Jak lepiej zrobić układ wydechowy?
TomekWawa - 2010-02-23, 10:09
" />Mam takie pytanie obecnie mam kolektror 4-2-1 z portkami wyciety kat wspawana rurka tłumik środkowy i końcowy seria. Jak rozwiazać problem żeby na całej długości mi nie brzęczal. Czy poleciacie w miejscu kata (obecnie rurka) jakiś tłumik rozprężny np avg czy jakos tak. Czy pomoże to w rozprężeniu spalin i zminimalizuje te uciażliwe brzeczenia w całym układzi? Czy nie wpłynie to bardzo na silnik? Stosował ktos takie rozwiaznie z przelotówką w miejscu kata?I czy na wydechu 2,5 cala bedzie chodził lepiej bo obecnie pod 4-2-1 mam seryjne rozmiary
Ramzes15190 - 2010-02-23, 10:21
" />wydech nie wiekszy jak 2 cale na srodkowym przelotowym AWG lub inny byle mial w przelocie 50mm, a brzeczenie moze daje seryjny koncowy ????
TomekWawa - 2010-02-23, 11:15
" />wlasnie idzie po ruże całej przez to chyba ze nie ma gdzie za kolktorem rozprezac a koncowy swoja droga brzeczy najbardziej
Bonio_EQ - 2010-02-23, 13:54
" />tomek ja mam ori kolektor wydechowy i tez seryjne rury i zamiast kata kawalek rurki i tez mi brzeczy pod autem gdzies w okolicach rurki wspawanej zamiast katalizatora,najbardziej przy rowno 4tys obr,przyzwyczailem sie do tego i niekiedy lubie posluchac tego brzeczenia hehe pozdrawiam,aaa i ten wydech 2,5" do seryjnego silnika to zlekka przegiecie
TomekWawa - 2010-02-23, 14:37
" />może i tak ale myslalem zeby w miejsce rurki poporstu cos ropzpreznego wstawic i cos z koncowym bo ta pucha odbija jak badziwe z tylu
maciej - 2010-02-23, 18:44
" />2,5" zdecydowanie przerost formy nad treścią, tzn. jeśli dobrze myślę, że pod maską masz D-serie 2" będzie w sam raz od kolektora do końca
maciek19900 - 2010-02-24, 16:07
" />no ja tez pozbylem sie katalizatora i zaczal mi brzeczec w okolicach 3-3.5 tys ;p ale mi sie to podoba;) a jak chcesz sie tego pozbyc to kup cos imitujacego katalizator. Moj był w srodku pusty i nic nie brzeczalo. Dopiero po wycieciu.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
TomekWawa - 2010-02-23, 10:09
" />Mam takie pytanie obecnie mam kolektror 4-2-1 z portkami wyciety kat wspawana rurka tłumik środkowy i końcowy seria. Jak rozwiazać problem żeby na całej długości mi nie brzęczal. Czy poleciacie w miejscu kata (obecnie rurka) jakiś tłumik rozprężny np avg czy jakos tak. Czy pomoże to w rozprężeniu spalin i zminimalizuje te uciażliwe brzeczenia w całym układzi? Czy nie wpłynie to bardzo na silnik? Stosował ktos takie rozwiaznie z przelotówką w miejscu kata?I czy na wydechu 2,5 cala bedzie chodził lepiej bo obecnie pod 4-2-1 mam seryjne rozmiary
Ramzes15190 - 2010-02-23, 10:21
" />wydech nie wiekszy jak 2 cale na srodkowym przelotowym AWG lub inny byle mial w przelocie 50mm, a brzeczenie moze daje seryjny koncowy ????
TomekWawa - 2010-02-23, 11:15
" />wlasnie idzie po ruże całej przez to chyba ze nie ma gdzie za kolktorem rozprezac a koncowy swoja droga brzeczy najbardziej
Bonio_EQ - 2010-02-23, 13:54
" />tomek ja mam ori kolektor wydechowy i tez seryjne rury i zamiast kata kawalek rurki i tez mi brzeczy pod autem gdzies w okolicach rurki wspawanej zamiast katalizatora,najbardziej przy rowno 4tys obr,przyzwyczailem sie do tego i niekiedy lubie posluchac tego brzeczenia hehe pozdrawiam,aaa i ten wydech 2,5" do seryjnego silnika to zlekka przegiecie
TomekWawa - 2010-02-23, 14:37
" />może i tak ale myslalem zeby w miejsce rurki poporstu cos ropzpreznego wstawic i cos z koncowym bo ta pucha odbija jak badziwe z tylu
maciej - 2010-02-23, 18:44
" />2,5" zdecydowanie przerost formy nad treścią, tzn. jeśli dobrze myślę, że pod maską masz D-serie 2" będzie w sam raz od kolektora do końca
maciek19900 - 2010-02-24, 16:07
" />no ja tez pozbylem sie katalizatora i zaczal mi brzeczec w okolicach 3-3.5 tys ;p ale mi sie to podoba;) a jak chcesz sie tego pozbyc to kup cos imitujacego katalizator. Moj był w srodku pusty i nic nie brzeczalo. Dopiero po wycieciu.