ďťż

granatnik



Giosue - 2008-03-03, 19:01
czy granie granatnikiem jest dla noobow???




warmaster - 2008-03-03, 19:04
zalezy w jakim celu go uzywasz. Jezeli korzystasz z GL tylko przeciwko heli, to nie jest to lamerskie.



cichy - 2008-03-03, 19:22
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamerskie przez duże

L



barcel_pl - 2008-03-03, 19:52
Zależy jak kto używa - jak do eliminacji kilku typa naraz albo z dużej odległości w gościa którego NIE DA się trafić inaczej to jest ok

Ale jeżeli latasz z GL zamiast normalnej broni i giniesz co dwa strzały bo nie masz ammo i twoim największym pragnieniem jest zasadzenie heada z granatnika z odległości pół metra to idź przepadnij duszo nieczysta w otchłani lagów Neostrady :D




pio17 - 2008-03-03, 19:57
nie wiem co wy się tak czepiacie tej neostrady:P



[CKSS]Hetman - 2008-03-03, 21:03
szacunek tym co dobrze władają GL
mamy kilku takich wirtuozów i właśnie większość płacze że gramy GL

tu nie chodzi o spam - czyli strzelanie na ślepo by kogoś trafić

tu chodzi o trafienie w cel pomiędzy przeszkodami w ruchu i najczęściej po krótkiej serii która każe się przeciwnikowi schować

lamerskie oczywiście jest spamowanie - i tu z kolegami się całkowicie zgadzam



matt_davis - 2008-03-03, 21:26
tez uwazam ze zalezy jak kto gra... granatnik jako dodatek broni nie moze stawac sie jedyna bronia... gralem na kilku serwerach gdzie uzywali tylko granatnikow... i to non stop... bylo beznadziejnie... tak ze jak dla mnie lamerske :D od czasu do czasu ok... ale walic heada z pol metra itd to przesada... czy strzelanie na slepo



[CKSS]Hetman - 2008-03-04, 08:39
Myślę, że najwięcej płaczą ci co naturalnie przesiedli się z CoD2 - nie przyzwyczajeni do walki przeciw granatnikowi i chcą nowe czasy ograniczyć,
technika poszła do przodu, a granatnik to normalne wyposażenie wsparcia, to nie jest rok 1944, a 2004 lub później.

dla tych co przeszli z gry A*A - granatnik jest rzeczą naturalną - powiem więcej - w CoD4 jest bardziej ograniczony (np. posiada tylko 2 granaty, w A*A jest ich 6+1 na niektórych mapach, normalnie 2+1)



zodiac - 2008-03-04, 09:09
Nie, tak samo jak granie z P90. To gra niestety jest tak zrobiona wiec granie w nią jest lamerskie. To ta jak by w innej grze kazać blokować MG36 bo ma za duży magazynek lub M9 bo jest szybko strzelany



[CKSS]Hetman - 2008-03-04, 12:33

Nie, tak samo jak granie z P90. To gra niestety jest tak zrobiona wiec granie w nią jest lamerskie. To ta jak by w innej grze kazać blokować MG36 bo ma za duży magazynek lub M9 bo jest szybko strzelany

Skoro, wg Twoich granie w CoD4 jest lamerskie to nie wiem skąd ten płacz, że lamerzy to ci co grają z użyciem skorpiona, p90 czy granatnika.



Giosue - 2008-03-04, 12:33
ja tez nie mam nic do granatnika bo to prawie jak granat tylko szybciej strzela a na dodatek zabiera celownik wiec wg mnie to jest ok P90 sam czasem gram i jest spx nie nazekam

aaaa i jeszcze cos jest jeszcze cos takiego ze nie gra sie tym spar klan vs klan jak ja mialem poprzedni klan to mi mowili ze klan vs klan nie mozna grac P90 ostatnim bastionem i granatnikiem



[CKSS]Hetman - 2008-03-04, 12:42

jeszcze cos jest jeszcze cos takiego ze nie gra sie tym spar klan vs klan jak ja mialem poprzedni klan to mi mowili ze klan vs klan nie mozna grac P90 ostatnim bastionem i granatnikiem
Jak sobie ustalą klany/ligi pomiędzy sobą tu już sprawa klanów.

Ci co płaczą że używa się granatnika na publicach i innych perek (męczennik, ostatni bastion itp) niech grają na klanowych serwerach pomiędzy sobą wg własnych reguł.

Serwery publiczne jak sama nazwa określa są dla wszystkich i to serwer narzuca reguły. Jeżeli perki są dostępne to można ich używać (podobnie granatnik).

Za to ja, za lamera uważam admina takiego który, z serwera publicznego kopie za używanie granatnika, zamiast go zablokować. To czyste n00bostwo. Bo albo robi serwer publiczny i go odpowiednio konfiguruje, albo hasłuje i niech sobie grają we własnym światku wg własnych reguł.

ADMIN :cenzura: - ŚMIECHU KUPA (a serwrów jest prawie 10k)



Esensis - 2008-03-04, 13:57

Za to ja, za lamera uważam admina takiego który, z serwera publicznego kopie za używanie granatnika, zamiast go zablokować. To czyste n00bostwo. Bo albo robi serwer publiczny i go odpowiednio konfiguruje, albo hasłuje i niech sobie grają we własnym światku wg własnych reguł.
Ekhem większoś adminów chiałaby wyłączyć na serwerze granatniki, itp. ale wtedy serwer staję się nie rankingowy :) więc publik bez "leveli" jest do kitu. :)



matt_davis - 2008-03-04, 14:31
sluchajcie granatnik jako normalny dodatek broni jest ok... nie mam nic przeciwko temu... ale czy lubicie jak ktos strzela doslownie na "pale" i tak zupelnie bez sensu?

A co do innych broni to sa spoko :) trzeba sobie na nie zasluzyc :D a kazda bron w rekach dobrego gracza jest bardzo mocnym narzedziem do zabijania :)



oko13 - 2008-03-04, 15:08
Był już taki temat!!!!



zodiac - 2008-03-04, 15:12

ale czy lubicie jak ktos strzela doslownie na "pale" i tak zupelnie bez sensu? Nie ponieważ, jestem pro-kamper



matt_davis - 2008-03-04, 17:04
do :cenzura: takie granie na granatniki... wlasnie przed chwila rozlaczylem serwer bo jakis kretyn non stop granatnikiem strzelal... jeszcze tak bez sensu ze szkoda gadac... a kolejne kampowanie tez jest lamerskie ;) fajnie jest pograc czasem na snajperki ale lepsza jest otwarta walka :]



szek - 2008-03-04, 19:01
moim skromnym zdaniem lamerstwem jest nazywanie czegos czego nie mozemy pokonac, smieszne sa sytuacje gdy np zabijemy kogos zaraz dostajemy koment "camper" itp co do strzelania z granatnika na slepo nie wiem czego sie tego czepiacie to tylko ostrzal wkoncu wszyscy chcieli realistycznej gry a to jest prawdziwe na wojnie tez bys wbiegal pod celownik zeby nie bylo ze campisz?
TO JEST WOJNA WSZYSTKIE CHWYTY DOZWOLONE!!!
osobiscie nie gram granatnikami i nie uzywam perkow poza moc i przebijanie ale tez nie przeszkadzaja mi one



matt_davis - 2008-03-04, 19:50
ok ostrzal ostrzalem... no i realizm jest ogromny co oczywiscie czuc... ale kto na wojnie ze tak powiem "nabija sobie staty z granatnika"

No a ze ktos jest kamperem ktory sobie biega po mapie i ludzie mu sie nawijaja pod celownik to jest poprostu smieszne :D



szek - 2008-03-04, 21:15
jak mozna byc kamperem" biegajac po mapie?



[CKSS]Hetman - 2008-03-04, 21:33

No a ze ktos jest kamperem ktory sobie biega po mapie
no cóż - czasem się zdarza pisać o czymś, o czym nie ma się pojęcia - a na forach jest to z reguły nagminne...



matt_davis - 2008-03-04, 23:20
ej widac ze mnie nie zrozumieliscie... nie jestem jakis ciota!

Po pierwsze chodzilo mi o to ze pare razy zostalem nazwany kamperem gdzie np w pewnym miejscu zatrzymalem sie doslownie na pare sekund i akurat mi sie nawinal ktos... zabilem go a pozniej wiadomosc ze jestem kamper... a w miejsciu nie jestem dluzej niz 5-10 sekund...

