ďťż

Jak Podniesc Moc w D15B2 do 180KM



Gucioperz - 2009-04-12, 19:39
" />Krotki opis jak podniesc moc w D15B2.

Magnetyzer + 16% MOCY i -13% Spalania.
Moje D15B2 prezetuje sie moca 90KM seria.
Seria 90KM + 16% Magnetyzer = 104,4KM
Seria (spalanie) 10L/100km LPG + Magnetyzer = 8,7L/100km LPG

Cena: 59,00zł

http://allegro.pl/item599226462_magnety ... pzmot.html

Strumienica + 19%Mocy.
Seria + Magnetyzer = 104,4KM + 19% = 124,2KM
Seria (spalanie) 10L/100km LPG + Magnetyzer + Strumienica (nic nie napisali o spalaniu = 8,7L/100km LPG

Cena: 60,00zł

http://allegro.pl/item609618605_hit_str ... ji_19.html

Tuning Chip +47KM
Seria + Magnetyzer + Strumienica = 124,2KM + 47KM Chip = 171,2KM
Seria (spalanie) 10L/100km LPG + Magnetyzer + Strumienica (nic nie napisali o spalaniu) + Tuning Chip (nic nie napisali o spalaniu) = 8,7L/100km LPG

Cena: 9,99zł

http://allegro.pl/item599254399_tuning_ ... elude.html

I do tego całego zestawu filtr powietrza stozkowy + turbinka dolotu + 15KM = 186,2KM
Cena nie przekroczy 100zł

A wiec podsumujmy:
za 228,99zł + ew. przesyłka to liczmy na okragło 250zł w D15B2 mozna podniesc moc z 90KM do 186,2KM i przypuszczam ze około 200NM.

I po co robic SWAP ?? Skoro za 250zł mozna tak podniesc moc. No chyba ze chce sie miec z 300KM.

Co gorsza ludzie w to wieza, straszne.




Łukanyo - 2009-04-12, 20:20
" />Ja do tego dołożył bym koła, z przodu 13'' a z tyłu 17'', moc wykorzystana w pełni, nawet zapasu zostanie bo z górki



soldi - 2009-04-13, 00:15
" />teraz pomyśl co się stanie jak zastosujesz tą samą operację na B18C4 jak w mordę strzelił oscylujesz w granicy 300KM turbo za 15k to ŚCIEMA!!!!!!!!!



HIO - 2009-04-13, 15:35
" /> dobra robota




Okus - 2009-04-13, 16:44
" />kurde a kto mi takie cos zainstaluje na aucie dobrze zaplace a bede juz mogl sie scigac z takim kozakiem z wioski co ma takie duze bmw z gazem ???



Gucioperz - 2009-04-13, 22:08
" />a teraz Stage 2 tzn. inna kolejnosc montazu tuningowych Akcesori.

Zaczynamy od Chip Tuning + 47KM
47KM + 90KM Serjnym = 137KM

Magnetyzer + 16% Mocy
Seria + Chip - 137KM + 16% = 158KM

Strumienica + 19% Mocy
Seria + Chip + Magnetyzer - 158KM + 19% = 188,02KM

I do tego całego zestawu filtr powietrza stozkowy + turbinka dolotu + 15KM = 203,02KM
Cena nie przekroczy 100zł

Podsumowanie:
Firmy Tuningowe biorace kupe pieniedzy za robinie modow silnikow to sciema, płacisz im 10tys. zł a oni robia tak naprawde tunign wartosci 250zł.



Boogie - 2009-04-14, 14:38
" />

normalnie sie zlałem




Wroński - 2009-04-14, 14:42
" />Dajmy ten przepis na forum calibry

dobra robota



wbr98wa - 2009-04-14, 14:54
" />będą jeździły calibry po 200 KM



Gucioperz - 2009-04-14, 21:22
" />teraz to ja ze swoja wiedza moge otworzyc Warsztat Tuningowy

VTG i inne moga sie teraz schowac



qsh86 - 2009-04-15, 12:36
" />Robiąc to jeszcze w innej kolejności można uzyskać nawet 208 koni Wniosek jest jeden: najpierw należy robić tuningi które dają określoną ilość koni a potem mody które procentowo zwiększają moc. Większa podstawa większy przyrost Ale jestem mądry



Wisnia6 - 2009-04-24, 03:07
" />To co Gucioperz masz to wszystko zainstalowane i jesteś zadowolony?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu