głowica z d16a9 na boku SOHC - a jednak się da



Bobas - 2007-02-15, 20:32
" />Info z 10 ręki

Takie chop siup to to nie jest ale jednak da radę to zrobić, zakładaj±c na blok d16a6/z2 mamy kompresje nie wyżej niż 8,5:1 wiec dobre pod Turbałkę





beddom - 2007-02-16, 07:56
" />wow

niezle ciekawe ile takie cos ma koni bez turbo.



mAx - 2007-02-16, 08:10
" />Moj znajomy mial takiego moda



beddom - 2007-02-16, 08:13
" />moc bedzie mniej wiecej jak seryjne A9?




mAx - 2007-02-16, 08:14
" />Wiesz nie mam pojecia bo nie hamowal tamtego auta, ale naprawde jakos to jezdzilo ... przynajmniej takie byly moje subiektywne odczucia.



Nevada - 2007-02-16, 08:17
" />będzie jakie¶ 10-15% słabsze, po podbiciu kompresji i ogarnieciu dolotu wydechu, i montażu MPI 125-130koni jest całkiem realne



beddom - 2007-02-16, 08:40
" />to teoretycznie gra nie warta swieczki... z z2 tez mozna wycisnac podobne wartosci poprzez dolot i wydech...



Szybik - 2007-02-16, 09:20
" />Jeżeli chodzi o mody N/A, to się z Tob± zgodzę.
Przy przygotowaniu silnika pod turbinkę, można zacz±ć się nad tym zastanawiać.



nosql - 2007-02-16, 10:27
" />8,5:1 - zdecydowanie pod boost
Jak zrobić co¶ takiego to potem tylko dmuchać bo inaczej nie widze sensu takiej rzeĽby...



Marcel ED7 - 2007-02-16, 10:58
" />To juz lepiej dmuchac w sama serie D16A9 zmieniajac tylko tloki od D16A6 lub Z2 to jest zdecydowanie lepsze rozwiazanie.



beddom - 2007-02-16, 11:03
" />



Marcel ED7 - 2007-02-16, 11:04
" />Wiec piwko za to sie nalezy . no i Bobas tez za tem temat
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu