ďťż

ED6, wspomaganie a jego brak:)



Grzehurra - 2007-02-16, 08:31
" />witam

mam pare pytan do osob obeznanych w temacie.

1. czy w wersji bez wspomagania tez trzeba wykonac tak duzo obrotow kierownica od oporu do oporu?

2. czy do wersji ze wspomaganiem (mam ED6, d15b2, 1990r) bedzie pasowac maglownica i cala reszta (bez wspomy) od CRX ED9 (IIgen)? albo inna, nie wymagajaca takiego krecenia??

pytam bo chce wyjebac wspomaganie ale nie chce skonczyc z tym samym przelozeniem przekladni tylko bez wspomy. chodzi o brak wspomagania i mniejsza ilosc obrotow kiery od oporu do oporu...

z gory dzieki za rady i podpowiedzi..

pozdrawiam!




pltz - 2007-02-16, 10:06
" />Samo wspomaganie dziala tak ze musisz mniej sily wkladac w krecenie kiera, a obrotow bedzie tyle samo, tylko ciezej

[OT]a to bedziesz sprzedawal swoje wspomaganie moze? [/OT]



Guail_FH - 2007-02-16, 13:10
" />powinno bez problemu pasowac i bedziesz tak samo krecił jak ze wpsomaganiem i tyle.. tylko ciezej



Talib - 2007-02-16, 13:55
" />




elmer - 2007-02-16, 14:08
" />Układ bez wspomagania jest mniej bezpośredni i trzeba więcej kręcić.

Jeśli wywalisz wspomaganie, to musisz zmienić maglownicę na taką bez wspomagania, bo inaczej ją zniszczysz. Od CRX będzie pasować.



Konik - 2007-02-16, 15:56
" />



Grzehurra - 2007-02-18, 09:06
" />a wie ktos z Was ile obrotow od oporu do oporu trzeba wykrecic w CRX ED9?



elmer - 2007-02-18, 09:33
" />Tyle samo, co w każdym Civicu ED/EE bez wspomagania.



Grzehurra - 2007-02-18, 09:44
" />eh, szkoda bo strasznie duzo krecenia w tej Hondzie:))
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu