Jakie obroty po odpaleniu silnika ??
Bedzio - 2006-08-04, 09:20
" />Jakie obroty powinny być po odpaleniu silnika ??
Ja mam u siebie 2 tys., ale po jakimś czasie gdy auto dobrze się rozgrzeje to na wolnych obrotach spadnie do 1 tys., ale wydaje mi się ,że po uruchomieniu powinno być mniej ???
Guail_FH - 2006-08-04, 09:39
" />jak zimy w lecie to na chwile wskakuje na 1.5 a potem jakies 600-800 na oko w zimie nawet nei mam 2k jak zimny. Chyba cos nei tak masz
loopack - 2006-08-04, 09:54
" />Po odpaleniu wozu, obroty mi idą do około 1,3 tysia, czasem 1,5 tysia, następuje wtedy łądowanie akumulatora - trwa to zwykle mniej niż minute, no chyba że wozu nie odpalałem parę dni - to wtedy dłużej łąduje.
Wskazówka opada do około 700-800 obrotów i jest to tryb jałowy.
Jeśli masz z tym problemy > silniczek krokowy odpowiada za niskie obroty.
Jeśli masz za duże obroty > silniczek podaje za dużo powietrza.
Drugą sprawą jest LINKA od gazu. Są ludzie, którzy celowo sobie skracają naciąg linki, przez co pedał gazu w stanie spoczynku już otwiera trochę przepustnicę (stała jazda na podwyższonych obrotach), a ile podasz powietrza, na tyle obrotów wejdzie, wtedy wystarczy po prostu wyregulować linkę.
Randal - 2006-08-04, 10:35
" />U mnie skacze pod 2 tyś i opada do około 800 po dosyć długim czasie ale to przez zużyty termostat bo długo się nagrzewa. A obroty też wydają się za wysokie ale u mnie to może wina źle podłączonych podciśnień.
e)(trem - 2006-08-04, 11:26
" />silnik powinien mieć obr. między 800 a 900 po nagrzaniu
Po odpaleniu gdy silnik jest zimny jest u mnie ok. 1200, gdy silnik się nagrzeje tzn. gdy wskazówka przekroczy te kreski to obr spadają do 800-900
elwis_29 - 2006-08-04, 11:49
" />Ja też mam 2tyś jak odpale a później opadają do ok 900 i wydaje mi sie że to stanowczo za dużo. Moim zdaniem powinno być ok 1200 tak jak u e)(trem,
tfidos - 2006-08-04, 14:26
" />jak odpale to mam 1200 za chwile 1500 na doladowanie aku i z powrotem 1200 i spada na 800
4mell - 2006-08-11, 07:18
" />a niech sie wypowiedza uzytkownicy D13B2 jakie maja obroty na zimno zaraz po odpaleniu bo u mnie czasem przekracza 2 tys ale z tego co wiem to normalka w tym silniku
Piotr - 2006-08-11, 10:26
" />ja mam u siebie 1k a po rozgrzaniu to jakies 500-800, natomiast wczoraj mnie "rozwaliły" obroty silnika bo miałem ich tak mało że strzałka się oparła na pozycji 0. Mało wypadku nie spowodowałem, bo w normalnym ruchu ulicznym sprawdzałem co się dzieje.. hehehe
Michuu - 2006-08-11, 10:42
" />Ja mam w A9 okolo 1900rpm tak samo mialem w Z2. Puzniej schodzi do okolo 900rpm
zayonnc - 2006-08-13, 02:40
" />Ja jak odpalę to mam około 1500 a później spadają do 600-800 (zależy czy włączę światła czy nie chyba krokowy trzeba przeczyścić).
Pozdr
Dzida - 2006-08-25, 20:50
" />Po pierwsze prawidłowe obroty silnika na biegu jałowym (wg. manuala Hondy) powinny wynisić 750 +- 50. U mnie wynoszą 1000 na zgaszonych światłach, ale regulowałem na dmuchawie w pozycji 2, światłach i wsztreliłem się w 750. Jak odpalam więcej jak 1250 nie ma, bo miło mieć ręczne ssanie i odpowiednio dozowaćzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Bedzio - 2006-08-04, 09:20
" />Jakie obroty powinny być po odpaleniu silnika ??
Ja mam u siebie 2 tys., ale po jakimś czasie gdy auto dobrze się rozgrzeje to na wolnych obrotach spadnie do 1 tys., ale wydaje mi się ,że po uruchomieniu powinno być mniej ???
Guail_FH - 2006-08-04, 09:39
" />jak zimy w lecie to na chwile wskakuje na 1.5 a potem jakies 600-800 na oko w zimie nawet nei mam 2k jak zimny. Chyba cos nei tak masz
loopack - 2006-08-04, 09:54
" />Po odpaleniu wozu, obroty mi idą do około 1,3 tysia, czasem 1,5 tysia, następuje wtedy łądowanie akumulatora - trwa to zwykle mniej niż minute, no chyba że wozu nie odpalałem parę dni - to wtedy dłużej łąduje.
Wskazówka opada do około 700-800 obrotów i jest to tryb jałowy.
Jeśli masz z tym problemy > silniczek krokowy odpowiada za niskie obroty.
Jeśli masz za duże obroty > silniczek podaje za dużo powietrza.
Drugą sprawą jest LINKA od gazu. Są ludzie, którzy celowo sobie skracają naciąg linki, przez co pedał gazu w stanie spoczynku już otwiera trochę przepustnicę (stała jazda na podwyższonych obrotach), a ile podasz powietrza, na tyle obrotów wejdzie, wtedy wystarczy po prostu wyregulować linkę.
Randal - 2006-08-04, 10:35
" />U mnie skacze pod 2 tyś i opada do około 800 po dosyć długim czasie ale to przez zużyty termostat bo długo się nagrzewa. A obroty też wydają się za wysokie ale u mnie to może wina źle podłączonych podciśnień.
e)(trem - 2006-08-04, 11:26
" />silnik powinien mieć obr. między 800 a 900 po nagrzaniu
Po odpaleniu gdy silnik jest zimny jest u mnie ok. 1200, gdy silnik się nagrzeje tzn. gdy wskazówka przekroczy te kreski to obr spadają do 800-900
elwis_29 - 2006-08-04, 11:49
" />Ja też mam 2tyś jak odpale a później opadają do ok 900 i wydaje mi sie że to stanowczo za dużo. Moim zdaniem powinno być ok 1200 tak jak u e)(trem,
tfidos - 2006-08-04, 14:26
" />jak odpale to mam 1200 za chwile 1500 na doladowanie aku i z powrotem 1200 i spada na 800
4mell - 2006-08-11, 07:18
" />a niech sie wypowiedza uzytkownicy D13B2 jakie maja obroty na zimno zaraz po odpaleniu bo u mnie czasem przekracza 2 tys ale z tego co wiem to normalka w tym silniku
Piotr - 2006-08-11, 10:26
" />ja mam u siebie 1k a po rozgrzaniu to jakies 500-800, natomiast wczoraj mnie "rozwaliły" obroty silnika bo miałem ich tak mało że strzałka się oparła na pozycji 0. Mało wypadku nie spowodowałem, bo w normalnym ruchu ulicznym sprawdzałem co się dzieje.. hehehe
Michuu - 2006-08-11, 10:42
" />Ja mam w A9 okolo 1900rpm tak samo mialem w Z2. Puzniej schodzi do okolo 900rpm
zayonnc - 2006-08-13, 02:40
" />Ja jak odpalę to mam około 1500 a później spadają do 600-800 (zależy czy włączę światła czy nie chyba krokowy trzeba przeczyścić).
Pozdr
Dzida - 2006-08-25, 20:50
" />Po pierwsze prawidłowe obroty silnika na biegu jałowym (wg. manuala Hondy) powinny wynisić 750 +- 50. U mnie wynoszą 1000 na zgaszonych światłach, ale regulowałem na dmuchawie w pozycji 2, światłach i wsztreliłem się w 750. Jak odpalam więcej jak 1250 nie ma, bo miło mieć ręczne ssanie i odpowiednio dozować