ďťż

Dziwne obroty jalowe:/



Grzehurra - 2007-06-27, 12:50
" />witam
jak jade na jakims biegu, puszczam gaz, wciskam sprzeglo (normalnie sie tocze) to zaraz po puszczeniu gazu obroty spadaja na chwile do 500 i zaraz po tym podnasza sie do 900, czyli do poziomu jaki wyregulowalem..
generalnie wszystko jest pieknie, trzyma 900 caly czas bezproblemowo, tylko zawsze przy tym puszczaniu gazu zejdzie do tych 500 i wleci z powrotem na 900..
taka bzdurka, ale jestem ciakaw czemu?? Wy tez tak macie?? krokowy czyszczony, reset byl..

pozdrawiam




beddom - 2007-06-27, 12:56
" />Grzehurra, mam tak samo, kolego w hondzie 6gen tez - mysle ze to normalka.



Grzehurra - 2007-06-27, 13:30
" />no wlasnie tak sobie pomyslalem ze Hania po prostu potrzebuje chwilki zeby sobie "przypomniec" ile ma trzymac..

a co na to inni?



noofaq - 2007-06-27, 17:24
" />ja mam d15b2 zwykłe i nie mam takiego czegoś

a miałeś tak przed włożeniem mpfi?




Adriano - 2007-06-27, 17:45
" />To jest wina źle wyregulowanego IAC.
Jeżeli obroty spadają poniżej wartości ustalonej to oznacza, że podtrzymuje nam je silniczek krokowy. Czyli na jałowym biegu silniczek ten pracuje non-stop.
Jak u siebie wyregulowałem IAC to stożek zaczął ładniej ryczeć, samochód dostał kopa no i przestały wariować obroty, także polecam.
Żeby sprawdzić czy macie je ustawione ok należy odpiąć kostkę silniczka krokowego (na ciepłym silniku of course) i zobaczyć ile jest rpm. W sytuacji kiedy non-stop jeździmy na światłach warto je włączyć przed tym sprawdzaniem.
Z tego co pamiętam to był gdzieś tutorial jak się reguluje IAC.



Borobej - 2007-06-27, 18:11
" />Czyli będę miał co robić w weekend ^^. W sumie nie wiem, czy u mnie są dokładnie takie same objawy, ale czasem zmiana biegu wiąże się z nagłym i dużym spadkiem obrotów (poniżej 1000 rpm) i szarpnięciem przy zbyt szybkim puszczeniu sprzęgła.



nosql - 2007-06-27, 19:08
" />a jak ktoś nie ma tej śruby to jak wyregulować ?



zayonnc - 2007-06-27, 21:44
" />A od kiedy to IAC można regulować? Go można przeczyścić lub wymienić, a regulować to można obroty biegu jałowego (tak jak pisał Adriano po odpięciu IAC).

Ja myślę tak - odepnijcie sobie IAC, wyregulujcie wolne obroty (w między czasie mozna IAC czyścić). Obroty wyregulowane i teraz dalej sobie czyścimy silniczek, podpinamy IAC no i resecik i powinno być dobrze.
Pozdr



Adriano - 2007-06-27, 22:03
" />



zayonnc - 2007-06-27, 22:51
" />Czepiam się, bo ja wiem, Ty wiesz ale ktoś może to czytać, kto nie wie
Pozdr



Grzehurra - 2007-06-28, 08:50
" />hmmm, tak, przed mpfi tez tak bylo
korokowy oczywiscie byl czyszczony, reset byl, ogolnie oboroty trzyma pieknie, tylko to spadanie po puszczeniu gazu ..

bede kombinowal...



beddom - 2007-06-28, 08:52
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu