Jak odłączyć serwo kierownicy i czy warto?
Sapi - 2008-03-03, 11:03
" />Serwo zabiera pare koni. Ale warto je odłączyć czy raczej gra nie warta świeczki? Jak to zrobić? wystarczy sciągać pasek napedzający serwo czy moze ten sam pasek napędza coś innego? Nie patrzyłem jeszcze na aucie jak to tam wygląda
beddom - 2008-03-03, 11:10
" />serwo - pompe wspomagania?
jesli tak to odradzam, jedzilem pare dni bez wspomagania i jest masakra...
poczatkowo wszystko bardzo ciezko chodzi, pozniej zaczyna sie wylewac caly plyn przez zbiornik z plynem do wspomagania, po wylaniu sie plynu kiera chodzi w miare lekko, ale mysle zo po jakims czasie moze zatrzec sie uklad kierowniczy...
Jak masz zamiar robic cos takiego to wymien caly uklad kierowniczy np z ec8, ed7,9 itp.
Sapi - 2008-03-03, 11:17
" />myślisz ze moze az sie zatrzec? Jeździłem bez serwa w ED7 i nie jes tak źle. Przy wiekszej prędkosci nawet jest precyzyjnej.
beddom - 2008-03-03, 11:20
" />serwo - to pompa wspomagania czy cos mi sie pomylilo...?
JKL - 2008-03-03, 11:21
" />W ED7 nie ma seryjnie serwa.
beddom napisał, że jak z fury z serwem płyn wylejesz to się może zatrzeć.
Tylko tłumacze nie mam swojego zdania na ten temat.
beddom - 2008-03-03, 11:26
" />wlasnie - troche mnie zbilo z tropu to ED7 i serwo.
co do zatarcio to sie pewnie zatrze, to tak jak bys jedzil bez oleju...
Sapi - 2008-03-03, 11:29
" />Zakręciłem. Chodzi mi o to ze jestem w stanie znieść jazde bez wspomagania kierownicy bo w ED7 takiego nie ma i jezdzi mi sie super. Ale piszecie ze nie warto sie łasic na te pare koni bo moge cos uszkodzić
JKL - 2008-03-03, 11:31
" />Jak chcesz wywalić to konsekwentnie.
Wywal pompę, chłodnice, przewody i magiel zmień na taki bez wspomagania.
Nawet kółko możesz zmienić na takie z ED7 bez miejsca na pasek, będzie lżejsze.
Ja osobiście bardzo ciesze się, że mam wspomaganie.
beddom - 2008-03-03, 11:43
" />a tak powaznie, to mysle ze wspomaganie nie zabiera wiecej niz 1KM i to przy skrecaniu, bo wtedy jest dopiero obciazenie.
jak tak ci zalezy na mocy to sprawdz jak ci sie kreci alternator - one potrafia sie zacierac - mialem tak w poprzednim silniku, wszystko dziallo ale jak go zdjelismy to praktycznie nie dalo sie nim krecic...
Sapi - 2008-03-03, 11:49
" />a sprawdze. Dzięki za podpowiedź. To jednak zostane przy moim servo.
Dzilas - 2008-03-03, 14:11
" />pamietaj, ze jezeli zrezygnujesz u siebie ze wspomagania, to bedzie kiera chodzila duuuuzo siezej niz w takim samym modelu seryjnie niewyposazonego we wspomaganie. Jezeli chcesz wywalic wspomaganie to musisz zmienic wszystko co o czym napisal wczesniej JKL.
Dodam tylko od siebie, ze w bylym samochodzie, w mercedesie w201 jak kawalek go holowalem, to nie szlo skrecic na wylaczonym silniku gdy wspomaganie nie pracowalo. I nie chodzi mi o lekki opor, tylko o wrecz calkowity brak kierowalnosci.
