Jak zajrzeć do baku?
stealth - 2008-09-19, 00:16
" />Chciałbym zajrzeć do baku, mam podejrzenia, że mogło tam nazbierać się trochę syfku. Silnik z gaźnikiem, pompa mechaniczna na bloku, więc otworu na nią chyba w ogóle nie ma.
Pozostaje otwór od czujnika poziomu paliwa, ale żeby go odkręcić potrzebny jest "fuel sender wrench" - tak nazywa się ten klucz w manualu.
Da się jakoś bez niego?
Randal - 2008-09-19, 08:58
" />Da się. Młotek i śrubokręt Ten pierścień mocujący czujnik trzeba obrócić poprzez stukanie po krawędzi, jak rozbierzesz to zobaczysz.
stealth - 2008-09-19, 10:11
" />Fajnie, dzięki za info
simon_55 - 2008-09-19, 12:23
" />negocjatorem wszystko sie da
stealth - 2008-09-20, 08:01
" />Ale niektóre rzeczy tylko raz
Wiadomo, że bez majzla i młota to nie robota, ale mam nadzieję, że się mi uda to potem zakręcić i nie uszkodzićzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
stealth - 2008-09-19, 00:16
" />Chciałbym zajrzeć do baku, mam podejrzenia, że mogło tam nazbierać się trochę syfku. Silnik z gaźnikiem, pompa mechaniczna na bloku, więc otworu na nią chyba w ogóle nie ma.
Pozostaje otwór od czujnika poziomu paliwa, ale żeby go odkręcić potrzebny jest "fuel sender wrench" - tak nazywa się ten klucz w manualu.
Da się jakoś bez niego?
Randal - 2008-09-19, 08:58
" />Da się. Młotek i śrubokręt Ten pierścień mocujący czujnik trzeba obrócić poprzez stukanie po krawędzi, jak rozbierzesz to zobaczysz.
stealth - 2008-09-19, 10:11
" />Fajnie, dzięki za info
simon_55 - 2008-09-19, 12:23
" />negocjatorem wszystko sie da
stealth - 2008-09-20, 08:01
" />Ale niektóre rzeczy tylko raz
Wiadomo, że bez majzla i młota to nie robota, ale mam nadzieję, że się mi uda to potem zakręcić i nie uszkodzić