Głowica D16Z2 + wałek + kółko + pokrywa VHT
scanikwwo - 2010-09-28, 23:08
" />Witam!
Do sprzedania głowica kompletna z Z2. Z wałkiem i kółkiem oraz pokrywą malowaną czerwonym VHT. Oto jak wygląda pokrywa i proces jej malowania:
Oczywiście pokrywa jest krwistoczerwona, natomiast rura dolotu i korek są jakby koloru "ceglanego". Pokrywa przy odbijaniu flasha z aparatu niestety wygląda jakby była różowa
Jak moje D16 śmigało na tej głowicy kilka osób z rejonu 3city może się wypowiedzieć Było dość wyczuwalne kopnięcie w plecy w okolicach 4500 - prawie jak VTEC, tylko że ja go tam nie widziałem Żwawo przyspieszało nawet powyżej 7 tysi. Spadek mocy czuć było w okolicach 7500 i w tym właśnie zakresie z reguły zmieniałem biegi - oczywiście nie jeździłem tak cały czas i w mieście o 14 - ale nie ukrywam, że często odwiedzałem redline.
Zanim zwaliłem ją z silnika, to puściła mi uszczelka pod głowicą. Wcześniej silnik puszczał małego dymka dopiero przy przepinkach właśnie w okolicack 7kRPM+. Być może uszczelniacze zaworowe będą wymagały wymiany - nie twierdzę, że trzeba to zrobić, ale być może dla świętego spokoju warto byłoby je zmienić.
Głowica z Z2 ma twardsze sprężynki niż D15B2/D16A6 oraz najostrzejszy wałek z silników D SOHC NON VTEC. Kolega Dawee gdzieś kiedyś podawał pomiary. Po ciachnięciu głowicy o tylko 1mm można dość fajnie doprężyć swoje D SOHC - seria D16Z2 ma 9.1:1, a po założeniu metalowej uszczelki z Z6/Y8 i liźnięciu o 1mm usyskujemy już ok. 10.1:1.
Podsumowując, to ludzie za wałek z Z2 chcą 100 zł (czasem nawet bez kółka...), za głowicę (niekoniecznie kompletną, bo z reguły bez wałka) kolejne 150 zł znika jak nic. No i pokrywa malowana VHT (prawdziwa struktura, nie malowanie proszkowe!), to leciutko 90 zł. Razem wychodzi jakieś lekko ~340 zł. Ja oddam te graty za 250 zł już z moją wysyłką! Leżą i czekają na nowego właściciela.
W promocji dla zaciekłych w boju modderów oddam za 100 podłubanego kompa PM6 z dowolną mapą i dowolnie ustawionymi parametrami w ROMie. Po więcej info w tym temacie klikajcie w podpis.
Kontakt: PW, mail (scanikwwo[małpa]wp.pl), GG : 56O2119
Pozdro!
Lysy_Reda - 2010-09-29, 10:40
" />"Jak moje D16 śmigało na tej głowicy kilka osób z rejonu 3city może się wypowiedzieć Było dość wyczuwalne kopnięcie w plecy w okolicach 4500 - prawie jak VTEC, tylko że ja go tam nie widziałem Żwawo przyspieszało nawet powyżej 7 tysi. Spadek mocy czuć było w okolicach 7500 i w tym właśnie zakresie z reguły zmieniałem biegi - oczywiście nie jeździłem tak cały czas i w mieście o 14 - ale nie ukrywam, że często odwiedzałem redline."
---> Jechał jak VR:D a tak serio to naprawde dawał rade, nie jednego zaskoczył na swiatelkach...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
scanikwwo - 2010-09-28, 23:08
" />Witam!
Do sprzedania głowica kompletna z Z2. Z wałkiem i kółkiem oraz pokrywą malowaną czerwonym VHT. Oto jak wygląda pokrywa i proces jej malowania:
Oczywiście pokrywa jest krwistoczerwona, natomiast rura dolotu i korek są jakby koloru "ceglanego". Pokrywa przy odbijaniu flasha z aparatu niestety wygląda jakby była różowa
Jak moje D16 śmigało na tej głowicy kilka osób z rejonu 3city może się wypowiedzieć Było dość wyczuwalne kopnięcie w plecy w okolicach 4500 - prawie jak VTEC, tylko że ja go tam nie widziałem Żwawo przyspieszało nawet powyżej 7 tysi. Spadek mocy czuć było w okolicach 7500 i w tym właśnie zakresie z reguły zmieniałem biegi - oczywiście nie jeździłem tak cały czas i w mieście o 14 - ale nie ukrywam, że często odwiedzałem redline.
Zanim zwaliłem ją z silnika, to puściła mi uszczelka pod głowicą. Wcześniej silnik puszczał małego dymka dopiero przy przepinkach właśnie w okolicack 7kRPM+. Być może uszczelniacze zaworowe będą wymagały wymiany - nie twierdzę, że trzeba to zrobić, ale być może dla świętego spokoju warto byłoby je zmienić.
Głowica z Z2 ma twardsze sprężynki niż D15B2/D16A6 oraz najostrzejszy wałek z silników D SOHC NON VTEC. Kolega Dawee gdzieś kiedyś podawał pomiary. Po ciachnięciu głowicy o tylko 1mm można dość fajnie doprężyć swoje D SOHC - seria D16Z2 ma 9.1:1, a po założeniu metalowej uszczelki z Z6/Y8 i liźnięciu o 1mm usyskujemy już ok. 10.1:1.
Podsumowując, to ludzie za wałek z Z2 chcą 100 zł (czasem nawet bez kółka...), za głowicę (niekoniecznie kompletną, bo z reguły bez wałka) kolejne 150 zł znika jak nic. No i pokrywa malowana VHT (prawdziwa struktura, nie malowanie proszkowe!), to leciutko 90 zł. Razem wychodzi jakieś lekko ~340 zł. Ja oddam te graty za 250 zł już z moją wysyłką! Leżą i czekają na nowego właściciela.
W promocji dla zaciekłych w boju modderów oddam za 100 podłubanego kompa PM6 z dowolną mapą i dowolnie ustawionymi parametrami w ROMie. Po więcej info w tym temacie klikajcie w podpis.
Kontakt: PW, mail (scanikwwo[małpa]wp.pl), GG : 56O2119
Pozdro!
Lysy_Reda - 2010-09-29, 10:40
" />"Jak moje D16 śmigało na tej głowicy kilka osób z rejonu 3city może się wypowiedzieć Było dość wyczuwalne kopnięcie w plecy w okolicach 4500 - prawie jak VTEC, tylko że ja go tam nie widziałem Żwawo przyspieszało nawet powyżej 7 tysi. Spadek mocy czuć było w okolicach 7500 i w tym właśnie zakresie z reguły zmieniałem biegi - oczywiście nie jeździłem tak cały czas i w mieście o 14 - ale nie ukrywam, że często odwiedzałem redline."
---> Jechał jak VR:D a tak serio to naprawde dawał rade, nie jednego zaskoczył na swiatelkach...