Moze troche ze zrozumieniem czytajcie... (?) i od razu takie teksty dziwne na mnie :/



Squall - 2008-03-05, 00:44
Strasznie Cie to zabolalo , prawda?



warmaster - 2008-03-05, 13:48

Moze troche ze zrozumieniem czytajcie... (?) i od razu takie teksty dziwne na mnie :/

to pisz ze zrozumieniem



gPiOrzeL - 2008-03-05, 16:22
co do gl..
Nie lubie strasznie tej broni bo jest za dobra, nie mam nic do sniperek, p90 skorpionów itp. ale to mnie wnerwia, daje za dużą przewagę, i niszczy zabawę w strzelanie, już o początkujących zabijających 3 55lv. na raz;/



Boeing - 2008-03-05, 16:47
Ja tez nic nie mam do FN P90 ale ktos mi powie czy kogos to nie wkurza jak se koles lata z naladowanym granatnikiem, i jak tylko cie zauwazy to odrazu buum i jestes dead.... i tak ze 5 razy.

Graatinki so ok, ale jak cie kots tak zabija to sie mozna wnerwic.[/quote]



[CKSS]Hetman - 2008-03-05, 19:10
można też pomyśleć jak go pokonać - a nie latać jak ^pr0 :) - i pewno tą samą drogą



gPiOrzeL - 2008-03-06, 18:13
Chętnie wysłucham jak:)
Ta broń psuje zabawę w niepowołanych rękach (większoooooość przypadków)

Nie pasuje mi też nalot i heli, ale to już inna historia..;)



Blandeto - 2008-03-08, 23:22
Już bez przesady. Bez GL, P90, nalotów i heli. Tak okrojona gra była by nudna. A i tak uważam że bram jej kopa. Powinni wprowadzic nie jakieś duże konkretne rzeczy ale właśnie szczegóły które pozwoliły by na modyfikacje broni. Kurde.. Klasy postaci nie powinny ograniczac się wyłącznie do kamuflażu broni, dodatku do niej, broni pobocznej i perków (z których połowa jest do bani). Ideałów nie ma więdz trzeba się cieszyc tym co jets:)

Zboczyłem z tematu troche. GL jest dobra bronia jeśli jest w dobrych rekach. A takie bałwany które walą na początku meczu na respa powinni dostawac (global) bany.



matt_davis - 2008-03-09, 08:51

GL jest dobra bronia jeśli jest w dobrych rekach. A takie bałwany które walą na początku meczu na respa powinni dostawac (global) bany.

popieram ;) dobre slowa :D



Sektor - 2008-03-09, 15:36
Ale niektórzy płaczą. Ogólnie życie jest brutalne pełne zasadzek i niesprawiedliwe. Jak generalnie wyłączy się wszystko to zrobi się z tej gry następny klasyczny FPS. 203 rewelacja ! Skuteczne lekarstwo na Gumiesie :D i Snajperów. Co brak komforciku ? Nie można sobie bezkarnie snajpić jak w innych grach ? I dobrze ! Heli i nalot oczywiście irytuje jak w życiu lotnictwo to potęga. Oczywiście przy dużej ilości graczy na serwie publicznym te dwie opcje to samo nakręcająca sie maszynka dla niebotycznych wyników ale już 4v4 przy wyrównannym poziomie graczy heli zdarza się rzadko a nalot to już naprawdę ze świecą szukać. Nie kampić ? A to czemu ? Non stop pojawia się w większości grach niczym mantra biadolenie na kamperów. Kamperstwo to odruch instynktowny wszak nikt w żadnych ligach za kampę nie składa protestów a to że ktoś jest non stop zabijany na publikach UPS. Hmmm niech weźmie p90 biega i likwiduje kamperów gra oferuje wszelkie narzędzia do takowego zadania

Dwie rzeczy to jakie bym wprowadził to klasyczny zakaz 203 i fraga z respa to kasuje grę już na starcie ( w liga zresztą nie obowiązuje takowa zasada :P ) i wprowadził zasadę iż radar heli i nalot odpalić można jedynie podczas życia w których natłukło się uprawniająca liczbę fragów a nie dowolnie nawet po śmierci po resie. Zginąłeś trudno przepada.

