jak ją "odetkac" :)
Mike - 2006-12-29, 12:28
" />http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2048183
autko fajne tylko że ma 70 koni
niemcy chyba jakoś dusili auta bo płacą od mocy a nie pojemności, mam racje ?
czy ktoś ma jakiś pomysł jak można jej odblokowac te 20koników mi przychodzi do głowy komp/mapy wtrysków, może kat. ale czy to opłacalne...
pozdr
Largo - 2006-12-29, 12:44
" />Ładnie wyglada widac że zadbana
Chbr - 2006-12-29, 13:03
" />ładnie wygląda, sprawdź czy nie była walona przodem bo zderzak jest nie od 1,5
zayonnc - 2006-12-29, 13:15
" />Chbr a od czego jest ten zderzak w takim razie? Bo mój jest identyczny, tylko nie jest polakierowany i jeszcze nie ma podkładki, ale patrząc na wyposażenie tego auta jest w stanie domniemywać iż ono taki zderzak miało seryjnie. Chociaż oczywiście przyjrzeć się warto, a co do odblokowania to dowiedz się dokładnie który to silnik bo chyba były jakieś metody na odblokowanie tych 1,5.
Pozdr
HouseM - 2006-12-29, 14:55
" />To jest zderzak od 1,5 .. mam identyczny nie wiem o czym mówisz Chbr.
Odetkać heh jechać do chłopakow z hamownią niech wgrają program od normalnej wersji. własnoręcznie raczej nie podziałasz no chyba że uda Ci się w necie znaleźć oryginalne mapy plus masz notebooka plus kabelek to wtedy sprawa prosta.
Proponuje popytać na www.forum.elektroda.pl tam chłopaki są najbardziej w temacie
Sebisz111 - 2006-12-29, 14:59
" />Ja w sedanie 1.5 też mam taki zderzak a co do silnika to jest to d15b2 (w99%) nie słyszałem o zabiegu zmniejszania mocy w 4g! (może po prostu kolo nie wie co sprzedaje)
owszem zabiegi zmniejszania mocy miały miejsce w przypadku civic 6gen. a polegało to na instalowaniu zwężki w przepustnicy, u chelmutów płaci się za moc a nie pojemność i chodziło o obniżenie kosztów !
gniedz83 - 2006-12-29, 15:02
" />W 1,5 przytkanych była chyba jakaś zwężka w dolocie, ja się wywala i robi się 90 KM. Ale nie jestem w 100% pewien.
Chbr - 2006-12-29, 15:04
" />ups no to palnąłem:)
mysłalem, ze w 1,5 były zawsze czarne i smutne
i zapomniałem o możliwości polakierowania:)
zayonnc - 2006-12-29, 15:14
" />
DzIki - 2006-12-29, 17:04
" />ten silnik to nie jest przypadkiem d15b1 on ma 70km i ktos gdzieś pisał ze trzeba głowice od d15b2 i pare dupereli zrobić żeby to miało te 90KM,hmmm ale moge sie mylic ,w każdym bądź razie jak to ten silnik to powinien miec tylko 4 biegi
gniedz83 - 2006-12-29, 18:20
" />Jednak odblokowanie tego jest dość skomplikowane, a do tego prawdopodobnie jeszcze 4 biegi.
http://honda-tech.com/zerothread?id=1004951
tomalo - 2006-12-29, 18:25
" />no i chyba nie jest tak ze nie ma sladu rdzy...
na zdjeciu tak wyglada ze na prawym produ jakies 15cm od laczenia z przednim blotnikiem widac cos jakby ognisko rdzy... ciekawe jak to wyglada w rzeczywistosci i czy od spodu progi nie maja dziur... albo czy nie ma na aucie szpachli a pod szpachla dziury...
ale rownie dobrze moze sie okazac ze to tylko cos tak na zdjeciu wyglada... nie oceniam... i tak ewentualny chetny do zakupu musi sobie obejrzec na zywca autko...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Mike - 2006-12-29, 12:28
" />http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2048183
autko fajne tylko że ma 70 koni
niemcy chyba jakoś dusili auta bo płacą od mocy a nie pojemności, mam racje ?
czy ktoś ma jakiś pomysł jak można jej odblokowac te 20koników mi przychodzi do głowy komp/mapy wtrysków, może kat. ale czy to opłacalne...
pozdr
Largo - 2006-12-29, 12:44
" />Ładnie wyglada widac że zadbana
Chbr - 2006-12-29, 13:03
" />ładnie wygląda, sprawdź czy nie była walona przodem bo zderzak jest nie od 1,5
zayonnc - 2006-12-29, 13:15
" />Chbr a od czego jest ten zderzak w takim razie? Bo mój jest identyczny, tylko nie jest polakierowany i jeszcze nie ma podkładki, ale patrząc na wyposażenie tego auta jest w stanie domniemywać iż ono taki zderzak miało seryjnie. Chociaż oczywiście przyjrzeć się warto, a co do odblokowania to dowiedz się dokładnie który to silnik bo chyba były jakieś metody na odblokowanie tych 1,5.
Pozdr
HouseM - 2006-12-29, 14:55
" />To jest zderzak od 1,5 .. mam identyczny nie wiem o czym mówisz Chbr.
Odetkać heh jechać do chłopakow z hamownią niech wgrają program od normalnej wersji. własnoręcznie raczej nie podziałasz no chyba że uda Ci się w necie znaleźć oryginalne mapy plus masz notebooka plus kabelek to wtedy sprawa prosta.
Proponuje popytać na www.forum.elektroda.pl tam chłopaki są najbardziej w temacie
Sebisz111 - 2006-12-29, 14:59
" />Ja w sedanie 1.5 też mam taki zderzak a co do silnika to jest to d15b2 (w99%) nie słyszałem o zabiegu zmniejszania mocy w 4g! (może po prostu kolo nie wie co sprzedaje)
owszem zabiegi zmniejszania mocy miały miejsce w przypadku civic 6gen. a polegało to na instalowaniu zwężki w przepustnicy, u chelmutów płaci się za moc a nie pojemność i chodziło o obniżenie kosztów !
gniedz83 - 2006-12-29, 15:02
" />W 1,5 przytkanych była chyba jakaś zwężka w dolocie, ja się wywala i robi się 90 KM. Ale nie jestem w 100% pewien.
Chbr - 2006-12-29, 15:04
" />ups no to palnąłem:)
mysłalem, ze w 1,5 były zawsze czarne i smutne
i zapomniałem o możliwości polakierowania:)
zayonnc - 2006-12-29, 15:14
" />
DzIki - 2006-12-29, 17:04
" />ten silnik to nie jest przypadkiem d15b1 on ma 70km i ktos gdzieś pisał ze trzeba głowice od d15b2 i pare dupereli zrobić żeby to miało te 90KM,hmmm ale moge sie mylic ,w każdym bądź razie jak to ten silnik to powinien miec tylko 4 biegi
gniedz83 - 2006-12-29, 18:20
" />Jednak odblokowanie tego jest dość skomplikowane, a do tego prawdopodobnie jeszcze 4 biegi.
http://honda-tech.com/zerothread?id=1004951
tomalo - 2006-12-29, 18:25
" />no i chyba nie jest tak ze nie ma sladu rdzy...
na zdjeciu tak wyglada ze na prawym produ jakies 15cm od laczenia z przednim blotnikiem widac cos jakby ognisko rdzy... ciekawe jak to wyglada w rzeczywistosci i czy od spodu progi nie maja dziur... albo czy nie ma na aucie szpachli a pod szpachla dziury...
ale rownie dobrze moze sie okazac ze to tylko cos tak na zdjeciu wyglada... nie oceniam... i tak ewentualny chetny do zakupu musi sobie obejrzec na zywca autko...