ee9 anglik
kamkun - 2008-10-27, 11:13
" />Zastanawiam się tak czysto teoretycznie czy dałoby się z angielskiej hondy ee9 zrobić naszą to znaczy z kierownicą po dobrej stronie przy pomocy mojej ed7?
soldi - 2008-10-27, 14:02
" />da rade... ale na prawde roboty w CH**!! jeżeli chcesz przekładać hondę, to tylko i wyłącznie jak masz drugą na części
kilka niedogodności: niesymetryczna ściana grodziowa - i to bardzo niesymetryczna nawet miejsce na dmuchawę jest inaczej w nadkolu wyprofilowane
musisz przełożyć (przespawać) mocowanie wycieraczek, otwory od dmuchawy... trochę tego jest
no i przekładając tak musisz wszystko złożyć, żeby nie przegrzać blach - jak przegrzejesz to ci zacznie korodować w szybkim czasie ogólnie jeżeli chcesz to robić sam, to spędzisz kilka tygodni na full-time / jeżeli po pracy to szykuj sie na zimowy projekt
Dzilas - 2008-10-27, 14:53
" />było kilka razy na forum, ze jest to nieoplacalne i nie warto sie brac za taka przekladke.
Pozatym rejestracja takiego samochodu chyba tez byla by problemem. ostatnio obilo mi sie o uszy, zeby zarejestrowac samochod ktory wyjechal z kierownica po prawej stronie to potrzebne jest info, w tym przypadku z Hondy, ze dany model nadaje sie na przekladke rhd na lhd oraz jesli to juz mamy to potrzebujemy wszystkie faktury z oryginalnych czesci ASO uzytych do przekladki. Bez tego nie otrzymamy przegladu czyli pojazd nie bedzie mogl poruszac sie po drogach publicznych.
co do powyzszego stwierdzenia to tylko moje zaslyszane wypociny
Fawor - 2008-10-27, 22:34
" />Przekladalem latem angliki więc co nieco w temacie: każda Honda ma niesymetryczną ścianę grodziową. I tu nie chodzi tylko o relokację punktów do montażu serwa, miejsc na peszle z kablami itp. Trzeba wycinać ścianę grodziową od rynienki do wycieraczek aż po sam dół. Może udałoby się wykonać to dwoma płatami zamiast całości, ale głowy nie dam, bo aż tak mocno nie wnikałem. Generalnie oprócz tego nie ma większych problemów. Nową ścianę się nituje i uszczelnia specjalnym klejem. Jest na prawdę sztywno. Oczywiście nie wiem jak to wypada w stosunku do serii podczas ekstremalnych przeciążeń na torze, ale na ulicę nie sprawia to żadnego klopotu.
Co do rejestracji: jeśli auto przejdzie przegląd i będzie miało na to podbity papier od diagnosty to nikt w dalszym toku nie ma prawa odmówić nam zarejestrowania pojazdu. Trzeba po prostu wiedzieć, gdzie taki przegląd zrobic
kamkun - 2008-10-28, 09:40
" />Dzięki dam se spokój
wbr98wa - 2008-10-28, 18:16
" />ja to planuje kupić sobie za jakiś roczek Civica 6gen anglika
moje ED6 w dowodzie ma 1997r,
mysle ze pojezdzi jeszcze jakes 100.000 i po prostu rozkrece je na czesci.
kupie sobie Civa 6gen, i komplet do przekładki.
Urlop sie wezimie przelozy sie graty, troche roboty, blachy sie przelozy nr przeniesie i tyle.
kto sie nie zna to kupi. z reszta takim autem juz bym jezdzil 10lat ;-)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kamkun - 2008-10-27, 11:13
" />Zastanawiam się tak czysto teoretycznie czy dałoby się z angielskiej hondy ee9 zrobić naszą to znaczy z kierownicą po dobrej stronie przy pomocy mojej ed7?
soldi - 2008-10-27, 14:02
" />da rade... ale na prawde roboty w CH**!! jeżeli chcesz przekładać hondę, to tylko i wyłącznie jak masz drugą na części
kilka niedogodności: niesymetryczna ściana grodziowa - i to bardzo niesymetryczna nawet miejsce na dmuchawę jest inaczej w nadkolu wyprofilowane
musisz przełożyć (przespawać) mocowanie wycieraczek, otwory od dmuchawy... trochę tego jest
no i przekładając tak musisz wszystko złożyć, żeby nie przegrzać blach - jak przegrzejesz to ci zacznie korodować w szybkim czasie ogólnie jeżeli chcesz to robić sam, to spędzisz kilka tygodni na full-time / jeżeli po pracy to szykuj sie na zimowy projekt
Dzilas - 2008-10-27, 14:53
" />było kilka razy na forum, ze jest to nieoplacalne i nie warto sie brac za taka przekladke.
Pozatym rejestracja takiego samochodu chyba tez byla by problemem. ostatnio obilo mi sie o uszy, zeby zarejestrowac samochod ktory wyjechal z kierownica po prawej stronie to potrzebne jest info, w tym przypadku z Hondy, ze dany model nadaje sie na przekladke rhd na lhd oraz jesli to juz mamy to potrzebujemy wszystkie faktury z oryginalnych czesci ASO uzytych do przekladki. Bez tego nie otrzymamy przegladu czyli pojazd nie bedzie mogl poruszac sie po drogach publicznych.
co do powyzszego stwierdzenia to tylko moje zaslyszane wypociny
Fawor - 2008-10-27, 22:34
" />Przekladalem latem angliki więc co nieco w temacie: każda Honda ma niesymetryczną ścianę grodziową. I tu nie chodzi tylko o relokację punktów do montażu serwa, miejsc na peszle z kablami itp. Trzeba wycinać ścianę grodziową od rynienki do wycieraczek aż po sam dół. Może udałoby się wykonać to dwoma płatami zamiast całości, ale głowy nie dam, bo aż tak mocno nie wnikałem. Generalnie oprócz tego nie ma większych problemów. Nową ścianę się nituje i uszczelnia specjalnym klejem. Jest na prawdę sztywno. Oczywiście nie wiem jak to wypada w stosunku do serii podczas ekstremalnych przeciążeń na torze, ale na ulicę nie sprawia to żadnego klopotu.
Co do rejestracji: jeśli auto przejdzie przegląd i będzie miało na to podbity papier od diagnosty to nikt w dalszym toku nie ma prawa odmówić nam zarejestrowania pojazdu. Trzeba po prostu wiedzieć, gdzie taki przegląd zrobic
kamkun - 2008-10-28, 09:40
" />Dzięki dam se spokój
wbr98wa - 2008-10-28, 18:16
" />ja to planuje kupić sobie za jakiś roczek Civica 6gen anglika
moje ED6 w dowodzie ma 1997r,
mysle ze pojezdzi jeszcze jakes 100.000 i po prostu rozkrece je na czesci.
kupie sobie Civa 6gen, i komplet do przekładki.
Urlop sie wezimie przelozy sie graty, troche roboty, blachy sie przelozy nr przeniesie i tyle.
kto sie nie zna to kupi. z reszta takim autem juz bym jezdzil 10lat ;-)