy. Musi by inny sposób;]
Daughter of the blue - 03 Wrz 2010 16:45
" />dlaczego męczy oczy?... przeciez nie trzeba podnosic tak by ekran świecił jak żarówka.. tylko trochę podnieść a będzie widać..
generalnie mi tam nigdy nie przeszkadzało, ale nie mam wady wzroku.. jak ktoś ma mozna zawsze ciut podnieść i będzie dobrze..
tuldor1 - 03 Wrz 2010 17:17
" />Mam -6 w obu gałkach.. żyję i widzę bez problemu... nie odstawiajcie cyrków ludzie
Solmyr - 03 Wrz 2010 17:21
" />Ja mam +3 na nieumarłych i też żyje nie wszyscy musza mieć +10 ^^
Epic win
KeVanonim - 03 Wrz 2010 18:11
" />Ja dalej nie mam do wyboru grupowej ultrawizji (zglosilem jak co)
A tak do tematu wracajac, nie wiem czemu ja czesto gram prawie prawie na max gammie, chyba z przyzwyczajenia. Czy dzien czy noc, mi to nie przeszkadza, barwy nieco sa szarawe ale wyrazniej odbieram bodzce swiata
Nie mam zadnej wady wzroku, ba nawet moge pochwalic sie dobrym wzrokiem
Solmyr - 03 Wrz 2010 18:25
" />Pograj jeszcze pare tygodni na takiej gammie i wtedy się pochwal:)
KeVanonim - 03 Wrz 2010 18:26
" />Gram na tej gammie okolo 3 lata
Moge sie chwalic?
Uranos - 03 Wrz 2010 18:55
" />Ale o co dyskusja? Noc ma być nocą. Są pochodnie, lampy a i pewnie czar światło czy ultrawizja też się znajdzie.
tuldor1 - 03 Wrz 2010 19:04
" />Mam podobne zdanie Uranosie... niestety niektórzy tracą przez noc jakieś 5s na lokacji trafiajac na drzewa co im kox utrudnia A tak na serio - nie da się zrobic nocy 12h ;>?
Preto - 03 Wrz 2010 19:35
" />Co wy wiecie o ciemnościach... ;p a co do tematu bezmyślnie nabije sobie posta i zgodzę się z Tuldkiem i Uranosem.
A tak btw. Jest możliwość aby z czasem noc stawała się jaśniejsza/ciemniejsza ? tj czym później tym ciemniej i czym bliżej świtu tym jaśniej ? Tak, o pytam z ciekawości
kuczaja - 03 Wrz 2010 20:06
" />ja jak odgrywam to mam gamme 0, jak podróżuje to 100. Idzie sie przyzwyczaić. Na kox 100 i wszystko widać a jak ktoś koxi ciągle... cóż xD to mogą oczy boleć. Jak nie koxi to polecam lampe i tyle a przydałby sie system dający pory roku. Wtedy w zimie drowy sie cieszą bo mają dłuższą noc a w lato mają raptem pare godzin.
Sztrasny 2.0 - 03 Wrz 2010 20:23
" />jesteśmy na równiku, Toril to planeta ;]
KeVanonim - 03 Wrz 2010 23:58
" />Haha i na koxa wyszedłem !
I dobrze!zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
RoyalCoward - 06 Sie 2010 19:06
" />Temat w którym porusza się pojedyńcze zagadnienia, pyta itp itd.
1. Czy fakt że przywoływany armor z płonącym mieczem (nie pamiętam jak to się nazywało) posiada prawdziwe widzenie to bug, czy tak miało być?
2. Czy fakt że z goblinów wypadają itemy +2 a z bossów typu Yuan-Ti Wiedźma która pluje plugawymi uwiądami na strasznie ciasnej lokacji wypada miedziany pierścień za 12 golda to przeoczenie? Proponuję aby podnieść wartość minimalnego dropa u mobów które są w stanie rozwalić cały team dwoma zaklęciami. Bo obecnie to trudno się dziwić że wszyscy biegają tylko po krypcie i goblinach, nie wystawiając nosa nigdzie indziej.
3. Czy fakt że za jaszczura szamana który wali izaakami, wyładowaniami łańcuchowymi, stożkami zimna i innymi takimi przyjemnymi jest mniej PD niż za goblina łucznika to przeoczenie?
