glowica d15b2, d16z2 -pomocy!
konieczko - 2010-08-18, 12:42
" />Jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą(pacjent d15b2) więc od razu chciałem wymienić wałek rozrządu z d16z2 i reg. kółko. Wszystko idzie cód, miód, malinowo aż.......
Zdemontowałem wałek b2 i mierze(z ciekawości) wzniosy wychodzi kolejno,
IN: 36,77
EX: 36,94
Wyniki identyczne jak na wałku d16z2! Czyli wynika, że cały czas jeździłem na wałku z2????
Przeszukałem całe forum i wychodzi tak
b2: 36,6 oraz 3,75 ???
Czy ktoś wie(mierzył) jakie są wzniosy wałka b2?
teraz się zastanawiam czy może cała głowica jest od d16z2?
Na mojej głowicy jest oznaczenie PM3-2
patrzyłem również na głowice z d14a1 i tam jest oznaczenie PM3-17.
Wiecie może jakie jest oznaczenie głowicy d15b2??
Prosze o pomoc!
ppiotrek - 2010-08-18, 15:33
" />Coś kojarzy mi się, że wałki badał Dawee. Poszukaj w jego postach albo zagadaj. Nie wiem czy przypadkiem nie wyszło, że wałki z b2 i z2 są takie same
jasiekk - 2010-08-18, 16:38
" />download/file.php?id=6412
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0f71f.html
przeanalizuj sobie te wykresy a znajdziesz odpowiedź
konieczko - 2010-08-18, 17:15
" />Dziekuje. Wyszło na to, że jezdziłem na wałku z2. wznios ex: 4,94 in: 5,77
Przeszłość silnika to duża zagatka
Przypuszczam, że cała głowica jest od z2.
W sumie to tylko mnie zastanawia jak to mogło jeździc bez reg. kółka?
Można jakoś rozróżnić głowice d15b2 i d16z2 ???
jasiekk - 2010-08-18, 18:02
" />według mojej teorii głowice sa takie same, jak jeździłeś na wałku z2 i seryjnym kółku to miałes czasy otwierania zaworów przesunięte, wiec optymalnie wypełnienie cylindrow nie wystepowało..;pzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
konieczko - 2010-08-18, 12:42
" />Jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą(pacjent d15b2) więc od razu chciałem wymienić wałek rozrządu z d16z2 i reg. kółko. Wszystko idzie cód, miód, malinowo aż.......
Zdemontowałem wałek b2 i mierze(z ciekawości) wzniosy wychodzi kolejno,
IN: 36,77
EX: 36,94
Wyniki identyczne jak na wałku d16z2! Czyli wynika, że cały czas jeździłem na wałku z2????
Przeszukałem całe forum i wychodzi tak
b2: 36,6 oraz 3,75 ???
Czy ktoś wie(mierzył) jakie są wzniosy wałka b2?
teraz się zastanawiam czy może cała głowica jest od d16z2?
Na mojej głowicy jest oznaczenie PM3-2
patrzyłem również na głowice z d14a1 i tam jest oznaczenie PM3-17.
Wiecie może jakie jest oznaczenie głowicy d15b2??
Prosze o pomoc!
ppiotrek - 2010-08-18, 15:33
" />Coś kojarzy mi się, że wałki badał Dawee. Poszukaj w jego postach albo zagadaj. Nie wiem czy przypadkiem nie wyszło, że wałki z b2 i z2 są takie same
jasiekk - 2010-08-18, 16:38
" />download/file.php?id=6412
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0f71f.html
przeanalizuj sobie te wykresy a znajdziesz odpowiedź
konieczko - 2010-08-18, 17:15
" />Dziekuje. Wyszło na to, że jezdziłem na wałku z2. wznios ex: 4,94 in: 5,77
Przeszłość silnika to duża zagatka
Przypuszczam, że cała głowica jest od z2.
W sumie to tylko mnie zastanawia jak to mogło jeździc bez reg. kółka?
Można jakoś rozróżnić głowice d15b2 i d16z2 ???
jasiekk - 2010-08-18, 18:02
" />według mojej teorii głowice sa takie same, jak jeździłeś na wałku z2 i seryjnym kółku to miałes czasy otwierania zaworów przesunięte, wiec optymalnie wypełnienie cylindrow nie wystepowało..;p