Ps.
Generalnie każdy serwer rządzi się swoimi prawami i będąc u kogoś w gościach kto z własnych pieniędzy opłaca swoją piaskownicę należy się stosować do jego zasad.
I tą zasadę polecam wszystkim.

HOWG !



multisync617 - 2008-03-09, 16:15
GRANATNIKI SĄ SUPER!!!
NIE ROZUMIEM TYCH CO SIE CZEPIAJĄ GRANATNIKÓW!



b.szym - 2008-03-09, 17:33
Wiecie dlaczego nie gram na polskich serwerach? Bo głównie siedzą na nich małolaci, co tej gry na oczy nie powinni widzieć ze względu na wiek. Ciągłe przekleństwa, wyzwiska, brak jakiejkolwiek kultury.
Mam jeden ulubiony francuski serw, mogę na nim grać czymkolwiek chce i nie spotkać się z negatywnym komentarzem w moim kierunku.
PS.
Wolę 3 granaty niż granatnik, a P90 to wg mnie słaba broń.



Simon36 - 2008-03-10, 16:19
Dla mnie granatnik to jakaś pomyłka ,programista się pomylił i siłę rażenia z RPG dał do granatnika i na odwrót
Sam osobiście używam M4 i laser ,M14 i acog to mój ulubiony zestaw



niechcic - 2008-03-10, 16:31

Dla mnie granatnik to jakaś pomyłka ,programista się pomylił i siłę rażenia z RPG dał do granatnika i na odwrót
Sam osobiście używam M4 i laser ,M14 i acog to mój ulubiony zestaw

święta prawda - RPG powinno mieć celownik optyczny bo na pole rażenia nie ma co liczyć :)



gPiOrzeL - 2008-03-10, 16:44
<<Dwie rzeczy to jakie bym wprowadził to klasyczny zakaz 203 i fraga z respa to kasuje grę już na starcie ( w liga zresztą nie obowiązuje takowa zasada :P ) i wprowadził zasadę iż radar heli i nalot odpalić można jedynie podczas życia w których natłukło się uprawniająca liczbę fragów a nie dowolnie nawet po śmierci po resie. Zginąłeś trudno przepada. >>

mogę się pod tym podpisać zwłaszcza pt.2, wkurza mnie jak ktoś np. z gl wpadnie zabije kilku na spawnie i jeszcze nowy spawn kasuje męczennikim, a na domiar wszystkiego heli za to ma..



berimbau - 2008-03-20, 11:29
dla mnie ani kampienie, ani granatnik, ani p90, ostatni bastion itd. i nic co sobie wymysla ludzie nie jest uzywane przez noobkow. zgadzam sie, ze czasem ludzie nie potrafia grac wg. niektorych normalnymi broniami i korzystaja z tych wg. niektorych "noobskich". wlasnie o to tu chodzi- nie kazdy ma talent do grania w strzelanki, NIEKTORZY wola grac w pilke z kolegami niz siedziec godzinami przed kompem i trenowac granie w coda, inni poprostu sa zreczniejsi lub bardziej radza sobie w takich grach. nie mowie ze wszyscy odrazu sa uzaleznieni od kompa :)



Cień - 2008-04-14, 11:27
Nie rozumiem tego czepiania się granatników i RPG. Mam wrażenie, że niektórym "pro" nie podoba się wyrównywanie szans. Znacznie mniej zbalansowaną bronią pod względem rażenia są 3 granaty, bez których praktycznie żaden "pro" się nie rusza i które (przynajmniej na publikach) zapewniają 70% fragów. Skoro się tak burzycie drodzy generałowie na granatniki to przypomnijcie sobie jak to być n00b'em, na którego po każdym respawnie spada deszcz granatów albo bomb, ewentualnie czeka helikopter albo snajper.
Niektórzy chyba sądzą, że tzw. n00b'y powinny być tylko mięsem armatnim i wyrzynać się między sobą aby po długich tygodniach dowlec się w rangach do szacownego towarzystwa.



