ďťż

Gdzie w Warszawie zhamuje automat?



hubson - 2007-10-30, 10:19
" />odrazu pisze, ze w GMS na Mineralnej nie ma opcji. nie maja odpowiednich przyrzadow. . probowali juz kilka razy, ale nie udalo sie.

help




HIO - 2007-10-30, 11:12
" />no to chyba masz dwie mozliwosci do sprawdzenia.... Masters lub VTG. ? tylko troche wiecej bedzie to kosztowalo niz na Mineralnej.



hubson - 2007-10-30, 11:18
" />a orientujesz sie ile?



mAx - 2007-10-30, 11:22
" />http://www.vtg.pl/hamownia.php




hubson - 2007-10-30, 11:25
" />200 zl za zhamowanie fury napedzanej na jedna os ... chyba sobie daruje. chyba, ze ktos zna inna hamownie



Fawor - 2007-10-30, 20:32
" />jedz do tomaracing na drogówkę. Pomiary w warunkach rzeczywistych, dodatkowo oprócz mocy 0-100 400metrów itp.



hubson - 2007-10-30, 21:57
" />a gdzie to tomaracing jest? na jakiej ulicy i ile kosztuje pomiar? napewno maja przyrzady zeby zmierzyc w automacie? jakis link do nich?



Fawor - 2007-10-30, 22:07
" />tomaracing jest w piasecznie ( adres wygoogluj ) Włascicielem jest BRT (Bartłomiej Stolarski), znany jako zwycięzca tegorocznej edycji driftowej TDC Posiada hamownie drogową od Dynomet (?), któa mierzy moc na drodze. Podłączasz specjalną tarcze do koła nienapędzanego, właściciel wsiada na prawy fotel z laptopem. Pomiar polega na przeciagnieciu całego zakresu obrotowego na jednym biegu. Tak jest w manualach, w automatach chyba podobnie. W każdym bądz razie zmierzy na 100% i poda moc w optymalnych warunkach działania silnika, a nie w sztucznie wytworzonych w pomieszczeniu hamownii. Takich urządzeń sprzedanych przez Wojtreka jest w PL kilka ( sam Wojtek z Poznania ), ale chodzi Ci o Wawę więc jesli dobrze się orientuję tam jest chyba tylko BRT. Jednostkowy pomiar u Wojtka coś kolo 120zł więc tam powinno być podobnie.



elmer - 2007-10-30, 22:50
" />Problem z automatem nie polega na hamowni, lecz leży w samej skrzyni. Po prostu przerzuca ona sama biegi, a pomiar musi sie odbyć na jednym biegu.

Jeśli dany automat można w miarę zmusić do jazdy z pełnym gazem na niskich obrotach na wysokim biegu, to bez problemu da się go zmierzyć na hamowni podwoziowej. Nie wiem jak jest ze skrzynią w takim żelazku, ale podejrzewam, że może mieć "nieposkramialny" kick down, i wtedy niestety pomiar się nie powiedzie. Ten sam problem dotyczy hamowni Dynomet.



hubson - 2007-10-31, 06:58
" />czyli jednym slowem lipa... zadzwonie do tomaracing i sie dowiem...



Ryba - 2007-11-06, 13:15
" />Jeśli problem leży tylko w "kickdownie" to można go w prosty sposób ominąć
A w jaki napiszę jak będą zainteresowani



hubson - 2007-11-06, 13:54
" />no to pisz Ryba, bo nie wiem, a ja jezdze caly czas na kickdown-ie . dlatego mam takie spalanie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu