ďťż

Kapiacy olej. Uszkodzony gwint korka w misce olejowej



dexoos - 2008-08-30, 23:09
" />Siemanerrrro.

Sprawa wyglada tak, ze kapie mi olej z miski (nie duzo ale jednak..) Mechanik mi powiedzial, ze przy wczesniejszej wymianie oleju ktos za mocno dokrecil, przekrecil gwint i jest maly luz na korku.

Jakies pomysly? Nie mam ochoty kupowac nowej miski przez taka duperele.

Myslalem, zeby rozwiercic nieco otwor, na nowo nagwintowac i zamontowac ciut wiekszy korek, ale czy da tak rade? Jaki wtedy dac korek - czy w ogole sa w jakims modelu Hondy wieksze?

Yo




timor - 2008-08-31, 07:37
" />przerabiałem ostatnio- tez nie chciałem miski wymieniac bo było suchutko a po wymianie róznie bywa . mam dospawaną nakrętkę do miski i dobrałem do niej krótką śrubę i nic sie nie dzieje od 5000km, wada jest ze troche to wystaje do dołu wiec trzeba pamiętać jak się jeździ po krawężnikach ale u mnie i tak niżej jest kolektor wydechowy.



Mad_Dog - 2008-08-31, 09:30
" />Ja widzę 2 rozwiązania

dla leniwych użyj konopi tak jak się robi hydraulikę
docelowe dospawaj blachę, rozwierć i nagwintuj.



stealth - 2009-02-12, 21:22
" />Odkopię, bo temat zbliżony.

Jaki jest w naszych autach wymiar gwintu korka spustowego oleju? 12mm? 14mm?

Dałbym głowę, że już gdzieś kiedyś na forum pytałem, ale nie mogę teraz znaleźć




noofaq - 2009-02-12, 21:50
" />nie powiem Ci ile ale pójdź do jakiegokolwiek motoryzacyjnego i powiedz że do hondy

ja tak kupiłem w feuvercie



pawels - 2009-02-12, 21:57
" />Gwint na korku jest słabszy i to on dostaje - żeby sie nie męczyć z miską.
Znajdź korek lub śrubę o identycznym gwincie. Miska może mieć zdrowy gwint.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu