ďťż

Falujace obroty!



beddom - 2008-02-11, 16:51
" />Witam

Tematow na forum jest pare ale zaden nie dal rady rozwiazac mojego problemu...
po swapie z d16z2 na d16z5 faluja mi caly czas obroty w zakresie 800 - 1800obr.

Na poczatku myslalem ze to krokowy, wiec go wyczyscilem - nic nie dalo
pozniej wyczyscilem przepustnice - dalej nic
nastepnie wymienilem obydwa elementy ze starego silnika - dalej to samo
probowalem roznych ustawien podcisnien - dalej nic

moze ma ktos jakis pomysl na to?

dodam ze silnik poza tym sprawuje sie dobrze, narazie jezdze na kompie z z2 ale podobno nie ma to roznicy.

tak to wyglada: http://www.wrzuta.pl/film/mlA98zCbst/falowanie




Rudson - 2008-02-12, 06:42
" />jeśli masz możliwość to podepnij kompa od z5, może to coś da...



tecno - 2008-02-13, 20:13
" />jestes pewny co do podcisnien?



beddom - 2008-02-13, 20:24
" />tez myslalm ze to podcisnienia, ale meczylem sie z nimi dosyc dlugo i nie dalo to skutku. Zauwazylem ze jak odepne podcisnienie od przepustnicy to obrty spadaja ale silnik wtedy zle chodzi - przerywa i nierowno chodzi.




tecno - 2008-02-13, 20:25
" />mwoisz o podcisnieniu idacym z map sensora do przepustnicy?



beddom - 2008-02-13, 20:40
" />tak- wlasnie o nim



tecno - 2008-02-14, 16:52
" />looknij jeszcze na podcisnienia idace od kolektora ssacego do przepustnicy i do regulatora cisnienia paliwa. poodpinaj je od kolektora i zatkaj dziury palcem. rob wszystko na rozgrzanym motorze



beddom - 2008-02-15, 14:22
" />zlokalizowalem usterke na 99%
okazalo sie ze brakuje mi przy silniku jakby drugiego uzadzenia do podcisnien w niektorych silnikach bylo to jako osobny element przyczepiony do sciany grodziowej.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu