jak sie zabrać do wymiany uszczelki pod głowicą?
Kier - 2010-11-02, 13:29
" />kurde jest pare tematów na ten temat ale ogolnie nic sensownego. Szkoda ze nie ma zadnego tutoriala szczególnie ze jest to częsty problem w naszysz Hankach.
Co trzeba kupić oprócz samej uszczelki pod głowice?
Jakie klucze potrzebne?
Słyszałem ze trzeba kupić jescze uszczelke pod pokrywe zaworów, pod kolektor ssący i wydechowy?
konieczko - 2010-11-02, 13:59
" />
Humlin - M. Mazurek - 2010-11-02, 18:41
" />
kremat0r - 2010-11-02, 19:15
" />
Humlin - M. Mazurek - 2010-11-02, 19:22
" />Kolego trzeba mieć klucz dynamometryczny w "reku" ze tak powiem. S i tacy mechanicy co potrafi kluczem spieprzyć sprawę.
el_kozako - 2010-11-02, 19:23
" />Dodajmy jeszcze uszczelniacze zaworowe.
Kier - 2010-11-03, 09:50
" />ok to juz wiem co potrzebne teraz chciałbym sie dowiedzieć co pokelej trzeba zdejmować i na co uważać
Kier - 2010-11-04, 15:16
" />a wiec wziąłem sie za rozbieranie tego silnika.odłączyłem akumulator, zdjąłem kolektor, wylałem płym chłodniczy i olej silnikowy i filrt wykręciłem. iii teraz pytanie co dalej!?
tutaj fotki z prac ;p albo z ich braku ;p myślałem zeby odłączyć teraz aparat zapłonowy. moge? co dalej proponujecie;p ale jasno i wyraźnie prosze ;p jak laikowi ;p POMOCY!
Tomek21 - 2010-11-04, 15:38
" />Jak ty o takie rzeczy się pytasz to sobie nie poradzisz z wymianą uszczelki pod głowicą lepiej i bezpieczniej będzie jak pojedziesz do mechanika lub ktoś z forum mieszka obok Ciebie i ci pomoże. Jak Cię uraziło to co napisałem to przepraszam.
michaled6 - 2010-11-04, 15:48
" />przy zdejmowaniu i zakładaniu głowicy raczej ciężko coś spieprzyć nie licząc momentów jakimi powinny być dokręcone śruby a te są podane na opakowaniu nowej uszczelki więc odkręć aparat zdejmij pokrywę zaworów osłonę rozrządu zdejmij pasek rozrządu z kółka u mnie wystarczyło popchnąć palcem i spadł ale ty pewnie będziesz musiał poluzować uprzednio napinacz paska rozrządu odkręć wszystkie śrubki trzymające głowice i zdejmij ją
Kier - 2010-11-04, 20:21
" />
Damian - 2010-11-04, 21:31
" />Najlepiej by było jak bys w ogóle nie luzował napinacza po prostu na dolnym kole pasowym zaznacz sobie jakas farbka znak narysuj kreske na kółku i w tym samym miejscy na obudowie
potem sciagnij górna oslone rozrządu (pierw musisz zdjąć pokrywę głowicy) i tez Sobie zrób znak na pasku kółku i głowicy najlepiej. pozniej spokojnie sciągnij pasek pchnij go czymś nie ma opcji zeby nie zszedł . jak juz bd zakładał to ustaw na znaki i załóż pasek . sam Sobie możesz nie dac rady wiec miej kogos do pomocy , zeby Ci pomógł go naciągnąć .;p
Nie bój sie jak bd miał na znakach nie ma opcji zeby nie chodził;]zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Kier - 2010-11-02, 13:29
" />kurde jest pare tematów na ten temat ale ogolnie nic sensownego. Szkoda ze nie ma zadnego tutoriala szczególnie ze jest to częsty problem w naszysz Hankach.
Co trzeba kupić oprócz samej uszczelki pod głowice?
Jakie klucze potrzebne?
Słyszałem ze trzeba kupić jescze uszczelke pod pokrywe zaworów, pod kolektor ssący i wydechowy?
konieczko - 2010-11-02, 13:59
" />
Humlin - M. Mazurek - 2010-11-02, 18:41
" />
kremat0r - 2010-11-02, 19:15
" />
Humlin - M. Mazurek - 2010-11-02, 19:22
" />Kolego trzeba mieć klucz dynamometryczny w "reku" ze tak powiem. S i tacy mechanicy co potrafi kluczem spieprzyć sprawę.
el_kozako - 2010-11-02, 19:23
" />Dodajmy jeszcze uszczelniacze zaworowe.
Kier - 2010-11-03, 09:50
" />ok to juz wiem co potrzebne teraz chciałbym sie dowiedzieć co pokelej trzeba zdejmować i na co uważać
Kier - 2010-11-04, 15:16
" />a wiec wziąłem sie za rozbieranie tego silnika.odłączyłem akumulator, zdjąłem kolektor, wylałem płym chłodniczy i olej silnikowy i filrt wykręciłem. iii teraz pytanie co dalej!?
tutaj fotki z prac ;p albo z ich braku ;p myślałem zeby odłączyć teraz aparat zapłonowy. moge? co dalej proponujecie;p ale jasno i wyraźnie prosze ;p jak laikowi ;p POMOCY!
Tomek21 - 2010-11-04, 15:38
" />Jak ty o takie rzeczy się pytasz to sobie nie poradzisz z wymianą uszczelki pod głowicą lepiej i bezpieczniej będzie jak pojedziesz do mechanika lub ktoś z forum mieszka obok Ciebie i ci pomoże. Jak Cię uraziło to co napisałem to przepraszam.
michaled6 - 2010-11-04, 15:48
" />przy zdejmowaniu i zakładaniu głowicy raczej ciężko coś spieprzyć nie licząc momentów jakimi powinny być dokręcone śruby a te są podane na opakowaniu nowej uszczelki więc odkręć aparat zdejmij pokrywę zaworów osłonę rozrządu zdejmij pasek rozrządu z kółka u mnie wystarczyło popchnąć palcem i spadł ale ty pewnie będziesz musiał poluzować uprzednio napinacz paska rozrządu odkręć wszystkie śrubki trzymające głowice i zdejmij ją
Kier - 2010-11-04, 20:21
" />
Damian - 2010-11-04, 21:31
" />Najlepiej by było jak bys w ogóle nie luzował napinacza po prostu na dolnym kole pasowym zaznacz sobie jakas farbka znak narysuj kreske na kółku i w tym samym miejscy na obudowie
potem sciagnij górna oslone rozrządu (pierw musisz zdjąć pokrywę głowicy) i tez Sobie zrób znak na pasku kółku i głowicy najlepiej. pozniej spokojnie sciągnij pasek pchnij go czymś nie ma opcji zeby nie zszedł . jak juz bd zakładał to ustaw na znaki i załóż pasek . sam Sobie możesz nie dac rady wiec miej kogos do pomocy , zeby Ci pomógł go naciągnąć .;p
Nie bój sie jak bd miał na znakach nie ma opcji zeby nie chodził;]