Jakie macie czasy na G-tech ?
gniedz83 - 2007-09-27, 17:47
" />Proponuje taki układ:
Silnik i nadwozie; opis samochodu (np. seryjne wnetrze, jakie alu, mody itp.)
(a nizej I czas od 0-60mph ; i II na 400m)
D14A1 EC9; e-bay kol. wydech., maska laminat, a reszta full seria,pełne wnetrze, kola 13 175/70
I-8,5 ; II-16,6
P.S. U mnie średnia z 3 pomiarow, Płaski asfalt.
P.S.2 Prosiłbym o same czase i nie dyskutowanie na temat wiarygodnosci g-techa.
nosql - 2007-10-01, 12:01
" />ed6 d15b2, mpfi, wybech by ssg, dolot KN + aoma, koła 175/70/R13, pełne wnętrze
powtarzalne do 100 w przedziale: 7,28-7,32s
na 400m tylko raz sprawdziłem: 15,68s
w skarbimierzu ET bez kanapy i fotela: 15,46s
timor - 2007-10-01, 19:20
" />u mnie siedzi d15b2 mpfi,wydech 2 cale i dolot na kibelrurze
do 60 mph wyniki 7.6-7.8(na lpg .8.4-8.5 )
W Olsztynie 1/4 mili 15.46 et(slicki, lekkie prawe drzwi,bez środka)
w Rykach 16.1 et(pomiar na tagu)- tylko bez środka i przekombinowane z rozrządem i zapłonem
w przyszłym roku plan to zejsc poniżej 7 sek do 60mph
gniedz83 - 2007-10-01, 19:44
" />Nowy pomiar G-techa
D14A1 EC9; e-bay kol. wydech., maska laminat, wnetrze bez fot. pasazera i kanapy, a zamiast tylnej klapy,samo poszycie z szyba z folii (okolo 3 kg) made by RALF, kola 13 175/70
I-7,8 ; II-16,17
York - 2008-10-08, 12:26
" />Dawno nikt tu nie pisał, a tak się składa, że wczoraj z kumplami pojeździliśmy troche z g-techem i jestem ciekawy jak realne są te wyniki ? Porównywał sobie ktoś swoje wyniki z g-techa z innymi urządzeniami pomiarowymi ? Jak wypada ?
Konrad - 2008-10-08, 17:12
" />Wszystko zależy jaki g-tech...
Kolega jak mierzył b. dużo razy evo na g-techu to wychodziły czasy bardzo pozytywne ale było właśnie sporo dumania jak to sie bedzie miało do pomiarów tagiem... Okazało sie że na tagu robił czasu minimalnie lepsze
D16Z2, dolot, wolny wydech 2', koła 15' 195/50, pełny środek+sporo śmieci:
0-60mph 7,29
0-400m 15,4
York - 2008-10-10, 11:06
" />to u mnie ostatnio wyszło (mierzyłem się tylko 2 razy) za pierwszym spóźniłem trochę start to wyszło 9 s do 60mph za drugim razem 8,8s. silnik d16a6 gumy 195/50R15, w silniku tylko dolot i przelot +/- 2" przerdzewiały i połatany. Więc nie wiem jak na te wyniki patrzeć. Dodam też jeszcze że kolega golfem II z dieslem pod maską troche pogrzebanym wg stopera miał 8,5 - 9 s do 100 km/h a na g-techu wyszło mu 10s.
Konrad - 2008-10-10, 13:29
" />
York - 2008-10-10, 13:40
" />tzn miałem na myśli spieprzyłem... sorki
bo ruszałem ze zbyt niskich obrotów a u mnie na dole coś przerywa
RALF - 2008-10-15, 18:22
" />to ja sie pochwale moimi;)
- dawne białe żelazko D15B2 non vtec 132KM 800kg 6,2 sek
- Civic Aerodeck 1.4 -> D16W3 8,4sek bezn / 9,2 sek LPG
- Civic D16Z2 seria w stanie agonalnym 7,0 sek
- CRX Hot Szrot D15 n/a 173KM 600kg poniżej 5 sek
- obecny Civic "Wurc" D15B2 162KM 820kg 5,9sekzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
gniedz83 - 2007-09-27, 17:47
" />Proponuje taki układ:
Silnik i nadwozie; opis samochodu (np. seryjne wnetrze, jakie alu, mody itp.)
