Falujace obroty!
beddom - 2008-02-11, 16:51
" />Witam
Tematow na forum jest pare ale zaden nie dal rady rozwiazac mojego problemu...
po swapie z d16z2 na d16z5 faluja mi caly czas obroty w zakresie 800 - 1800obr.
Na poczatku myslalem ze to krokowy, wiec go wyczyscilem - nic nie dalo
pozniej wyczyscilem przepustnice - dalej nic
nastepnie wymienilem obydwa elementy ze starego silnika - dalej to samo
probowalem roznych ustawien podcisnien - dalej nic
moze ma ktos jakis pomysl na to?
dodam ze silnik poza tym sprawuje sie dobrze, narazie jezdze na kompie z z2 ale podobno nie ma to roznicy.
tak to wyglada: http://www.wrzuta.pl/film/mlA98zCbst/falowanie
Rudson - 2008-02-12, 06:42
" />jeśli masz możliwość to podepnij kompa od z5, może to coś da...
tecno - 2008-02-13, 20:13
" />jestes pewny co do podcisnien?
beddom - 2008-02-13, 20:24
" />tez myslalm ze to podcisnienia, ale meczylem sie z nimi dosyc dlugo i nie dalo to skutku. Zauwazylem ze jak odepne podcisnienie od przepustnicy to obrty spadaja ale silnik wtedy zle chodzi - przerywa i nierowno chodzi.
tecno - 2008-02-13, 20:25
" />mwoisz o podcisnieniu idacym z map sensora do przepustnicy?
beddom - 2008-02-13, 20:40
" />tak- wlasnie o nim
tecno - 2008-02-14, 16:52
" />looknij jeszcze na podcisnienia idace od kolektora ssacego do przepustnicy i do regulatora cisnienia paliwa. poodpinaj je od kolektora i zatkaj dziury palcem. rob wszystko na rozgrzanym motorze
beddom - 2008-02-15, 14:22
" />zlokalizowalem usterke na 99%
okazalo sie ze brakuje mi przy silniku jakby drugiego uzadzenia do podcisnien w niektorych silnikach bylo to jako osobny element przyczepiony do sciany grodziowej.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
beddom - 2008-02-11, 16:51
" />Witam
Tematow na forum jest pare ale zaden nie dal rady rozwiazac mojego problemu...
po swapie z d16z2 na d16z5 faluja mi caly czas obroty w zakresie 800 - 1800obr.
Na poczatku myslalem ze to krokowy, wiec go wyczyscilem - nic nie dalo
pozniej wyczyscilem przepustnice - dalej nic
nastepnie wymienilem obydwa elementy ze starego silnika - dalej to samo
probowalem roznych ustawien podcisnien - dalej nic
moze ma ktos jakis pomysl na to?
dodam ze silnik poza tym sprawuje sie dobrze, narazie jezdze na kompie z z2 ale podobno nie ma to roznicy.
tak to wyglada: http://www.wrzuta.pl/film/mlA98zCbst/falowanie
Rudson - 2008-02-12, 06:42
" />jeśli masz możliwość to podepnij kompa od z5, może to coś da...
tecno - 2008-02-13, 20:13
" />jestes pewny co do podcisnien?
beddom - 2008-02-13, 20:24
" />tez myslalm ze to podcisnienia, ale meczylem sie z nimi dosyc dlugo i nie dalo to skutku. Zauwazylem ze jak odepne podcisnienie od przepustnicy to obrty spadaja ale silnik wtedy zle chodzi - przerywa i nierowno chodzi.
tecno - 2008-02-13, 20:25
" />mwoisz o podcisnieniu idacym z map sensora do przepustnicy?
beddom - 2008-02-13, 20:40
" />tak- wlasnie o nim
tecno - 2008-02-14, 16:52
" />looknij jeszcze na podcisnienia idace od kolektora ssacego do przepustnicy i do regulatora cisnienia paliwa. poodpinaj je od kolektora i zatkaj dziury palcem. rob wszystko na rozgrzanym motorze
beddom - 2008-02-15, 14:22
" />zlokalizowalem usterke na 99%
okazalo sie ze brakuje mi przy silniku jakby drugiego uzadzenia do podcisnien w niektorych silnikach bylo to jako osobny element przyczepiony do sciany grodziowej.