H22A w civie 4th ?? Czy warto???
DODi - 2006-02-17, 13:50
" />Chciałbym włozyc do 4th silnik h22a bo ma okazje takowy kupic.... Czy jest taka mozliwosc i co bym potrzebował oprócz silnika, skrzyni, wiazki, kompa kolektorów wyd i dol. ????
Wiadomo ze trzeba by skrócic i dopasowac półoski i przerobic wydech... ale co jeszcze ???? Mocowania silnika ??? Co z nimi ??? Chłodnica itp ? wskaźniki temp ? Licznik ?
Pomóżcie jeśli wiecie co i jak...
Scroodge - 2006-02-17, 13:53
" />generalnie z tego co wiem to sie nie oplaca taka zabawa bo przerabiac trzeba niemal wszystko i rzezbuc autko tez a h22 jest bardzo ciezkim silnikiem i podbno po czyms takim 4g nie zabardzo chce skrecac wiec raczej odradzam ale.... do odwaznych swiat nalezy ;p
DODi - 2006-02-17, 13:55
" />czyli jak juz to optymalny jest b18c6 ?? Pytam tylko bo koleg ama teraz 2 silniki h22a do sprzedania... i wpadł mi do głowy pomysł wrzucenia tego do 4th... dlatego chce wiedziec jak najwiecej..
Baza - 2006-02-17, 17:44
" />Powiedziałem ci już dod że jak dla mnie jest to najlepszy pomysł bo jak już się bawić w swapy( co ja nie za bardzo uznaję bo wolę orginał) to już h22 tym bardziej że kolega o którym obaj myślimy ma wersje JDM więc 200Km to już gra warta świeczki. Jest roboty bo łapy trzeba przerabiać pasować inne półosie
kombinować z chłodnicą itt. ale myślę że przy żadnym swapie nie jest tak żeby nie było żadnego problemu a jak się już za to brać to porządnie.
A co do wagi... hm nie wiem czy będzie 20-30 kg różnicy między h22 a nawet B16 może nawet mniej więc nie jest to argument przeciw wkładaniu.
A napewno różnica w mocy i dużo większy moment obrotowy robią swoje.
Bobas - 2006-02-17, 19:49
" />polecam ta stronke moze nie civ ale crx wiec prawie to samo
http://www.explicitspeedperformance.net
Marcel - 2006-02-20, 10:24
" />DOD juz ci powiedzialem co potrzeba ...
same mocowania do tego silknika do tej budy to 700$ + koszta przesyłki do PL
trzeba troszke uzyc DIAX'ika bo tu podciac tam przyszlifowac....
ale chyba bardziej optymalnym rozwiazaniem jest jednak np b18 wsadzic...
jest sporo pracy przy tym...
MY pewnie bedzie ladowac H22 do 5gen, bo tj idealna buda na takowy silnik...
DODi - 2006-02-20, 11:06
" />No spoko - ja też troszke temat obczaiłem i rzeczywiscie nie opłaca sie do 4g wkładac h22a. jest jeszcze jeden problem... ten silnik bardzo nisko siedzi i łatwo uwalic wtedy miske olejową....
takze jak swap to chyba tylko na b18
Marcel - 2006-02-20, 11:24
" />tzn moze nie tylko co sie nie oplaca co ciezko by sie tym jezdziło ze wzgledu na wage silnika oraz jego osadzenie w komorze silnika, ale projekt Fajny
podeslij mi prosze cene na PW tj na gg rozmawialismy :wink:
Sebisz111 - 2006-02-25, 22:57
" />Jeśli o tym mowa to też to przerabiałem nawet przytargałem taki silnik kompletny do domu teraz leży czeka na chętnego za dużo roboty i troszkę szkoda mi auta ciąć gdyby to miało nie wypalić :wink:
Marcel - 2006-02-27, 08:17
" />Podeslij mi na maila: mmrozek@polish-airports.com lub marcel@streetshadows.pl fotki i opis co masz i cene tego silnika :wink:
Sebisz111 - 2006-02-27, 13:00
" />
Marcel - 2006-02-27, 13:39
" />swobodnie - czekam, bo kolega szuka :wink: to moze sobie jakos pomozeciezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
DODi - 2006-02-17, 13:50
" />Chciałbym włozyc do 4th silnik h22a bo ma okazje takowy kupic.... Czy jest taka mozliwosc i co bym potrzebował oprócz silnika, skrzyni, wiazki, kompa kolektorów wyd i dol. ????
Wiadomo ze trzeba by skrócic i dopasowac półoski i przerobic wydech... ale co jeszcze ???? Mocowania silnika ??? Co z nimi ??? Chłodnica itp ? wskaźniki temp ? Licznik ?
Pomóżcie jeśli wiecie co i jak...
Scroodge - 2006-02-17, 13:53
" />generalnie z tego co wiem to sie nie oplaca taka zabawa bo przerabiac trzeba niemal wszystko i rzezbuc autko tez a h22 jest bardzo ciezkim silnikiem i podbno po czyms takim 4g nie zabardzo chce skrecac wiec raczej odradzam ale.... do odwaznych swiat nalezy ;p
DODi - 2006-02-17, 13:55
" />czyli jak juz to optymalny jest b18c6 ?? Pytam tylko bo koleg ama teraz 2 silniki h22a do sprzedania... i wpadł mi do głowy pomysł wrzucenia tego do 4th... dlatego chce wiedziec jak najwiecej..
Baza - 2006-02-17, 17:44
" />Powiedziałem ci już dod że jak dla mnie jest to najlepszy pomysł bo jak już się bawić w swapy( co ja nie za bardzo uznaję bo wolę orginał) to już h22 tym bardziej że kolega o którym obaj myślimy ma wersje JDM więc 200Km to już gra warta świeczki. Jest roboty bo łapy trzeba przerabiać pasować inne półosie
kombinować z chłodnicą itt. ale myślę że przy żadnym swapie nie jest tak żeby nie było żadnego problemu a jak się już za to brać to porządnie.
A co do wagi... hm nie wiem czy będzie 20-30 kg różnicy między h22 a nawet B16 może nawet mniej więc nie jest to argument przeciw wkładaniu.
A napewno różnica w mocy i dużo większy moment obrotowy robią swoje.
Bobas - 2006-02-17, 19:49
" />polecam ta stronke moze nie civ ale crx wiec prawie to samo
http://www.explicitspeedperformance.net
Marcel - 2006-02-20, 10:24
" />DOD juz ci powiedzialem co potrzeba ...
same mocowania do tego silknika do tej budy to 700$ + koszta przesyłki do PL
trzeba troszke uzyc DIAX'ika bo tu podciac tam przyszlifowac....
ale chyba bardziej optymalnym rozwiazaniem jest jednak np b18 wsadzic...
jest sporo pracy przy tym...
MY pewnie bedzie ladowac H22 do 5gen, bo tj idealna buda na takowy silnik...
DODi - 2006-02-20, 11:06
" />No spoko - ja też troszke temat obczaiłem i rzeczywiscie nie opłaca sie do 4g wkładac h22a. jest jeszcze jeden problem... ten silnik bardzo nisko siedzi i łatwo uwalic wtedy miske olejową....
takze jak swap to chyba tylko na b18
Marcel - 2006-02-20, 11:24
" />tzn moze nie tylko co sie nie oplaca co ciezko by sie tym jezdziło ze wzgledu na wage silnika oraz jego osadzenie w komorze silnika, ale projekt Fajny
podeslij mi prosze cene na PW tj na gg rozmawialismy :wink:
Sebisz111 - 2006-02-25, 22:57
" />Jeśli o tym mowa to też to przerabiałem nawet przytargałem taki silnik kompletny do domu teraz leży czeka na chętnego za dużo roboty i troszkę szkoda mi auta ciąć gdyby to miało nie wypalić :wink:
Marcel - 2006-02-27, 08:17
" />Podeslij mi na maila: mmrozek@polish-airports.com lub marcel@streetshadows.pl fotki i opis co masz i cene tego silnika :wink:
Sebisz111 - 2006-02-27, 13:00
" />
Marcel - 2006-02-27, 13:39
" />swobodnie - czekam, bo kolega szuka :wink: to moze sobie jakos pomozecie