granice mozliwosci d16z5
Tankian - 2008-07-11, 19:35
" />Wiec tak, mając zdrowe DOHC z5 chciałbym załozyc wałki ostre oczywiscie
oczywiscie, regulowane kółka, talerzyki, spręzynki, obrobka głowicy, ssącego i wydech no i strojenie
kto się tym oprócz GMS zajmuje , jakie są tego mniej więcej koszta i ile kunióf mozna na tym zyskac
auto oczywiscie ma byc stricte drogowe, no prawie
Fletch - 2008-07-11, 20:06
" />Majlo z forum hondy crx mial Z5 i wycisnal z niego cos okolo 162 PS ,z tego co wiem to chyba na zwyklych walkach
Tankian - 2008-07-11, 20:10
" />Majlo miał ok 170
ale wydaje mi sie ze to nie koniec mozliwosci tego silnika bez slimaka
Rudson - 2008-07-12, 15:28
" />to nie koniec możliwości tego silniczka:P, zawsze można założyć ITB , większe wtryski, oraz np. wałki jeszcze ostrzejsze, np stage4:D tak czy siak takie d16 co ma już kolo 16X koni to naprawde baaardzo przyjemnie zaapitala(wiem co mowie ). Też do czegoś takiego dąże
Ryba - 2008-07-12, 16:07
" />Ja standardowo proponuję soft-turbo, ale wiem, że Tankian sie nie zgodzi
mum666 - 2008-07-12, 16:40
" />
tecno - 2008-07-13, 17:53
" />nalezy przy tym pamietac ze takie nawet 160 hp w z5/a9 NA bardzo szybko zalatwi motor. druga kwestia to to ze dohc non vtec to jedne z najbardziej awaryjnych motorow
Fawor - 2008-07-13, 21:18
" />silnik majla jezdzi do tej pory, nawet na tym forum, wiec dlaczego twierdzisz,taki setup zalatwia silnik? Co tam jest to 'zalatwiania'? Panewki?
C00li - 2008-07-14, 09:53
" />Silnik jest tak wytrzymaly jak jego najslabszy element. Jezeli wszystko sie zlozy na pozadnych czesciach, to nie powinno byc problemow. Zreszta blok DOHC od SOHC rozni sie chyba tylko rozmieszczeniem kanalow od plynow, wiec czemu dol mialby byc bardziej awaryjny?
Tankian - 2008-07-14, 10:02
" />popieram przedmówce,
jutro odbieram auto, silniczek po remocnie na OEM cześciach, no prawie wszystkich
docieranko i najprawdopodobniej do GMSu uderze
nie wiem jeszcze jaki setup wybiore czy jeszcze drogowy czy total max hardcore na tor
Fawor - 2008-07-14, 11:56
" />
Tankian - 2008-07-14, 12:01
" />na sciganki i oficjalne imprezyzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Tankian - 2008-07-11, 19:35
" />Wiec tak, mając zdrowe DOHC z5 chciałbym załozyc wałki ostre oczywiscie
oczywiscie, regulowane kółka, talerzyki, spręzynki, obrobka głowicy, ssącego i wydech no i strojenie
kto się tym oprócz GMS zajmuje , jakie są tego mniej więcej koszta i ile kunióf mozna na tym zyskac
auto oczywiscie ma byc stricte drogowe, no prawie
Fletch - 2008-07-11, 20:06
" />Majlo z forum hondy crx mial Z5 i wycisnal z niego cos okolo 162 PS ,z tego co wiem to chyba na zwyklych walkach
Tankian - 2008-07-11, 20:10
" />Majlo miał ok 170
ale wydaje mi sie ze to nie koniec mozliwosci tego silnika bez slimaka
Rudson - 2008-07-12, 15:28
" />to nie koniec możliwości tego silniczka:P, zawsze można założyć ITB , większe wtryski, oraz np. wałki jeszcze ostrzejsze, np stage4:D tak czy siak takie d16 co ma już kolo 16X koni to naprawde baaardzo przyjemnie zaapitala(wiem co mowie ). Też do czegoś takiego dąże
Ryba - 2008-07-12, 16:07
" />Ja standardowo proponuję soft-turbo, ale wiem, że Tankian sie nie zgodzi
mum666 - 2008-07-12, 16:40
" />
tecno - 2008-07-13, 17:53
" />nalezy przy tym pamietac ze takie nawet 160 hp w z5/a9 NA bardzo szybko zalatwi motor. druga kwestia to to ze dohc non vtec to jedne z najbardziej awaryjnych motorow
Fawor - 2008-07-13, 21:18
" />silnik majla jezdzi do tej pory, nawet na tym forum, wiec dlaczego twierdzisz,taki setup zalatwia silnik? Co tam jest to 'zalatwiania'? Panewki?
C00li - 2008-07-14, 09:53
" />Silnik jest tak wytrzymaly jak jego najslabszy element. Jezeli wszystko sie zlozy na pozadnych czesciach, to nie powinno byc problemow. Zreszta blok DOHC od SOHC rozni sie chyba tylko rozmieszczeniem kanalow od plynow, wiec czemu dol mialby byc bardziej awaryjny?
Tankian - 2008-07-14, 10:02
" />popieram przedmówce,
jutro odbieram auto, silniczek po remocnie na OEM cześciach, no prawie wszystkich
docieranko i najprawdopodobniej do GMSu uderze
nie wiem jeszcze jaki setup wybiore czy jeszcze drogowy czy total max hardcore na tor
Fawor - 2008-07-14, 11:56
" />
Tankian - 2008-07-14, 12:01
" />na sciganki i oficjalne imprezy