ďťż

Jak ze spasowaniem przepustnicy B16 lub H22 do ssącego A9/Z5



kicman - 2009-01-22, 17:22
" />Witam. Jak w temacie mam prośbę taką że chce ogarnać rozwiercenie ssącego i załozyć większą przepustnicę i teraz pytanie jak ze spasowaniem tej przepustnicy bo chciałem załozyć albo od B16A2 albo H22 czyli docelowo tak 60-62mm. A głównie to zalezy mi na pozbyciu się tego grzybka co jest przy przepustnicy bo przeszkadza w załozeniu rozpórki już 3 rózne przymierzałem i lipa zawsze ten zasrany pierdolnik przeszkadza Pytanie czy wogóle warto rozwiercać i zakładać większa przepustnicę czy coś to daje w tych silnikach DOHC uwzględniajac to ze będę robił strojenie i mam wydeszek i dolot ogarnięty itp. Tak wiec jak wyglada sprawa z załozeniem tych przepustnic na ten ssący jak ze spasowaniem tego jakiej przeróbki to wymaga itd. z góry bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Pozdro.




tecno - 2009-01-22, 19:14
" />kicman ogolnie do dohc non vtec jest problem z przepustnicami, B i H serie nie pasuja p&p. inny rozstaw srub, trzeba napawac, wywiercic otwor i wygwintowac. temat dosc kosztowny. samo rozwiercenie przepustnicy i zapodanie wiekszego motylka da bardzo znikomy efekt. moim osobistym zdaniem gra nie warta swieczki. pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu