Edycja tekstur
shelton - 2009-01-30, 11:18
" />Chciałbym zapytać, czy ktoś ma doświadczenie z edycją tekstur?
Wypakowałem plik pbo z addonem, zaedytowałem plik graficzny (poprawki na mundurze) i zapisałem go jako png, a następnie przekonwertowałem na paa.
Po spakowaniu z powrotem do pbo i umieszczeniu w grze widać moje poprawki, ale tekstura zachowuje się dziwnie - jakby była mniejsza, niż model, w niektórych miejscach są białe plamy itp.
Jeśli ktoś siedzi w temacie i mógłby coś podpowiedzieć, o szczegóły zapytam na PW.
Z góry dzięki.
Reyhard - 2009-01-31, 09:53
" />.png?
Podstawa to zapisanie w .tga i utworzenie na osobnym chanelu kanału Alpha (przeźroczystość). Te białe plamy coś mi się kojarzą z jakąś właśnie źle zapisana Alpha czy coś. Najlepiej to podeślij tą teksturę tutaj na forum, co by można było zobaczyć o co w ogóle chodzi.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
shelton - 2009-01-30, 11:18
" />Chciałbym zapytać, czy ktoś ma doświadczenie z edycją tekstur?
Wypakowałem plik pbo z addonem, zaedytowałem plik graficzny (poprawki na mundurze) i zapisałem go jako png, a następnie przekonwertowałem na paa.
Po spakowaniu z powrotem do pbo i umieszczeniu w grze widać moje poprawki, ale tekstura zachowuje się dziwnie - jakby była mniejsza, niż model, w niektórych miejscach są białe plamy itp.
Jeśli ktoś siedzi w temacie i mógłby coś podpowiedzieć, o szczegóły zapytam na PW.
Z góry dzięki.
Reyhard - 2009-01-31, 09:53
" />.png?
Podstawa to zapisanie w .tga i utworzenie na osobnym chanelu kanału Alpha (przeźroczystość). Te białe plamy coś mi się kojarzą z jakąś właśnie źle zapisana Alpha czy coś. Najlepiej to podeślij tą teksturę tutaj na forum, co by można było zobaczyć o co w ogóle chodzi.