Falujące obroty raz jeszcze... [FILMIK]
marrccin - 2010-09-11, 08:41
" />Witam, może ktoś zna bezpośrednią przyczynę takiego zachowania, że na jałowym obroty powoli rosną do ok 1500, a następnie go przydławia do 400-500rpm i znów powoli rosną i tak w kółko... nie dzieje się to zawsze. Raczej "rzadziej niż częściej", czasem jak stanę na światłach, czasem po przyjeździe do domu.
Tutaj filmik ukazujący to zjawisko:
http://www.youtube.com/watch?v=thrHTEIlF3s
ps. check został mi po zmianie z A7 na A8, prawdopodobnie sonda lambda. Zapala się po kilku minutach jazdy i póki co jeszcze nie zlikwidowałem
uaephean - 2010-09-11, 09:00
" />Wyglada to na uszkodzony / brudny krokowiec.
To najczestsza przyczyna falujacych obrotow...
tomaszko - 2010-09-11, 09:36
" />Przyczyna może być prostsza niż się wydaje Z opisu wnioskuję że masz ED4 a więc D16Z2.
W kolektor ssący nad wtryskami wchodzą 3 wężyki. Dwa mocowane na cybant a a jeden nie ten nie mocowany an cybant to ciśnienie albo jakieś podciśnienie paliwa chyba i jak on spadnie lub jest nieszczelny, a o to bardzo łatwo jeżeli był ruszan,y to tak falują obroty
marrccin - 2010-09-11, 12:08
" />
Bonio_EQ - 2010-09-12, 14:27
" />musisz obadac kolektor ssacy,moze uszczelka z pod ssacego sie wyrombala i wali lewe powietrze...
i nie przydlawia sie do 400-500obr tylko do 800-750,skala obrotomierza zaczyna sie od 500obr
jasiekk - 2010-09-12, 14:33
" />mi sie tak identycznie działo jak zapomniałem podpiąć czujnik temp. powietrza w kolektorze dolotowym.. wiec warto sprawdzić ten czujnik zrobić reset kompa przy okazji..zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
marrccin - 2010-09-11, 08:41
" />Witam, może ktoś zna bezpośrednią przyczynę takiego zachowania, że na jałowym obroty powoli rosną do ok 1500, a następnie go przydławia do 400-500rpm i znów powoli rosną i tak w kółko... nie dzieje się to zawsze. Raczej "rzadziej niż częściej", czasem jak stanę na światłach, czasem po przyjeździe do domu.
Tutaj filmik ukazujący to zjawisko:
http://www.youtube.com/watch?v=thrHTEIlF3s
ps. check został mi po zmianie z A7 na A8, prawdopodobnie sonda lambda. Zapala się po kilku minutach jazdy i póki co jeszcze nie zlikwidowałem
uaephean - 2010-09-11, 09:00
" />Wyglada to na uszkodzony / brudny krokowiec.
To najczestsza przyczyna falujacych obrotow...
tomaszko - 2010-09-11, 09:36
" />Przyczyna może być prostsza niż się wydaje Z opisu wnioskuję że masz ED4 a więc D16Z2.
W kolektor ssący nad wtryskami wchodzą 3 wężyki. Dwa mocowane na cybant a a jeden nie ten nie mocowany an cybant to ciśnienie albo jakieś podciśnienie paliwa chyba i jak on spadnie lub jest nieszczelny, a o to bardzo łatwo jeżeli był ruszan,y to tak falują obroty
marrccin - 2010-09-11, 12:08
" />
Bonio_EQ - 2010-09-12, 14:27
" />musisz obadac kolektor ssacy,moze uszczelka z pod ssacego sie wyrombala i wali lewe powietrze...
i nie przydlawia sie do 400-500obr tylko do 800-750,skala obrotomierza zaczyna sie od 500obr
jasiekk - 2010-09-12, 14:33
" />mi sie tak identycznie działo jak zapomniałem podpiąć czujnik temp. powietrza w kolektorze dolotowym.. wiec warto sprawdzić ten czujnik zrobić reset kompa przy okazji..