4. Czy fakt że na goblinach są 2 skrzynie które wymagają klucza, jednak klucz do nich nie istnieje to przeoczenie?
5. Boss goblinów nazywa się dokładnie tak samo jak wszystkie inne gobliny i absolutnie niczym nie różni się w dropie od reszty. (czyli 8 golda)
6. Czasem po zabiciu niektórych, z reguły co silniejszych stworów te respawnują się w momencie swojej śmierci. Więc jeśli cały team bił długo szkieleta wojownika i są ledwo żywi, czeka ich niespodzianka w postaci instant spawnu tegoż oto szkieletu wojownika. Zresztą to samo dotyczy jaszczurów szamanów, dinozaurów i innych skokszonów mobów. Szkielet wojownik to najmniejszy problem, ale taki nagły respawn takiej Rash'a może oznaczać zgon dla całego teamu - który przecież przed chwilą ją ubił.
7. Jeśli kapłan wybrał domenę zwierząt, na 3-cim poziomie powinien mieć Prawdziwe Widzenie. Jednak oczywiście tego prawdziwego widzenia nie ma. Czy dało by się wstawić jakikolwiek inny bonus w to miejsce? Lepszy rydz niż nic.
pZv! - 06 Sie 2010 19:40
" />1. Przeoczenie.
2. Drop jest losowy, silniejsze stwory dają większą szansę na coś lepszego.
3. Uogólniasz gobliny, jeżeli faktycznie by było mniej XP niż za goblina SW 7 to tak.
4. Kto wie...
5. Wódz dobrze się maskuje nie odróżnia się od reszty.
6. To jest niestety jeszcze niewyjaśniona zagadka.
7. Kapłan nie ucierpi za specjalnie na braku jednego czaru.
8. Idź grać w SC2
tuldor1 - 06 Sie 2010 20:39
" />9. ( ) Po zabiciu niektórych monstrów można kliknąć na ciało jakby miał być w nim jakiś drop.. ale b.często ciało jest puste Zastanawia to o tyle iż leży aż ktoś owego "pustego" nie sprawdzi
Daughter of the blue - 11 Sie 2010 12:45
" />drobna sugestyjka - moze niech epickie wskrzeszenie bedzie dostepne tylko dla graczy, a nie u npc? fajnie byloby czuc się przydatną i nieco ponad npc =)
wiem ze kazdemu jeszcze do niego daleko.. ale jak teraz np. mam ozywienie to nikt nie chce bym go ozywila bo straci za duzo doswiadczenia.. pozniej jak mi dojdzie pewnie wskrzeszenie kazdy juz bedzie mial tyle zlota ze tez pogardza i tym zaklaciem....
- postulat w imieniu kapcioszkuuuuuf =D
kuczaja - 11 Sie 2010 13:01
" />popieram pomysł i podrzucam jeszcze od siebie że może by kapciom dać jakieś atuty wspomagające ich wskrzeszenia? Np Epicki Reanimator postać traci 20% mniej expa niż powinna ^^ wtedy kapcie by byli lepsi od wskrzeszajek. Z drugiej strony kapcie są darmowi a świątynia płatna i to mogłoby równoważyć szale...
tuldor1 - 11 Sie 2010 13:17
" />Dlaczego kapłan gracz ma być lepszy od wysokiego kapłana ze swiątyni Obenie i tak kapłani-gracze mają przewagę nad światynnymi:
1) są "mobilni" i nie trzeba ciała nosić przez pół moda
2) nie biorą tyle co w światyni (prawdziwe wskrzeszenie ostatnio za 12.000 widziałem bodaj)
A zaklęcia mają takie same
Tarło - 11 Sie 2010 13:24
" />A to dlatego, ze powinno się promować graczy a nie NPC.
i tyle w temacie.
MJ60 - 11 Sie 2010 13:54
" />Popieram!
pZv! - 11 Sie 2010 13:59
" />Ah, docenicie kapłanów graczy jak przyjdzie zabulić w świątyni na epickich poziomach.
Epickie wskrzeszenie dodatkowo raczej przestanie być dostępne w świątyni na zwykłych poziomach.
Okres przejściowy.
Ulalala - 03 Wrz 2010 15:01
" />Mam pytanko, dlaczego są w nocy tak koszmarne ciemności?
Mam nie najlepszy wzrok i expienie czy nawet przejście przez lokacje są dla moich oczu sporym wysiłkiem.
Czy są szanse, by nocne wyprawy nie były w takich egipskich ciemnościach? Wszak noce nie wszystkie są ciemne i właśnie nocą księżyc świeci.
Pozdrawiam
Ulalala
//Post powinien zostać umiesczony w dziale "Pytania do Ekipy". Nastepnym razem post zostanie skasowny.
kuczaja - 03 Wrz 2010 15:14
" />biegnij z lampą albo gammą na 100% ustawioną ja tak robie i widze doskonale
Taroot - 03 Wrz 2010 15:25
" />Pochodnia, Latarnia, czar Światło. Albo zgaszone światło w pokoju - do koksu nie trzeba klawiatury widzieć
tuldor1 - 03 Wrz 2010 15:29
" />Jak jeszcze jakiś naziemiec zacznie na noc narzekać to chyba go PeKnę...