(a nizej I czas od 0-60mph ; i II na 400m)
D14A1 EC9; e-bay kol. wydech., maska laminat, a reszta full seria,pełne wnetrze, kola 13 175/70
I-8,5 ; II-16,6
P.S. U mnie średnia z 3 pomiarow, Płaski asfalt.
P.S.2 Prosiłbym o same czase i nie dyskutowanie na temat wiarygodnosci g-techa.
nosql - 2007-10-01, 12:01
" />ed6 d15b2, mpfi, wybech by ssg, dolot KN + aoma, koła 175/70/R13, pełne wnętrze
powtarzalne do 100 w przedziale: 7,28-7,32s
na 400m tylko raz sprawdziłem: 15,68s
w skarbimierzu ET bez kanapy i fotela: 15,46s
timor - 2007-10-01, 19:20
" />u mnie siedzi d15b2 mpfi,wydech 2 cale i dolot na kibelrurze
do 60 mph wyniki 7.6-7.8(na lpg .8.4-8.5 )
W Olsztynie 1/4 mili 15.46 et(slicki, lekkie prawe drzwi,bez środka)
w Rykach 16.1 et(pomiar na tagu)- tylko bez środka i przekombinowane z rozrządem i zapłonem
w przyszłym roku plan to zejsc poniżej 7 sek do 60mph
gniedz83 - 2007-10-01, 19:44
" />Nowy pomiar G-techa
D14A1 EC9; e-bay kol. wydech., maska laminat, wnetrze bez fot. pasazera i kanapy, a zamiast tylnej klapy,samo poszycie z szyba z folii (okolo 3 kg) made by RALF, kola 13 175/70
I-7,8 ; II-16,17
York - 2008-10-08, 12:26
" />Dawno nikt tu nie pisał, a tak się składa, że wczoraj z kumplami pojeździliśmy troche z g-techem i jestem ciekawy jak realne są te wyniki ? Porównywał sobie ktoś swoje wyniki z g-techa z innymi urządzeniami pomiarowymi ? Jak wypada ?
Konrad - 2008-10-08, 17:12
" />Wszystko zależy jaki g-tech...
Kolega jak mierzył b. dużo razy evo na g-techu to wychodziły czasy bardzo pozytywne ale było właśnie sporo dumania jak to sie bedzie miało do pomiarów tagiem... Okazało sie że na tagu robił czasu minimalnie lepsze
D16Z2, dolot, wolny wydech 2', koła 15' 195/50, pełny środek+sporo śmieci:
0-60mph 7,29
0-400m 15,4
York - 2008-10-10, 11:06
" />to u mnie ostatnio wyszło (mierzyłem się tylko 2 razy) za pierwszym spóźniłem trochę start to wyszło 9 s do 60mph za drugim razem 8,8s. silnik d16a6 gumy 195/50R15, w silniku tylko dolot i przelot +/- 2" przerdzewiały i połatany. Więc nie wiem jak na te wyniki patrzeć. Dodam też jeszcze że kolega golfem II z dieslem pod maską troche pogrzebanym wg stopera miał 8,5 - 9 s do 100 km/h a na g-techu wyszło mu 10s.
Konrad - 2008-10-10, 13:29
" />
York - 2008-10-10, 13:40
" />tzn miałem na myśli spieprzyłem... sorki
bo ruszałem ze zbyt niskich obrotów a u mnie na dole coś przerywa
RALF - 2008-10-15, 18:22
" />to ja sie pochwale moimi;)
- dawne białe żelazko D15B2 non vtec 132KM 800kg 6,2 sek
- Civic Aerodeck 1.4 -> D16W3 8,4sek bezn / 9,2 sek LPG
- Civic D16Z2 seria w stanie agonalnym 7,0 sek
- CRX Hot Szrot D15 n/a 173KM 600kg poniżej 5 sek
- obecny Civic "Wurc" D15B2 162KM 820kg 5,9sek