i need more power - potrzeba pradu
Bonio_EQ - 2008-11-23, 03:46
" />Witam,mam temat,w moim samochodzie zostanie umieszczony potezny subwoofer no a co sie z tym wiaze dostarczenie 1,2kw rms na sam subwoofer,wiem co sie dzialo przy 500rms jak przygasaly swiatla,wiec mam pytanie od jakiego samochodu podejdzie mocniejszy alternator? i ile A ma byc? z passata jakas 120A wystarczy i wejdzie?aku pewnie tez do zmiany pojdzie,ale zobaczymy co sie bedzie dzialo na seryjnym malym aku chyba 47A czy cos kolo tego i seryjnym alternatorze...
jak juz ktos kombinowal z wsadzaniem wiekszego alternatora to niech napisze,kazda wypowiedz sie liczy
wbr98wa - 2008-11-23, 20:48
" />możesz pokombinować z przerobieniem mostka w alternatorze.
Zmieniasz regulator diody i na mocniejsze i starczy,
powiem Ci że jak wsadzisz inny alternator to mog± być małe klopoty.
ja wsadziłem do corsy jak mialem wczesniej i alternator nie wytrzymywal dluzej niz 3miechy
Bonio_EQ - 2008-11-25, 00:43
" />no ale corsa to chyba nie ma wiekszego altka od civa,a mi potrzeba takiego ok 100-120A, elektrykiem nie jestem wiec przerabianie oryginalnego nie wchodzi w gre,moze poprostu trafiles na zajechany oploski alternator dlatego padl
wbr98wa - 2008-11-25, 06:29
" />
xman2 - 2008-11-25, 08:23
" />albo zamontuj sobie drugi altrenator i drugi aku Sam miałem taki plan, tyle ze musiałbym zrezygnowac ze wspomagania bo altka chciałem zamontowac w miejsce pompy wspomagania Ale ze mam Concerto i jest to troszke cieższe autko niz Civ - wolałem sobie wspomaganie zostawic... Chyba, ze u Ciebie autko jest bez wspomagania, wiec wtedy zotaje tylko rzezba z mocowaniem altka- koło pasowe z miejscem na drugi pasek + kabelki ktorych grubosc sobie dobierzesz wedle potrzeb
Bonio_EQ - 2008-11-26, 00:01
" />dzieki za wypowiedzi,no mam wspome,i jakos nie chcem jej likwidowac,bo civem smiga takze moja kobieta...
hmm co do tych kabli to akurat te od aku do wzmaka mam potezne,bo ok 50mm2 i bezpiecznik 300A hehe,myslalem nad dodatkowym aku i dodatkowym alternatorze ale troche lipa,bo skrzynia z subwooferem doslownie zajmie mi praktycznie cala przestrzen bagaznika,takze nie bede mial gdzie aku upchac,a w kolo chyba raczej tez nie ma miejsca na aku samochod z tylu obsiadzie,bo sama skrzynia z subwooferem bedzie wazyla w granicach 60-80kg
jak ktos jeszcze ma jakis pomysl lub kombinowal z tym cos to niech da cyne
nurexx - 2008-12-19, 11:09
" />
Bonio_EQ - 2008-12-30, 16:10
" />heh no jak przesada,sam subwoofer RF T2 15" wazy 30kg dodaj do tego wage samej skrzyni z 25mm mdf o wymiarach prawie 84/40/40 to wyjdzie cos w granice 30-40kg aby nie lepiej,i wsadz 30kg glosnik do jakiejs 35kg skrzyni i wyjdzie 65kg glosnik + waga kabli ok 10kg + wzmacniacz z 5kg + drugi wzmak ze 3kg + kondensator ze 2kg i wyjdzie prawie 100kg arsenalu w bagazniku
Bonio_EQ - 2009-01-12, 23:03
" />tak wogle mierzylem dzisiaj ladowanie mego 50Ah aku,na wylaczonym silniku po ok pol godzinnej gry radia + 4 glosnikow napiecie na aku wynosilo 12,81V po odpaleniu silnika wskoczylo na 14,4 pozniej wlonczylem swiatla i od razu dlugie,grzanie tylnej szyby,i dmuchawe na 4 i na wlonczonym silniku napiecie wynosilo 14,1V co bardzo mnie cieszy
zobaczymy jak bedzie zdychal gdy dojdzie te kilkadziesiat A ;Pzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Bonio_EQ - 2008-11-23, 03:46
" />Witam,mam temat,w moim samochodzie zostanie umieszczony potezny subwoofer no a co sie z tym wiaze dostarczenie 1,2kw rms na sam subwoofer,wiem co sie dzialo przy 500rms jak przygasaly swiatla,wiec mam pytanie od jakiego samochodu podejdzie mocniejszy alternator? i ile A ma byc? z passata jakas 120A wystarczy i wejdzie?aku pewnie tez do zmiany pojdzie,ale zobaczymy co sie bedzie dzialo na seryjnym malym aku chyba 47A czy cos kolo tego i seryjnym alternatorze...
