Dziwna sprawa z olejem:(
Rudson - 2007-07-05, 19:33
" />Strasznie dziwna sprawa bo moja hania nie kopci(nie mama katalizatora) ,wycieku zadnego od spodu ani z wierzchu nie widac a po przejechaniu 1000km(olej mobil 1 polsyntetyk) zpalila ok 1/5(od górnej kropki do dolnej) czym to może byś spowodawane???
Dodam ze ten tysiac był pokonywany na różnych obrotach ale lekko nie miała hania. Jeśli to ważne to dodam że przy ciśnięciu do 7tys od czasu do czasu zasmierdzialo spalanym olejem.
drakaa - 2007-07-06, 10:52
" />Kolego popatrz na ten post: http://www.civic4g.pl/forum/topics2/4925.htm
Widze ze masz to samo. Ja planuje kupic nowy albo pozbyc sie wogole hani Ale to jest ostateczność.
Rudson - 2007-07-06, 12:45
" />no widze ze podobny temat, nie wydaje mi sie zeby silnik byl w złym stanie, a czy mogła to byc wina ze olej wyciekał przez uszczelke i wlewał sie do gniazda ze swiecami i ulegał spalaniu, bo przed zmiana swiec mialem jedna troche zalana olejem od gory....
drakaa - 2007-07-06, 12:58
" />A to ci powiem że ciekawe, świec nie sprawdzałem... Ciekawe co inni o tym sądzą. Czy może trzeba te uszczelki wymienić?? prosimy o pomoc.
Miłosz - 2007-07-06, 13:04
" />Rudson, spokojnie, ile masz przebiegu??
Nie warto zmieniać silnika jeśli nie brakuje Ci mocy... Nigdy nie wiesz w jakim stanie silnik kupujesz! Poczytaj w wyżej wskazanym temacie moje posty. Moja [H] ma już przeszło 282k km i po robocie chodzi jak tralala. Nie ubywa oleju, nie kopci, nic nie czuć w środku.
Zrób i dbaj a będzie dobrze. D-seria ma podobno blok nie do zajechania i u mnie się to potwierdziło. Pierścienie to problem, bo najnormalniej w świecie się zużywają przy wysokich obrotach i tyle... i nie bój się robić panewek czy pierścieni. Nie ma żadnych negatywnych skutków tej mojej wymiany.
Rudson - 2007-07-06, 15:29
" />hmmm usłyszalem że podobno hania wg ksiazki serwisowej ma prawo zjeść tak ok 200ml oleju wiec powoli sie uspokajam
co do mocy... większości brakuje ale to wszystko w swoim czasie:D
P.s mam 178tys przebiegu.
zayonnc - 2007-07-06, 15:42
" />A te 200ml to na jakim dystansie?
Pozdr
Rudson - 2007-07-06, 16:36
" />1000 km:D
P.s ma prawo to nie znaczy ze musi:D ale że troche sobie poszalalem to moze i musiala wypic troszke... jeszcze 1 pytanie czy to normalne ze jadac we 3 osoby hania powyzej 130-140 to już baaardzo niechetnie się rozpędza?
REDEVIL - 2007-08-01, 15:11
" />ciężka honda to wolna honda
kazda d-seria bierze olej-zależy od przebiegu i ciężaru na prawym pedale..
moja złopie w zależności do jakich obrotów ją ciągnę jeśli często ponad 5tys bierze litr na 400 (15w/40) a nawet więcej..
Miłosz po jakim przebiegu robiłes kapitalkę? polerowałeś gładzie cylindrów? a gary nie były owalne?
Miłosz - 2007-08-02, 06:02
" />REDEVIL, przebiegu miała 281 tysięcy, nie polerowałem gładzi i nie sprawdzałem owalu, bo nie jestem do końca przekonany o słuszności honowania (likwidowania owalu). Na jednym z cylindrów mam małe ryski, ale jak widać nie przeszkadza to w niczym (dlaczego? nie wiem, bo w sumie powinno). Co do ubytków oleju to ostatnio się zdażył, ale po podróży autostradą z prędkością 210km/h, więc się nie dziwię... Od tego czasu podczas normalnej jazdy (nawet do odcinki przez trzy biegi po mieście) nic oleju nie ubywa Podczas zlotu w Łodzi można było zobaczyć że nie dymi
mAx - 2007-08-02, 06:10
" />Ma prawo zjeść 200ml na 1000 km ? Czyli według serwisu auto może spalić 2 litry oleju między wymianami ? To 200 ml na pewno dotyczy 10tys. km.
nosql - 2007-08-02, 06:16
" />[ot]gdzies cos słyszałem (znajomy montujący silniki w fabryce VW), że nowe silniki volkswagena maja normę 1L na 1000km[/ot]
coś te 200ml na 1000km to trochę dużozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Rudson - 2007-07-05, 19:33
" />Strasznie dziwna sprawa bo moja hania nie kopci(nie mama katalizatora) ,wycieku zadnego od spodu ani z wierzchu nie widac a po przejechaniu 1000km(olej mobil 1 polsyntetyk) zpalila ok 1/5(od górnej kropki do dolnej) czym to może byś spowodawane???
Dodam ze ten tysiac był pokonywany na różnych obrotach ale lekko nie miała hania. Jeśli to ważne to dodam że przy ciśnięciu do 7tys od czasu do czasu zasmierdzialo spalanym olejem.
drakaa - 2007-07-06, 10:52
" />Kolego popatrz na ten post: http://www.civic4g.pl/forum/topics2/4925.htm
Widze ze masz to samo. Ja planuje kupic nowy albo pozbyc sie wogole hani Ale to jest ostateczność.
Rudson - 2007-07-06, 12:45
" />no widze ze podobny temat, nie wydaje mi sie zeby silnik byl w złym stanie, a czy mogła to byc wina ze olej wyciekał przez uszczelke i wlewał sie do gniazda ze swiecami i ulegał spalaniu, bo przed zmiana swiec mialem jedna troche zalana olejem od gory....
drakaa - 2007-07-06, 12:58
" />A to ci powiem że ciekawe, świec nie sprawdzałem... Ciekawe co inni o tym sądzą. Czy może trzeba te uszczelki wymienić?? prosimy o pomoc.
Miłosz - 2007-07-06, 13:04
" />Rudson, spokojnie, ile masz przebiegu??
Nie warto zmieniać silnika jeśli nie brakuje Ci mocy... Nigdy nie wiesz w jakim stanie silnik kupujesz! Poczytaj w wyżej wskazanym temacie moje posty. Moja [H] ma już przeszło 282k km i po robocie chodzi jak tralala. Nie ubywa oleju, nie kopci, nic nie czuć w środku.
Zrób i dbaj a będzie dobrze. D-seria ma podobno blok nie do zajechania i u mnie się to potwierdziło. Pierścienie to problem, bo najnormalniej w świecie się zużywają przy wysokich obrotach i tyle... i nie bój się robić panewek czy pierścieni. Nie ma żadnych negatywnych skutków tej mojej wymiany.
Rudson - 2007-07-06, 15:29
" />hmmm usłyszalem że podobno hania wg ksiazki serwisowej ma prawo zjeść tak ok 200ml oleju wiec powoli sie uspokajam
co do mocy... większości brakuje ale to wszystko w swoim czasie:D
P.s mam 178tys przebiegu.
zayonnc - 2007-07-06, 15:42
" />A te 200ml to na jakim dystansie?
Pozdr
Rudson - 2007-07-06, 16:36
" />1000 km:D
P.s ma prawo to nie znaczy ze musi:D ale że troche sobie poszalalem to moze i musiala wypic troszke... jeszcze 1 pytanie czy to normalne ze jadac we 3 osoby hania powyzej 130-140 to już baaardzo niechetnie się rozpędza?
REDEVIL - 2007-08-01, 15:11
" />ciężka honda to wolna honda
kazda d-seria bierze olej-zależy od przebiegu i ciężaru na prawym pedale..
moja złopie w zależności do jakich obrotów ją ciągnę jeśli często ponad 5tys bierze litr na 400 (15w/40) a nawet więcej..
Miłosz po jakim przebiegu robiłes kapitalkę? polerowałeś gładzie cylindrów? a gary nie były owalne?
Miłosz - 2007-08-02, 06:02
" />REDEVIL, przebiegu miała 281 tysięcy, nie polerowałem gładzi i nie sprawdzałem owalu, bo nie jestem do końca przekonany o słuszności honowania (likwidowania owalu). Na jednym z cylindrów mam małe ryski, ale jak widać nie przeszkadza to w niczym (dlaczego? nie wiem, bo w sumie powinno). Co do ubytków oleju to ostatnio się zdażył, ale po podróży autostradą z prędkością 210km/h, więc się nie dziwię... Od tego czasu podczas normalnej jazdy (nawet do odcinki przez trzy biegi po mieście) nic oleju nie ubywa Podczas zlotu w Łodzi można było zobaczyć że nie dymi
mAx - 2007-08-02, 06:10
" />Ma prawo zjeść 200ml na 1000 km ? Czyli według serwisu auto może spalić 2 litry oleju między wymianami ? To 200 ml na pewno dotyczy 10tys. km.
nosql - 2007-08-02, 06:16
" />[ot]gdzies cos słyszałem (znajomy montujący silniki w fabryce VW), że nowe silniki volkswagena maja normę 1L na 1000km[/ot]
coś te 200ml na 1000km to trochę dużo