warmaster - 2008-04-14, 14:06

Nie rozumiem tego czepiania się granatników i RPG. Mam wrażenie, że niektórym "pro" nie podoba się wyrównywanie szans. Znacznie mniej zbalansowaną bronią pod względem rażenia są 3 granaty, bez których praktycznie żaden "pro" się nie rusza i które (przynajmniej na publikach) zapewniają 70% fragów. Skoro się tak burzycie drodzy generałowie na granatniki to przypomnijcie sobie jak to być n00b'em, na którego po każdym respawnie spada deszcz granatów albo bomb, ewentualnie czeka helikopter albo snajper.
Niektórzy chyba sądzą, że tzw. n00b'y powinny być tylko mięsem armatnim i wyrzynać się między sobą aby po długich tygodniach dowlec się w rangach do szacownego towarzystwa.


jezeli ktos jest pro to zapewniam cie ze nie wezmie jako 1 perka 3 granatow tylko bandolier



gPiOrzeL - 2008-04-14, 15:28
70% może na wet work.

wyrównanie szans- To po co mamy ćwiczyć skoro i tak n00bik z granatnikiem jest na tym samym poziomie??

2 z granatnika są znacznie gorsze nawet od 3 z perka..

Jak co sp spada na ciebie garść granatów itp. to redze włączyć konsole i wpisać /disconnect i przejść na serv który nie jest shipment 24/7 albo coś w tym stylu



DeV - 2008-04-14, 17:30

czy granie granatnikiem jest dla noobow???
Tak

czemu ?
http://users.kymp.net/feuer/etcomic/012.jpg



Cień - 2008-04-15, 07:48
Poza tekstem na początku, kpiącym sobie z początkujących, ten komiks pokazuje tylko cztery bezbłędne trafienia, które każdy obeznany z (jakąś hipotetyczną w tej sytuacji) mapą by zaliczył - albo i nie, bo zabrakłoby mu szczęścia początkującego.
Mam wrażenie, że przez niektórych przemawia frustracja, że po spędzeniu setek godzin przy shooterach ktoś kto pierwszy raz gra może im zrobić kuku (zwłaszcza przypadkiem).
Weźcie jednak pod uwagę realia - odkąd wynaleziono kuszę, broń palną i granaty walczyć może każdy. Nie decyduje "skill" - to nie walka na miecze.


To po co mamy ćwiczyć skoro i tak n00bik z granatnikiem jest na tym samym poziomie??

Zaprzeczasz sam sobie. Może nie ćwicz i weź granatnik?
Gdyby to było takie proste nikt nie musiałby się trudnić treningiem.
Napisałem wyrównywanie szans, co oznacza danie wszystkim możliwości walki: obrony i ataku.
Chyba każdy kto gra w zespole wie, że 4-6 zgranych ludzi jest w stanie rozsmarować dwukrotnie większą n00b'ską ekipę 10:1 i to przy jedzeniu. To jest poziom.
Jeżeli jednak weźmiemy taki sam skład, ale n00b'om damy tylko pistolety (przerysowuję celowo), a zgranej ekipie snajperki, miniguny, wsparcie powietrzne i niewidzialność to mamy nierówne szanse - zwyczajne lamerstwo.



DeV - 2008-04-16, 19:08

tylko cztery bezbłędne trafienia, które każdy obeznany z (jakąś hipotetyczną w tej sytuacji) mapą by zaliczył
LOL chyba nie zrozumiałeś byle gdzie strzelisz zawsze trafisz. Ten komiks wyśmiewa broń oczywiście aż tak prosto nie jest, ale tu chodzi o zasadę (one4one 3 hs pure skill, co to za pojedynek rifla vs MP40 + jeszcze nie widzisz wroga). Najbardziej ciekawi mnie, co siedzi w głowie tym typom z noobtube na trybie hardcore? GL psuje zabawę tak jak śmigłowiec czy nalot.


Nie decyduje "skill" - to nie walka na miecze.
chcesz powiedzieć że byle kto weźmie broń i biedzie zabijał (może w realu) Ale w grze liczy się aiming, knowing i movement bez tego to możesz zabić kogoś przypadkiem jak ci wejdzie pod lufę.

Przynajmniej ja tak to widzę

-EDIT-
BTW Najlepszego Cień
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu