jak to jest z tym obnizaniem..
trymatic - 2007-02-22, 17:12
" />mam pytanie bo czytam i spotykam sie z roznymi wersjami.
co daje zastosowanie tylko obnizajacych springow na stare amortyzatory??
czy w tamim przypadku auto bedzie w miare sztywne czy tylko obnizone??
czy zastosowanie samych springow nie wplynie na pogorszenie prowadzenia??
Dzida - 2007-02-22, 17:15
" />Po zamontowaniu obniżonych springów na seryjne amory z pewnością skrócisz żywotność amorów, auta nie utwardzisz prawie w ogóle, tylko je obniżysz, poza tym zmniejszysz bezcelowo zakres pracy zawieszenia...
G-Unit - 2007-02-22, 17:33
" />Ja też myślałem nad założeniem springow na serie ale tak czytam opinie wielu użytkowników i chyba sobie odpuszczę. Nie chce dobić amortyzatorów
Dzida - 2007-02-22, 17:37
" />Amortyzatory czują się tak jakbyś dołożył do fury 300kg i jeździł z tym na codzień...
Witek - 2007-02-22, 17:43
" />Do tego " auta nie utwardzisz prawie w ogóle" to bym ostrożnie podchodził. Chyba jednak istotne będzie jakie to będą sprężyny. Jeśli mają sie różnić od seryjnych tylko długością to pewnie nic nie zauważysz. Jeśli jednak mają inną charakterystykę to i zawias sie zmieni.Zresaztą poszukaj- o ile pamiętan było o tym troche tematów.
elmer - 2007-02-22, 17:52
" />Będzie dużo twardziej, ale amortyzator nie będzie miał siły tłumić przy krótkim skoku i auto będzie się prowadzić jak gówno.
Witek - 2007-02-22, 18:04
" />Nigdy nie miałem założonego kompletu niższego zawieszenia ale od kilku lat jeżdzę na niższych spręzynach i przy okazji załozonych nowych amorkach. Auto na pewno nie prowadzi sie jak gówno tym bardziej w porównaniu z oryginalnym zawiasem.
Kapcio - 2007-02-22, 18:13
" />Najlepiej niech sie wypowiadają ludziki co mają obniżone autko na seryjnych amorkach
Mike - 2007-02-22, 18:36
" />Otóż właśnie ja tak mam
i to podobno nawet 50/40 i uważam że jeździ sie bardzo dobrze, jest sztywno i twardo i nisko, nie mam porównania do serii, ale nie wydaje mi sie żeby seria tak dobrze trzymała się drogi,
także ja moge powiedzieć że jest ok nawet z samymi springami podobno poprzednu właściciel jeździł już tak pół roku a amory nie powylewały.
elmer - 2007-02-22, 18:37
" />
Randal - 2007-02-22, 18:41
" />Po co zakładać taki temat skoro wszystko zostało już napisane na forum Przeczytaj opinie, policz je, wyjdzie Ci która się częściej powtarza i wszystko będzie jaśniutkie.
Bonio_EQ - 2007-02-22, 23:04
" />he ja jeszcze dodam cos od siebie... dzis jakos jadac do szkoly civem (a malo kiedy to robie ) trafialem na dziury w asfalcie... np jakies 5cm bo nizej jest studzienka... taki asfalt debile klada:/ i komfort jazdy jest ok.. a nie ze jakies dziwne walenie czy przechylenie auta na ktoras strone... wogle nie czuc tego ze kolo wjechalo w dziure i z niej wyjechalo tak jak porownywalem z oplem astra sedanem mojego kolegi... u niego tragedia i tez zawias oryginalnyzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
trymatic - 2007-02-22, 17:12
" />mam pytanie bo czytam i spotykam sie z roznymi wersjami.
co daje zastosowanie tylko obnizajacych springow na stare amortyzatory??
czy w tamim przypadku auto bedzie w miare sztywne czy tylko obnizone??
czy zastosowanie samych springow nie wplynie na pogorszenie prowadzenia??
Dzida - 2007-02-22, 17:15
" />Po zamontowaniu obniżonych springów na seryjne amory z pewnością skrócisz żywotność amorów, auta nie utwardzisz prawie w ogóle, tylko je obniżysz, poza tym zmniejszysz bezcelowo zakres pracy zawieszenia...
G-Unit - 2007-02-22, 17:33
" />Ja też myślałem nad założeniem springow na serie ale tak czytam opinie wielu użytkowników i chyba sobie odpuszczę. Nie chce dobić amortyzatorów
Dzida - 2007-02-22, 17:37
" />Amortyzatory czują się tak jakbyś dołożył do fury 300kg i jeździł z tym na codzień...
Witek - 2007-02-22, 17:43
" />Do tego " auta nie utwardzisz prawie w ogóle" to bym ostrożnie podchodził. Chyba jednak istotne będzie jakie to będą sprężyny. Jeśli mają sie różnić od seryjnych tylko długością to pewnie nic nie zauważysz. Jeśli jednak mają inną charakterystykę to i zawias sie zmieni.Zresaztą poszukaj- o ile pamiętan było o tym troche tematów.
elmer - 2007-02-22, 17:52
" />Będzie dużo twardziej, ale amortyzator nie będzie miał siły tłumić przy krótkim skoku i auto będzie się prowadzić jak gówno.
Witek - 2007-02-22, 18:04
" />Nigdy nie miałem założonego kompletu niższego zawieszenia ale od kilku lat jeżdzę na niższych spręzynach i przy okazji załozonych nowych amorkach. Auto na pewno nie prowadzi sie jak gówno tym bardziej w porównaniu z oryginalnym zawiasem.
Kapcio - 2007-02-22, 18:13
" />Najlepiej niech sie wypowiadają ludziki co mają obniżone autko na seryjnych amorkach
Mike - 2007-02-22, 18:36
" />Otóż właśnie ja tak mam
i to podobno nawet 50/40 i uważam że jeździ sie bardzo dobrze, jest sztywno i twardo i nisko, nie mam porównania do serii, ale nie wydaje mi sie żeby seria tak dobrze trzymała się drogi,
także ja moge powiedzieć że jest ok nawet z samymi springami podobno poprzednu właściciel jeździł już tak pół roku a amory nie powylewały.
elmer - 2007-02-22, 18:37
" />
Randal - 2007-02-22, 18:41
" />Po co zakładać taki temat skoro wszystko zostało już napisane na forum Przeczytaj opinie, policz je, wyjdzie Ci która się częściej powtarza i wszystko będzie jaśniutkie.
Bonio_EQ - 2007-02-22, 23:04
" />he ja jeszcze dodam cos od siebie... dzis jakos jadac do szkoly civem (a malo kiedy to robie ) trafialem na dziury w asfalcie... np jakies 5cm bo nizej jest studzienka... taki asfalt debile klada:/ i komfort jazdy jest ok.. a nie ze jakies dziwne walenie czy przechylenie auta na ktoras strone... wogle nie czuc tego ze kolo wjechalo w dziure i z niej wyjechalo tak jak porownywalem z oplem astra sedanem mojego kolegi... u niego tragedia i tez zawias oryginalny