Moi mili macie:
-Lampy/Pochodnie (sam widziałem że sporo ludzi z nimi lata)
-Zaklęcie "Światło"
-Zaklęcie "Ultrawizja" zresztą grupowa też się znajduje
-Atuty widzenia w słabym świetle/w ciemności
To wszystko po coś jest, szczególnie ten ostatni punkt - na co elfowi/krasnalowi atut skoro noc będzie nieodróżnialna od dnia? Po to żeby lista na karcie postaci była dłuższa?
Noc powinna trwać 12h - tyle samo co dzień, komuś ciemno - pochodnia w łepę/czar/pas ze światłem i jazda... a nie marudzicie mimo że noc jest o połowę za krótka :<
Daughter of the blue - 03 Wrz 2010 16:04
" />Jest jeszcze taka opcja w ustawieniach graficznych jak gamma.. mozna podnieśc tak że noc bedzie blada i wszystko będziesz widział nawet jakbys miał baaaaardzo dużą wadę wzroku.
Urmant - 03 Wrz 2010 16:26
" />Ale gamma na maxa aż pali po oczach, co zdrowe dla nich na pewno nie jest
To to istnieje czar światło? poza tym z kielicha Lathandera? ;o
Pho - 03 Wrz 2010 16:32
" />Nie wyjeżdżajcie z atutami jeśli chodzi o wadę wzroku osoby która gra : o wysoka gamma także męczy oczy. Musi by inny sposób;]
Daughter of the blue - 03 Wrz 2010 16:45
" />dlaczego męczy oczy?... przeciez nie trzeba podnosic tak by ekran świecił jak żarówka.. tylko trochę podnieść a będzie widać..
generalnie mi tam nigdy nie przeszkadzało, ale nie mam wady wzroku.. jak ktoś ma mozna zawsze ciut podnieść i będzie dobrze..
tuldor1 - 03 Wrz 2010 17:17
" />Mam -6 w obu gałkach.. żyję i widzę bez problemu... nie odstawiajcie cyrków ludzie
Solmyr - 03 Wrz 2010 17:21
" />Ja mam +3 na nieumarłych i też żyje nie wszyscy musza mieć +10 ^^
Epic win
KeVanonim - 03 Wrz 2010 18:11
" />Ja dalej nie mam do wyboru grupowej ultrawizji (zglosilem jak co)
A tak do tematu wracajac, nie wiem czemu ja czesto gram prawie prawie na max gammie, chyba z przyzwyczajenia. Czy dzien czy noc, mi to nie przeszkadza, barwy nieco sa szarawe ale wyrazniej odbieram bodzce swiata
Nie mam zadnej wady wzroku, ba nawet moge pochwalic sie dobrym wzrokiem
Solmyr - 03 Wrz 2010 18:25
" />Pograj jeszcze pare tygodni na takiej gammie i wtedy się pochwal:)
KeVanonim - 03 Wrz 2010 18:26
" />Gram na tej gammie okolo 3 lata
Moge sie chwalic?
Uranos - 03 Wrz 2010 18:55
" />Ale o co dyskusja? Noc ma być nocą. Są pochodnie, lampy a i pewnie czar światło czy ultrawizja też się znajdzie.
tuldor1 - 03 Wrz 2010 19:04
" />Mam podobne zdanie Uranosie... niestety niektórzy tracą przez noc jakieś 5s na lokacji trafiajac na drzewa co im kox utrudnia A tak na serio - nie da się zrobic nocy 12h ;>?
Preto - 03 Wrz 2010 19:35
" />Co wy wiecie o ciemnościach... ;p a co do tematu bezmyślnie nabije sobie posta i zgodzę się z Tuldkiem i Uranosem.
A tak btw. Jest możliwość aby z czasem noc stawała się jaśniejsza/ciemniejsza ? tj czym później tym ciemniej i czym bliżej świtu tym jaśniej ? Tak, o pytam z ciekawości
kuczaja - 03 Wrz 2010 20:06
" />ja jak odgrywam to mam gamme 0, jak podróżuje to 100. Idzie sie przyzwyczaić. Na kox 100 i wszystko widać a jak ktoś koxi ciągle... cóż xD to mogą oczy boleć. Jak nie koxi to polecam lampe i tyle a przydałby sie system dający pory roku. Wtedy w zimie drowy sie cieszą bo mają dłuższą noc a w lato mają raptem pare godzin.
Sztrasny 2.0 - 03 Wrz 2010 20:23
" />jesteśmy na równiku, Toril to planeta ;]
KeVanonim - 03 Wrz 2010 23:58
" />Haha i na koxa wyszedłem !
I dobrze!