Gaśnie na niskich obrotach i dławi się. Help
Mazek - 2009-02-22, 19:15
" />Nie dawno odebralem samochod z naprawy - wymiana uszczelki pod głowicą troszke sie dziwnie zachowywal, dławi go na niskich obrotach jak jade powyzej 3 tys to jakos idzie ale nizej to dławi go.
Gr00bY - 2009-02-22, 19:46
" />Na początek sprawdzić kopułkę czy nie zaśniedziały styki + palec, potem rozrząd ustawienie i zapłon.
Mazek - 2009-02-22, 20:03
" />kopułka i palec odpada byly wymieniane i przed wymiana uszczelki byly czyszczone. Kable były tez nie dawno wymieniane. Rozrząd nie wiem jak sie sprawdza, a jak sie reguluje zapłon ?
silnik to d14a1
Gr00bY - 2009-02-22, 20:27
" />Obawiam się, że samemu tego nie zrobisz. Potrzeba przynajmniej lampę strobo...
kilan - 2009-02-22, 20:35
" />Miałem podobnie też z d14a1 i też po wizycie u mechaników. U mnie okazało się (nie wiem oni to chyba na ilość wypuszczonych aut dziennie idą - nieważne, że jedno zrobią drugie rozp....), że zdejmując gaźniki (nie mam tu innego słowa) ponadrywali dość skutecznie łączniki gaźniki-kolektor (takie gumowe). No i oczywiście lewe powietrze leciało.
Mogli też się machnąć o ząbek zakładając pasek - w końcu głowica zwalona była.
Sprawdź jednak to połączenie gaźniki-kolektor.
Pozdrawiam
Mazek - 2009-02-23, 08:18
" />teraz nawet odpalic nie chce... mysle ze cos z rozrzadem nie tak
Maharadza - 2009-02-23, 10:44
" />Hej. No ja miałem dokładnie taki sam problem w D15B2. Koleś mi robił uszczelkę pod głowicą. Po odebraniu auta od mechanika totalna lipa. Palił bez problemu ale powyżej 3 tyś nie chciał sie zebrać. Kombinowałem z zapłonem i było lepiej. Tzn przestawiłem zapłon na późniejszy i trochę było lepiej. Wiec sam zająłem sie tym i okazało sie że był ząbek przestawiony i zapłon źle ustawiony. Tak to się kimś człowiek wspomoże. Masakra.
Także życzę powodzenia w szukaniu i daj znać potem co było nie teges .
Mazek - 2009-02-23, 11:13
" />cos mi sie wydaje tez ze to zapłon bo teraz nie chce mi palic,a przestał sie dławic. Podjade do tego mechanika co mi robił i powiem zeby tam zajrzal. Dzieki za podpowiedz
Mazek - 2009-02-23, 18:10
" />Teraz nie dławi się ale nie równo pracuje obroty faluja od 400-1000-1100 i pyka z tłumika czesto , jak silnik sie nagrzeje to stoi na 1100 ciagle i pracuje dosc rowno tylko pykanie z tłumika sie wydostaje co jakis czas
Gr00bY - 2009-02-23, 18:19
" />Rozrzad/zapłon sprawdzony?
Mazek - 2009-02-23, 18:33
" />i zauwazylem, ze dzis zrobilem 150km to zrzarlo mi ponad pół baku paliwa...to moze byc cos z zapłonem ?
wbr98wa - 2009-02-23, 18:42
" />umów się z kimś z 3city osobiście kto robił swapa niech Ci obluka co i jak...
na odległość ciężko tak stwierdzićzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Mazek - 2009-02-22, 19:15
" />Nie dawno odebralem samochod z naprawy - wymiana uszczelki pod głowicą troszke sie dziwnie zachowywal, dławi go na niskich obrotach jak jade powyzej 3 tys to jakos idzie ale nizej to dławi go.
Gr00bY - 2009-02-22, 19:46
" />Na początek sprawdzić kopułkę czy nie zaśniedziały styki + palec, potem rozrząd ustawienie i zapłon.
Mazek - 2009-02-22, 20:03
" />kopułka i palec odpada byly wymieniane i przed wymiana uszczelki byly czyszczone. Kable były tez nie dawno wymieniane. Rozrząd nie wiem jak sie sprawdza, a jak sie reguluje zapłon ?
silnik to d14a1
Gr00bY - 2009-02-22, 20:27
" />Obawiam się, że samemu tego nie zrobisz. Potrzeba przynajmniej lampę strobo...
kilan - 2009-02-22, 20:35
" />Miałem podobnie też z d14a1 i też po wizycie u mechaników. U mnie okazało się (nie wiem oni to chyba na ilość wypuszczonych aut dziennie idą - nieważne, że jedno zrobią drugie rozp....), że zdejmując gaźniki (nie mam tu innego słowa) ponadrywali dość skutecznie łączniki gaźniki-kolektor (takie gumowe). No i oczywiście lewe powietrze leciało.
Mogli też się machnąć o ząbek zakładając pasek - w końcu głowica zwalona była.
Sprawdź jednak to połączenie gaźniki-kolektor.
Pozdrawiam
Mazek - 2009-02-23, 08:18
" />teraz nawet odpalic nie chce... mysle ze cos z rozrzadem nie tak
Maharadza - 2009-02-23, 10:44
" />Hej. No ja miałem dokładnie taki sam problem w D15B2. Koleś mi robił uszczelkę pod głowicą. Po odebraniu auta od mechanika totalna lipa. Palił bez problemu ale powyżej 3 tyś nie chciał sie zebrać. Kombinowałem z zapłonem i było lepiej. Tzn przestawiłem zapłon na późniejszy i trochę było lepiej. Wiec sam zająłem sie tym i okazało sie że był ząbek przestawiony i zapłon źle ustawiony. Tak to się kimś człowiek wspomoże. Masakra.
Także życzę powodzenia w szukaniu i daj znać potem co było nie teges .
Mazek - 2009-02-23, 11:13
" />cos mi sie wydaje tez ze to zapłon bo teraz nie chce mi palic,a przestał sie dławic. Podjade do tego mechanika co mi robił i powiem zeby tam zajrzal. Dzieki za podpowiedz
Mazek - 2009-02-23, 18:10
" />Teraz nie dławi się ale nie równo pracuje obroty faluja od 400-1000-1100 i pyka z tłumika czesto , jak silnik sie nagrzeje to stoi na 1100 ciagle i pracuje dosc rowno tylko pykanie z tłumika sie wydostaje co jakis czas
Gr00bY - 2009-02-23, 18:19
" />Rozrzad/zapłon sprawdzony?
Mazek - 2009-02-23, 18:33
" />i zauwazylem, ze dzis zrobilem 150km to zrzarlo mi ponad pół baku paliwa...to moze byc cos z zapłonem ?
wbr98wa - 2009-02-23, 18:42
" />umów się z kimś z 3city osobiście kto robił swapa niech Ci obluka co i jak...
na odległość ciężko tak stwierdzić