Jakie polecacie zawieszenie do civica i za ile ?
urwis - 2006-09-02, 20:11
" />Tak se powoli kosztorys robię i brakuje mi zawieszenia. Jakie firmy polecacie? Najlepiej jakiś komplet dobrej, który nie przewyższy trzykrotnie wartości samochodu i sprawi, że między oponę a nadkole wcisnę max długopis
Myślę, że 3000zł to max jaki mogę poświęcić. Im mniej tym szybciej się prędkie auto zrobi
DODi - 2006-09-02, 20:51
" />za 3000 zł to już nawet gwint Teina idzie kupić chyba ze mówimy o 3000 jenów Polecaja rózne rzeczy: Koni, H&R, Bilstein, Skunk2, Tein, Eibah. Co nieco o zmianie zawiechy poczytasz tutaj:
http://www.civic4g.pl/faq/zawieszenie.html
Pozdro...
urwis - 2006-09-02, 21:07
" />no jasne, że złotych Chcę robić total JDM więc najchetniej jakiś gwincik z Japonii bym przygarnął Znajdzie się coś w tej cenie? Skunk2, Tein w jakich są cenach? Może jakiś klubowicz zajmuje się sprowadzaniem?
PS. Stronkę przeczytałem i za dużo nowego sięnie dowiedziałem.. ciąć sprężyn nie zamierzam
Ale sobie przypomniałem o ważnej kwestii.. Przy ilu mm obniżenia przy kołąch 15" i jakichś naleśinkowych oponach zaczyna się problem z tarciem opon o nadkola? Wystarczy wtedy wyciagnąć plastiki czy trzeba zaklepać ranty? Może ten chamber kit wtedy trzeba zastosować? :suchy:
MISIEK. - 2006-09-02, 22:10
" />Rzuć okiem na to:
http://www.e-x-c.com/index.php?cPath=31_32_55
Może coś Ci podpasuje...choć droższe.
MeMf - s
" />-50 nadkola trzeba odciagac przy 195/50/15 polecam h&r sa cale zestawy
urwis - 2006-09-03, 11:13
" />
DODi - 2006-09-03, 11:24
" />
urwis - 2006-09-03, 11:34
" />
DODi - 2006-09-03, 12:05
" />
W galeri masz ich setki
urwis - 2006-09-03, 12:37
" />no ale skąd pewność że to takie opony i -60mm obniżenia
PS. ten mi wygląda na sporo niżej niz -60 a moze i jest to -60 ale troche to za duzo jak na jazdę po polskich drogach. Ale na zlot się tak z chęcią wybiorę
DODi - 2006-09-03, 12:55
" />jakbys sie naogladal z 10000 fotek cifów i siedział w tym 2 lata w dzien w dzien to byc na oko wiedział wiekszosc rzeczy na pierwszy rzut oka. ten to na 100% procent taki o jaki pisałes. Mam gdzieś zblizenie na jego opony, a przy glebie -50mm jest jeszcze luka miedzy opona a nakolem.
urwis - 2006-09-03, 13:27
" />bardziej mi chodziło o to, że ja nie mam pojęcia który ile obniżony i na jakich oponach
Fajowo ten wygląda, wiec chyba na początek wezmę jakiś dobry komplecik -50mm żeby wyglądało i dało się śmigać, a potem po zmianie silnika i pierdół poprawiających bezpieczeństwo wsadzi sie gwint
PS. Jakie opony letnie w tym rozmiarze najlepiej się zachowują na suchym asfalcie?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
urwis - 2006-09-02, 20:11
" />Tak se powoli kosztorys robię i brakuje mi zawieszenia. Jakie firmy polecacie? Najlepiej jakiś komplet dobrej, który nie przewyższy trzykrotnie wartości samochodu i sprawi, że między oponę a nadkole wcisnę max długopis
Myślę, że 3000zł to max jaki mogę poświęcić. Im mniej tym szybciej się prędkie auto zrobi
DODi - 2006-09-02, 20:51
" />za 3000 zł to już nawet gwint Teina idzie kupić chyba ze mówimy o 3000 jenów Polecaja rózne rzeczy: Koni, H&R, Bilstein, Skunk2, Tein, Eibah. Co nieco o zmianie zawiechy poczytasz tutaj:
http://www.civic4g.pl/faq/zawieszenie.html
Pozdro...
urwis - 2006-09-02, 21:07
" />no jasne, że złotych Chcę robić total JDM więc najchetniej jakiś gwincik z Japonii bym przygarnął Znajdzie się coś w tej cenie? Skunk2, Tein w jakich są cenach? Może jakiś klubowicz zajmuje się sprowadzaniem?
PS. Stronkę przeczytałem i za dużo nowego sięnie dowiedziałem.. ciąć sprężyn nie zamierzam
Ale sobie przypomniałem o ważnej kwestii.. Przy ilu mm obniżenia przy kołąch 15" i jakichś naleśinkowych oponach zaczyna się problem z tarciem opon o nadkola? Wystarczy wtedy wyciagnąć plastiki czy trzeba zaklepać ranty? Może ten chamber kit wtedy trzeba zastosować? :suchy:
MISIEK. - 2006-09-02, 22:10
" />Rzuć okiem na to:
http://www.e-x-c.com/index.php?cPath=31_32_55
Może coś Ci podpasuje...choć droższe.
MeMf - s
" />-50 nadkola trzeba odciagac przy 195/50/15 polecam h&r sa cale zestawy
urwis - 2006-09-03, 11:13
" />
DODi - 2006-09-03, 11:24
" />
urwis - 2006-09-03, 11:34
" />
DODi - 2006-09-03, 12:05
" />
W galeri masz ich setki
urwis - 2006-09-03, 12:37
" />no ale skąd pewność że to takie opony i -60mm obniżenia
PS. ten mi wygląda na sporo niżej niz -60 a moze i jest to -60 ale troche to za duzo jak na jazdę po polskich drogach. Ale na zlot się tak z chęcią wybiorę
DODi - 2006-09-03, 12:55
" />jakbys sie naogladal z 10000 fotek cifów i siedział w tym 2 lata w dzien w dzien to byc na oko wiedział wiekszosc rzeczy na pierwszy rzut oka. ten to na 100% procent taki o jaki pisałes. Mam gdzieś zblizenie na jego opony, a przy glebie -50mm jest jeszcze luka miedzy opona a nakolem.
urwis - 2006-09-03, 13:27
" />bardziej mi chodziło o to, że ja nie mam pojęcia który ile obniżony i na jakich oponach
Fajowo ten wygląda, wiec chyba na początek wezmę jakiś dobry komplecik -50mm żeby wyglądało i dało się śmigać, a potem po zmianie silnika i pierdół poprawiających bezpieczeństwo wsadzi sie gwint
PS. Jakie opony letnie w tym rozmiarze najlepiej się zachowują na suchym asfalcie?