ďťż

Jak poprawić osiągi d14a1 dual carb ??



KOWAL - 2006-02-19, 10:35
" />Jak w temacie mam silniczek 1.4 d14a1 dual carb i nic nie mozna w nim zrobic zalozylem stozek i kapa a tak mi sie podoba odglos tego zasysania i niestety u mnie go nie poslucham no i auto przymulone i zurzycie paliwa olbrzymie jedynie co teraz zalozylem to dwie strumienice amg i troszke sie moment zmienil i jest troszke mocniejszy ale czy mozna z niego wydusic wiecej no i w jaki sposob

help :mrgreen:




Scroodge - 2006-02-19, 14:17
" />nie jestem jakims znawca mechaniki ale z tego co wiem z tego silnika mozna naprawde wiele wydusic.
Po pierwsze primo stozek do gaznikow to raczej zly pomysl
Po drugie primo strumiennice w hondach to tez nie najlepszy pomysl

Ja np nie dlugo bede modyfikowal moje d14a1 i jesli mi sie uda i bedzie dzialac to napewno to opisze.

Co do filtrow powietrza to jest takie cos co sie zaklada bezposrednio na gazniki od gory i wtedy wogole usuwasz normalny filtr razem z puszka ;] jak znajde zdjecie to wkleje

pozdr



ETER - 2006-02-19, 15:35
" />Siemka. Prawde powiedziawszy z silnikami hondy mam male doswiadczenie, ale na temat gaznikow cos tam wiem bo przez 2 lata jezdzilem kanciorem 1.5 FIRE z dwiema wycieraczkami i radiem safarii. Caly wic polega na tym ze to nie wtrysk i paliwo do garcow wpada slabo wymieszane z powietrzem wsumie to ono splywa po sciankach gaznika. Ale mozna zastosowac pewien polski patent a mianowiie zamontowac w gazniku kulke z lozyska (gdyz jest idealnie gladka) w taki sposob aby paliwo sikalo na nia a nie na scianki gaznika paliwo rozpryskuje sie
i jest lepsza mieszanka. Inna metoda jest wypolerowanie scianke gaznika oraz
kanalow dolotowych zeby wyeliminowac zjawisko zawirowan mnieszanki spowodowane nierownosciami na scianka kanalow. Ja mialem kulke i wypolerowany gaznik. Kant szedl jak burza jak na kanta oczywiscie. No ale to byl 25 letni kant nie wiem jak to wypadlo by w przypadku hondy.



kyzer - 2006-02-20, 12:53
" />Zrobienie wydechu równierz pomoże.

Pozdr.




Scroodge - 2006-02-20, 17:18
" />ok pytanie lekko z innej beczki ;]

hamowalem moje autko i wyszlo mi 89.6km ;] prawie seria po przeszlo 15 latach ale moment mi wyszedl 102 a w seri jest 112:/ Czym to moze byc spowodowane ze mam tak niski moment??



KOWAL - 2006-02-20, 20:00
" />dzieki wszystkim za rade i fotke jak cos to zaraz daj znac jak ci sie uda cosik z niego wydusic

a co do strumienia to sa podzielone zdania ja akurat odczulem poprawe i to duza i odczuwalna jest poprostu mocniejszy wydech przerabialem w mojej hani 9 razy i ten jest najlepszy w tym silniczku

a co do tego polerowania i kulki to tez to przerabialem al ele w hondzie i nawet nie bede probowal bo jak cosik popsuje to sa koszta i to wielgachne

pozdrawiam i jeszcze raz dzieki i czekam na dalsza pomoc
ps. dodi powinienien cos wiedziec o momencie



Scroodge - 2006-02-20, 21:58
" />te co tak odczuwasz ten mocny wydech to jak to robisz?? Ze niby co na sluch ze glosniej huczy czy jak bo jesli nie masz wynikow z hamowni to nie uwieze!!! Absolutnie kazdy spec od hondy powie Ci ze strumiennice w hondach to ostatnia rzecz na jaka powinienes sie decydowac.....



kyzer - 2006-02-20, 22:46
" />Scroodge wiesz coś więcej na temat tych filtrów K&N na gaźnikach ?
Chodzi mi o to..jak to sie je



Scroodge - 2006-02-21, 07:56
" />



Michuu - 2006-02-21, 09:24
" />



Scroodge - 2006-02-21, 09:42
" />tak tak ale dlatego do gaznikow nie montujesz stozka z power rura ale cos takiego jak ja wyzej pokazalem



Michuu - 2006-02-21, 09:48
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu