Jak wymontować zegary w 4g
nool - 2009-04-02, 13:07
" />Własnie mam takie pytanie ponieważ szukałem duzo na ten temat ale tylko w jednym poscie było jak wymontować lecz zdjęcia juz nie są dostępne. Prosze was o wstawienie opisu ze zdjęćmi jak byście mogli. pozdrawiam
mist - 2009-04-02, 13:09
" />podpisuje sie pod ta prosba
wbr98wa - 2009-04-02, 13:16
" />po pierwsze musisz zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie ;-)
tzn śrubokręty gwiazdkowe i płaskie.
ważne by płaski i jeden gwiazdkowy były dość krótkie.
1) odchylasz zaślepki śrub za licznikiem,
musisz teraz krótkim srubokretem * odkręcić dwa wkrety-krótki bo nie masz miejsca i uważaj byś szyby sobie nie uszkodził.
2)odkręcasz śruby * pod obudową licznika jakie widzisz.dwie są od spodu musisz je dorwać.
jak odkręcisz dwie ze spodu i dwie z tyłu zdejmiesz obudowe licznika.
potem odkrecasz wszytskie jakie widzisz dokoła licznika i sciagasz licznik wczesniej odczepiajac linke
nool - 2009-04-02, 15:52
" />no to jutro sprawdze to w praktyce bo dzis juz nie mam czasu. Jesli mi sie uda to zamieszczę zdjęcia z rozkręcania ;]
edit:
nie wytrzymałem i musiałem sprawdzić ;] oto foty:
01. wyjmujemy zaślepki i odkręcamy sróbki (uważajcie zeby wam srobka nie spadła do srodka bo później ciężko ją znaleść...
02. po bokach kierownicy od spodu są kolejne śrubki. odkręcamy je
03. wyjmując obudowe uważnie odłączamy kable po jednej i drugiej stronie
04. odkręcamy 4 śruby od białej obudowy zegarów i zdejmujemy je odłączając z tyłu kable i linkę prędkościomierza
ja tego nie robiłem bo nie musiałem potrzebowałem jedynie wymienić podświetlenie z góry więc to wsio pozdrawiam
maciej - 2009-04-02, 16:35
" />Prosta robota, ja to pierwszy raz po ciemku z latarką w ręku robiłemzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nool - 2009-04-02, 13:07
" />Własnie mam takie pytanie ponieważ szukałem duzo na ten temat ale tylko w jednym poscie było jak wymontować lecz zdjęcia juz nie są dostępne. Prosze was o wstawienie opisu ze zdjęćmi jak byście mogli. pozdrawiam
mist - 2009-04-02, 13:09
" />podpisuje sie pod ta prosba
wbr98wa - 2009-04-02, 13:16
" />po pierwsze musisz zaopatrzyć się w odpowiednie narzędzie ;-)
tzn śrubokręty gwiazdkowe i płaskie.
ważne by płaski i jeden gwiazdkowy były dość krótkie.
1) odchylasz zaślepki śrub za licznikiem,
musisz teraz krótkim srubokretem * odkręcić dwa wkrety-krótki bo nie masz miejsca i uważaj byś szyby sobie nie uszkodził.
2)odkręcasz śruby * pod obudową licznika jakie widzisz.dwie są od spodu musisz je dorwać.
jak odkręcisz dwie ze spodu i dwie z tyłu zdejmiesz obudowe licznika.
potem odkrecasz wszytskie jakie widzisz dokoła licznika i sciagasz licznik wczesniej odczepiajac linke
nool - 2009-04-02, 15:52
" />no to jutro sprawdze to w praktyce bo dzis juz nie mam czasu. Jesli mi sie uda to zamieszczę zdjęcia z rozkręcania ;]
edit:
nie wytrzymałem i musiałem sprawdzić ;] oto foty:
01. wyjmujemy zaślepki i odkręcamy sróbki (uważajcie zeby wam srobka nie spadła do srodka bo później ciężko ją znaleść...
02. po bokach kierownicy od spodu są kolejne śrubki. odkręcamy je
03. wyjmując obudowe uważnie odłączamy kable po jednej i drugiej stronie
04. odkręcamy 4 śruby od białej obudowy zegarów i zdejmujemy je odłączając z tyłu kable i linkę prędkościomierza
ja tego nie robiłem bo nie musiałem potrzebowałem jedynie wymienić podświetlenie z góry więc to wsio pozdrawiam
maciej - 2009-04-02, 16:35
" />Prosta robota, ja to pierwszy raz po ciemku z latarką w ręku robiłem