jak juz ktos kombinowal z wsadzaniem wiekszego alternatora to niech napisze,kazda wypowiedz sie liczy
wbr98wa - 2008-11-23, 20:48
" />możesz pokombinować z przerobieniem mostka w alternatorze.
Zmieniasz regulator diody i na mocniejsze i starczy,
powiem Ci że jak wsadzisz inny alternator to mog± być małe klopoty.
ja wsadziłem do corsy jak mialem wczesniej i alternator nie wytrzymywal dluzej niz 3miechy
Bonio_EQ - 2008-11-25, 00:43
" />no ale corsa to chyba nie ma wiekszego altka od civa,a mi potrzeba takiego ok 100-120A, elektrykiem nie jestem wiec przerabianie oryginalnego nie wchodzi w gre,moze poprostu trafiles na zajechany oploski alternator dlatego padl
wbr98wa - 2008-11-25, 06:29
" />
xman2 - 2008-11-25, 08:23
" />albo zamontuj sobie drugi altrenator i drugi aku Sam miałem taki plan, tyle ze musiałbym zrezygnowac ze wspomagania bo altka chciałem zamontowac w miejsce pompy wspomagania Ale ze mam Concerto i jest to troszke cieższe autko niz Civ - wolałem sobie wspomaganie zostawic... Chyba, ze u Ciebie autko jest bez wspomagania, wiec wtedy zotaje tylko rzezba z mocowaniem altka- koło pasowe z miejscem na drugi pasek + kabelki ktorych grubosc sobie dobierzesz wedle potrzeb
Bonio_EQ - 2008-11-26, 00:01
" />dzieki za wypowiedzi,no mam wspome,i jakos nie chcem jej likwidowac,bo civem smiga takze moja kobieta...
hmm co do tych kabli to akurat te od aku do wzmaka mam potezne,bo ok 50mm2 i bezpiecznik 300A hehe,myslalem nad dodatkowym aku i dodatkowym alternatorze ale troche lipa,bo skrzynia z subwooferem doslownie zajmie mi praktycznie cala przestrzen bagaznika,takze nie bede mial gdzie aku upchac,a w kolo chyba raczej tez nie ma miejsca na aku samochod z tylu obsiadzie,bo sama skrzynia z subwooferem bedzie wazyla w granicach 60-80kg
jak ktos jeszcze ma jakis pomysl lub kombinowal z tym cos to niech da cyne
nurexx - 2008-12-19, 11:09
" />
Bonio_EQ - 2008-12-30, 16:10
" />heh no jak przesada,sam subwoofer RF T2 15" wazy 30kg dodaj do tego wage samej skrzyni z 25mm mdf o wymiarach prawie 84/40/40 to wyjdzie cos w granice 30-40kg aby nie lepiej,i wsadz 30kg glosnik do jakiejs 35kg skrzyni i wyjdzie 65kg glosnik + waga kabli ok 10kg + wzmacniacz z 5kg + drugi wzmak ze 3kg + kondensator ze 2kg i wyjdzie prawie 100kg arsenalu w bagazniku
Bonio_EQ - 2009-01-12, 23:03
" />tak wogle mierzylem dzisiaj ladowanie mego 50Ah aku,na wylaczonym silniku po ok pol godzinnej gry radia + 4 glosnikow napiecie na aku wynosilo 12,81V po odpaleniu silnika wskoczylo na 14,4 pozniej wlonczylem swiatla i od razu dlugie,grzanie tylnej szyby,i dmuchawe na 4 i na wlonczonym silniku napiecie wynosilo 14,1V co bardzo mnie cieszy
zobaczymy jak bedzie zdychal gdy dojdzie te kilkadziesiat A ;P