Gaśnie po zakończeniu ssania, błąd numer 14
Młody ŁDZ - 2010-10-31, 18:58
" />Hi,
w łapki wpadł mi civ - niestety d13b2 - odpala na strzała, po zakończeniu ssania gaśnie jeżeli nie wdepnie mu się gazu to gaśnie. ECU zwraca błąd 14 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód - wystarczy sama regulacja obrotów jałowych tą śrubką z tyłu gaźnika ?
tomekd - 2010-10-31, 19:06
" />Z tyłu gaźnika masz takie czarne pokrętło, ono jest właśnie od regulacji obrotów na rozgrzanym.
Młody ŁDZ - 2010-10-31, 19:44
" />
tomekd - 2010-11-01, 10:52
" />Zapewne tak, skoro mówi "zawór regulacyjny lub jego obwód". Ewentualnie może też to być jakiś przewód podciśnienia, jak to bywa w tych silnikach
Dzialo - 2010-11-01, 14:50
" />albo padł Ci EACV (to jest wlasnie ten zawor) mozesz sprobowac go przeczyscic
Młody ŁDZ - 2010-11-01, 19:28
" />
Czy w zaznaczonym miejscu nie powinno być śrubki ?
tomekd - 2010-11-02, 15:25
" />Powinna być
Młody ŁDZ - 2010-11-02, 19:57
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Młody ŁDZ - 2010-10-31, 18:58
" />Hi,
w łapki wpadł mi civ - niestety d13b2 - odpala na strzała, po zakończeniu ssania gaśnie jeżeli nie wdepnie mu się gazu to gaśnie. ECU zwraca błąd 14 - Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód - wystarczy sama regulacja obrotów jałowych tą śrubką z tyłu gaźnika ?
tomekd - 2010-10-31, 19:06
" />Z tyłu gaźnika masz takie czarne pokrętło, ono jest właśnie od regulacji obrotów na rozgrzanym.
Młody ŁDZ - 2010-10-31, 19:44
" />
tomekd - 2010-11-01, 10:52
" />Zapewne tak, skoro mówi "zawór regulacyjny lub jego obwód". Ewentualnie może też to być jakiś przewód podciśnienia, jak to bywa w tych silnikach
Dzialo - 2010-11-01, 14:50
" />albo padł Ci EACV (to jest wlasnie ten zawor) mozesz sprobowac go przeczyscic
Młody ŁDZ - 2010-11-01, 19:28
" />
Czy w zaznaczonym miejscu nie powinno być śrubki ?
tomekd - 2010-11-02, 15:25
" />Powinna być
Młody ŁDZ - 2010-11-02, 19:57
" />