Grzehurra - 2008-03-03, 16:23
" />zdejmij pasek i napisz czy poczules roznice w mocy...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Sapi - 2008-03-03, 11:03
" />Serwo zabiera pare koni. Ale warto je odłączyć czy raczej gra nie warta świeczki? Jak to zrobić? wystarczy sciągać pasek napedzający serwo czy moze ten sam pasek napędza coś innego? Nie patrzyłem jeszcze na aucie jak to tam wygląda
beddom - 2008-03-03, 11:10
" />serwo - pompe wspomagania?
jesli tak to odradzam, jedzilem pare dni bez wspomagania i jest masakra...
poczatkowo wszystko bardzo ciezko chodzi, pozniej zaczyna sie wylewac caly plyn przez zbiornik z plynem do wspomagania, po wylaniu sie plynu kiera chodzi w miare lekko, ale mysle zo po jakims czasie moze zatrzec sie uklad kierowniczy...
Jak masz zamiar robic cos takiego to wymien caly uklad kierowniczy np z ec8, ed7,9 itp.
Sapi - 2008-03-03, 11:17
" />myślisz ze moze az sie zatrzec? Jeździłem bez serwa w ED7 i nie jes tak źle. Przy wiekszej prędkosci nawet jest precyzyjnej.
beddom - 2008-03-03, 11:20
" />serwo - to pompa wspomagania czy cos mi sie pomylilo...?
JKL - 2008-03-03, 11:21
" />W ED7 nie ma seryjnie serwa.
beddom napisał, że jak z fury z serwem płyn wylejesz to się może zatrzeć.
Tylko tłumacze nie mam swojego zdania na ten temat.
beddom - 2008-03-03, 11:26
" />wlasnie - troche mnie zbilo z tropu to ED7 i serwo.
co do zatarcio to sie pewnie zatrze, to tak jak bys jedzil bez oleju...
Sapi - 2008-03-03, 11:29
" />Zakręciłem. Chodzi mi o to ze jestem w stanie znieść jazde bez wspomagania kierownicy bo w ED7 takiego nie ma i jezdzi mi sie super. Ale piszecie ze nie warto sie łasic na te pare koni bo moge cos uszkodzić
JKL - 2008-03-03, 11:31
" />Jak chcesz wywalić to konsekwentnie.
Wywal pompę, chłodnice, przewody i magiel zmień na taki bez wspomagania.
Nawet kółko możesz zmienić na takie z ED7 bez miejsca na pasek, będzie lżejsze.
Ja osobiście bardzo ciesze się, że mam wspomaganie.
beddom - 2008-03-03, 11:43
" />a tak powaznie, to mysle ze wspomaganie nie zabiera wiecej niz 1KM i to przy skrecaniu, bo wtedy jest dopiero obciazenie.
jak tak ci zalezy na mocy to sprawdz jak ci sie kreci alternator - one potrafia sie zacierac - mialem tak w poprzednim silniku, wszystko dziallo ale jak go zdjelismy to praktycznie nie dalo sie nim krecic...
Sapi - 2008-03-03, 11:49
" />a sprawdze. Dzięki za podpowiedź. To jednak zostane przy moim servo.
Dzilas - 2008-03-03, 14:11
" />pamietaj, ze jezeli zrezygnujesz u siebie ze wspomagania, to bedzie kiera chodzila duuuuzo siezej niz w takim samym modelu seryjnie niewyposazonego we wspomaganie. Jezeli chcesz wywalic wspomaganie to musisz zmienic wszystko co o czym napisal wczesniej JKL.
Dodam tylko od siebie, ze w bylym samochodzie, w mercedesie w201 jak kawalek go holowalem, to nie szlo skrecic na wylaczonym silniku gdy wspomaganie nie pracowalo. I nie chodzi mi o lekki opor, tylko o wrecz calkowity brak kierowalnosci.
Grzehurra - 2008-03-03, 16:23
" />zdejmij pasek i napisz czy poczules roznice w mocy...