ďťż

Headshield ala Hondata



d16xx - 2010-10-12, 10:36
" />Witam..

Na Passwordjdm, chociaz pewnie takze na kilku innych forach, jest czlowiek ktory oferuje uszczelki pod ssaka i przepustnice uszczelki termiczne. Zastanawiam sie nad kupnem kompletu, jednak zastanawia mnie tez czy taki zestaw daje jakas sensowna poprawe osiagow. Piszac sensowna mam na mysli wzrost o 1-4 kuce, w calym zakresie najlepiej

Drugie pytanie jak dobrac uszczelki, bo.. ssak z6, blok z2 a przepustnica h22.. na chlopski rozum biore uszczelke pod ssaka z6 a przepustnicy h22. Ktos moze kupowal te uszczelki?

Pozdrawiam




Bonio_EQ - 2010-10-12, 10:53
" />uszczelka mocy nie daje,ja posiadam taki heatshield i jestem neutralnie do niego nastawiony,jakos nie za bardzo to izoluje temp,no ale jest wielokrotnego uzytku nie to co papier,jak masz ssacy z6 to bierzesz uszczelke pod ssacy z6 jak masz przpustnice h22 to bierzesz do niej uszczelke od h22,ja tak mam i wsio pasuje bez problemu



d16xx - 2010-10-12, 11:10
" />Domyslam sie ze mocy nie.. jednak myslalem ze izoluje na tyle ze moc szla by z duzej roznicy temp. powietrza po zalozeniu a przed. Gdzies spotkalem sie z wykresem gdzie przyrost byl rzedu 5-6 kucy ale to byla uszczelka Hondaty, a nie wyrobu krajowego. Ty masz pewnie te drugie co ?



Yankol - 2010-10-12, 11:41
" />A co za różnica czy Hondata czy nasz rodzimy produkt z PTFE??
Zasada działania ta sama i efekt taki sam. Czyli tak na prawdę nie wiadomo jaki bo chyba nikt nie był na hamowni po zmianie tylko uszczelek na heatshield'y.




d16xx - 2010-10-12, 11:50
" />no wlasnie dlatego chce sie dowiedziec.. skoro kolega Bonio nie zauwazyl przyrostu, to moze jednak nasza rodzima jest mniej skuteczna niz Hondaty i tyle.

Trzeba bedzie sie przekonac po zalozeniu ile hamownia wypluje.



Yankol - 2010-10-12, 12:26
" />A powiedz mi kto jest w stanie dupohamownią wyczuć różnicę np 3, 4 koni? Odpowiedź brzmi - nikt.

Hondata jest wykonana z tego samego materiału (choć oni twierdzą, że jest inaczej, ale wiadomo, że nie podadzą do ogólnej wiadomości informacji o tym z czego robią swój produkt) więc i przewodnictwo cieplne nie może być inne.



maciej - 2010-10-12, 15:08
" />Pod ssaka uszczelka termoizolacyjna jak najbardziej, bo odizolowuje kolektor od gorącego silnika, ale po co takie coś pod przepustnicą, chyba ssak i powietrze nie nagrzeje się na tyle od przepustnicy, żeby zabierać jakieś km/nm?



d16xx - 2010-10-12, 17:24
" />Tez sie nad tym zastanawiam.. gdyby to bylo tak istotne to by taka Hondata oferowala rowniez i pod przepustnice. Jednak cena samej uszczelki pod ssaka a razem z uszczelka rozni sie tylko 25zl. Ktos zakladal jedna i druga?

Yankol, znalazlem przypadki gdzie na takiej uszczelce uzyskano przyrost 14kucy [ mazda rx7 ], a to chyba mozna odczuc



michaled6 - 2010-10-12, 17:31
" />raczej nie uzyskasz aż takiej różnicy w hondzie rzędowa czwórka to nie wankel



d16xx - 2010-10-12, 17:50
" />ale ja nie chce az takiej roznicy miec Mnie zadowoli 1-3 kuce hehe..



maciej - 2010-10-12, 19:22
" />Między ssakiem a głowicą na pewno coś daje kilka stopni zimniejsze powietrze i automatycznie masz kilka km/nm więcej, przy ewentualnym strojeniu też ma to chyba jakieś znaczenie, bo w związku z powyższym można troszkę więcej podlać auto z tego co się orientuję.



d16xx - 2010-10-12, 19:43
" />plan jest wgrac mapy od dohc do sohc'a na pewno zmierze moc po uszczelce i po zmianie map.. za jednym razem w dwoch pomiarach.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu