Dzieje sie cos z ladowaniem
mKM_VTi - 2007-03-17, 08:26
" />Dzis z rana odpalam hanke nie przejechalem 100m i zapalila sie kontrolka od ladowania przejechalem kawalek i po chwili niunia zgasla ale dobrze ze aqrat wiozlem ze soba kolege (prawie mechanika) i zajrzal podmaske punol pare razy klucze w alternator i zaczelo dzialac i tu pytanie co sie moze dziac czy szczotki sie kleszcza czy moze cos innego??? i czy kupowac wrazie czego inny alternator czy brac sie za tego co mam ???? i wrazie czego ile kosztuje nowy uzywany alternator ???
grajos - 2007-03-17, 08:35
" />Ja bym dal do regeneracji ten co masz.Wymienia Ci szczotki,bo pewnie juz sie moga konczyc,przy okazji regulator napiecia mozna by tez wymienic i alternator jak nowka.
szczepan358 - 2007-03-17, 08:40
" />
grajos - 2007-03-17, 08:54
" />No w Gdansku to jest pare sklepow motoryzacyjnych z czesciami do samochodow japonskich np. Japauto,Japarts lub ogolne do wszystkich samochodow np. Intercars,Autopartner,nie wiem jak u was.
Dzida - 2007-03-17, 09:15
" />Nie chcesz wiedzieć ile kosztuje regulator napięcia
Zacząłbym od pomiaru szczotek
mKM_VTi - 2007-03-17, 09:23
" />no to mozesz napisac ile kosztuje to wrazie czego bede wiedzial ide kasy szykowac
Dzida - 2007-03-17, 09:30
" />Mi krzyknęli za regulator 150 pln, szczotki kupiłem za 12 bodajże...
stealth - 2007-03-17, 10:57
" />W manualu podają dla szczotek alternatora (Nippon Denso):
Standard: 15.5 mm
Service Limit: 5.3 mm
To znaczy, że wymieniać jeśli długość szczotek zmniejszy się o 5.3 mm czy jeśli długość szczotek spadnie poniżej 5.3 mm?
Przy rozruszniku z kolei średnica komutatora:
Standard (New): 28.0 - 30.0 mm
Service Limit: 29.0 mm
Czyli fabryczny komutator może nie spełniać wymogów średnicy?
Proszę o wyjaśnienie
mKM_VTi - 2007-03-17, 11:00
" />Dziekowac za info jak bede cos dzialal w tym kierunku to jeszcze sie odezwe pzdr
stealth - 2007-05-19, 14:16
" />Czy szczotki można lutować zwykłym lutem SnPb? Pewnie się dość mocno nagrzewają w czasie jazdy - nie trzeba czegoś twardszego?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
mKM_VTi - 2007-03-17, 08:26
" />Dzis z rana odpalam hanke nie przejechalem 100m i zapalila sie kontrolka od ladowania przejechalem kawalek i po chwili niunia zgasla ale dobrze ze aqrat wiozlem ze soba kolege (prawie mechanika) i zajrzal podmaske punol pare razy klucze w alternator i zaczelo dzialac i tu pytanie co sie moze dziac czy szczotki sie kleszcza czy moze cos innego??? i czy kupowac wrazie czego inny alternator czy brac sie za tego co mam ???? i wrazie czego ile kosztuje nowy uzywany alternator ???
grajos - 2007-03-17, 08:35
" />Ja bym dal do regeneracji ten co masz.Wymienia Ci szczotki,bo pewnie juz sie moga konczyc,przy okazji regulator napiecia mozna by tez wymienic i alternator jak nowka.
szczepan358 - 2007-03-17, 08:40
" />
grajos - 2007-03-17, 08:54
" />No w Gdansku to jest pare sklepow motoryzacyjnych z czesciami do samochodow japonskich np. Japauto,Japarts lub ogolne do wszystkich samochodow np. Intercars,Autopartner,nie wiem jak u was.
Dzida - 2007-03-17, 09:15
" />Nie chcesz wiedzieć ile kosztuje regulator napięcia
Zacząłbym od pomiaru szczotek
mKM_VTi - 2007-03-17, 09:23
" />no to mozesz napisac ile kosztuje to wrazie czego bede wiedzial ide kasy szykowac
Dzida - 2007-03-17, 09:30
" />Mi krzyknęli za regulator 150 pln, szczotki kupiłem za 12 bodajże...
stealth - 2007-03-17, 10:57
" />W manualu podają dla szczotek alternatora (Nippon Denso):
Standard: 15.5 mm
Service Limit: 5.3 mm
To znaczy, że wymieniać jeśli długość szczotek zmniejszy się o 5.3 mm czy jeśli długość szczotek spadnie poniżej 5.3 mm?
Przy rozruszniku z kolei średnica komutatora:
Standard (New): 28.0 - 30.0 mm
Service Limit: 29.0 mm
Czyli fabryczny komutator może nie spełniać wymogów średnicy?
Proszę o wyjaśnienie
mKM_VTi - 2007-03-17, 11:00
" />Dziekowac za info jak bede cos dzialal w tym kierunku to jeszcze sie odezwe pzdr
stealth - 2007-05-19, 14:16
" />Czy szczotki można lutować zwykłym lutem SnPb? Pewnie się dość mocno nagrzewają w czasie jazdy - nie trzeba czegoś twardszego?