Jakie objawy prowadzące do wymiany uszczleki pod głowica?
v-rod - 2007-06-28, 13:20
" />Moze ktoś mi powiedziec jakie są objawy po których wiadomo że uszczelka pod głowicą jest do wymiany?Zaznaczam że oleju nic nie bierze,olej jest czysty,tylko zastanawia mnie biały dym przy odpalaniu,dopóki silnik nie jest gorący to dymi białym dymem czy na gazie czy na benzynie,jak daje w pedał to temperatura zwieksza sie i wyrzuca płyn z chłodnicy,wydaje mi sie że to pierwsze objawy prowadzące do wymiany uszczleki pod głowicą,prosze o jakieś wiadomosci od zaawansowanych uzytkowników:D
beddom - 2007-06-28, 13:27
" />tak jak wywala ci plyn to padnieta uszczelka...
nastepnym razem bylo nie raz na forum!
v-rod - 2007-06-28, 13:31
" />Ale tylko jak daje w pedał a jak normalnie jeżdże to jest OK, a ten dym to tylko na zimnym silniku,ale to pewnie wtedy skrapla sie woda w cylindrach:(zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
v-rod - 2007-06-28, 13:20
" />Moze ktoś mi powiedziec jakie są objawy po których wiadomo że uszczelka pod głowicą jest do wymiany?Zaznaczam że oleju nic nie bierze,olej jest czysty,tylko zastanawia mnie biały dym przy odpalaniu,dopóki silnik nie jest gorący to dymi białym dymem czy na gazie czy na benzynie,jak daje w pedał to temperatura zwieksza sie i wyrzuca płyn z chłodnicy,wydaje mi sie że to pierwsze objawy prowadzące do wymiany uszczleki pod głowicą,prosze o jakieś wiadomosci od zaawansowanych uzytkowników:D
beddom - 2007-06-28, 13:27
" />tak jak wywala ci plyn to padnieta uszczelka...
nastepnym razem bylo nie raz na forum!
v-rod - 2007-06-28, 13:31
" />Ale tylko jak daje w pedał a jak normalnie jeżdże to jest OK, a ten dym to tylko na zimnym silniku,ale to pewnie wtedy skrapla sie woda w cylindrach:(