Kilka Pytań dot. Hondy
Maro(R) - 2007-05-07, 14:19
" />Witam zaczynam powoli działać ze swoją Hanią w związku z powyższym mam kilka pytań.
1. Chciałbym zamontować licznik wyskalowany na 240km/h (aktualnie 200) i pytanie co zrobić by "nie kłamał" na prędkości.
2. Chciałbym zrobić sam tłumik z nierdzewnej rury (wywalając kata oraz środkowy) potrzebowałbym instrukcji jak to zrobić oraz jakieś foto jeśli możliwe.
3. Gdzie można zakupić w sensownej cenie zderzak przedni + tylni (tylko nie taki jak seria ) :-)
4. O ile obniżacie swoje hanie i na jakich resorach (firma , cena )
5. I również szukam instrukcji montażu szyber dachu.
6. Ile +\- kosztuje polakierowanie samochodu (metalik) w Waszych okolicach oraz gdzie warto się zgłosić do takiego modu :-)
Dziękuje za odpowiedzi.
H4G
Mike - 2007-05-07, 14:29
" />no to tak:
1. zakładasz bez żadnych przeróbek i ma hulać.
2. nie mam pojęcia po co i jak masz zamiar zrobić tłumik
3. szukaj po allegro albo przerób samodzielnie zderzak, wiele takich modów znajdziesz na forum.
4. RESORY ??!! to w polonezach i maluchach temat zawieszenia i obniżania był już nieraz poruszany na forum więc wystarczy użyć "szukaj"
5. moim zdaniem nie da się sensownie i dobrze zamontować samemu szyberdach, temat również poruszany w dziale technicznym
6. dobre lakierowanie to kwota +/- 2000zł bez żadnych poprawek typu rdza itd.
uff
pozdrawiam
6
Maro(R) - 2007-05-07, 14:59
" />Dzięki Mike
1. To dobrze :-)
2. Ten co mam aktualnie to nie dość , że seria to jeszcze jakaś wadliwa bynajmniej już się sypie :-) dla tego chciałbym zrobić to tak:
- kolektor
- strumienica lub tłumik przelotowy (zamiast kata) lub zwykła rurka :-)
http://allegro.pl/item191666360_tlumik_ ... chael.html takie coś konkretniej 2x
- i tłumik basowy na koniec.
3. Będę próbował coś "wymyślić"
4. Zawieszenie... kwestia jeszcze tym bardziej do przemyślenia na razie kołuje felgi :-)
5. Jeśli miałoby to źle wyglądać lub padać na głowę będę musiał powierzyć to jakiejś firmie.
6. Więc wyjdzie zapewne ponad 2tyś bo troszkę poprawek jest :-)
NoRo - 2007-05-07, 15:32
" />Co do wydechu to bym Ci polecił tak:
-kolektor 4-2-1
-2 cale rura
-przelot srodkowy speeder
-koncowy przelot m-tech
-kat wyciac
-nie dawac zadnych strumienic
Koknret dolot tez by się przydal czyli:
-dedykowany dolot AOMA
-stozek w obudowie
-rura gietka doprowadzona do otworu stozka
-lub zamiast tego calego zestawu dac po prostu sport-wkladke K&N i dzieki temu dol sie nie zamuli
Co do zderzaków... mam nadzieje ze nie myslisz o żadnych typu "import tuning"... zostaw serie co najwyzej dziura do dolotu z przodu, a z tylu dokladka i-VT
Dzilas - 2007-05-07, 20:25
" />
Kapcio - 2007-05-07, 21:16
" />Tylko że kolega Maro(R), ma blok z a9 a na górze 2gaźniki a podobno nie daje sie stożków do gaźnikowców
ps. ale zapyla mu to "d16a9/1" dość fajnie
Maro(R) - 2007-05-08, 16:15
" />Dokładnie tak jak pisze kolega DJK mam blok z d16a9 z dualem :-)
Ostatnio przeglądałem oferty z ebay.com i tam crx miały taki silnik jak ja albo były jeszcze inne "dziwne" mody
Faktycznie mój silnik niczego sobie nawet zdaniem kilku użytkowników , którzy mieli okazję ją przetestować. Chciałbym w jakiś sposób zniwelować "nie moc" małych obrotów by od razu się wkręcał. Układ wydechowy będę robił " na dniach" więc przydałoby mi się jeszcze kilka informacji :-)
P.S Hania będzie na Zlocie Civic w Łodzi więc ocenicie moje prace :-)
pltz - 2007-05-08, 21:06
" />[ot]A to ja Ci powiem tak...
Po pierwsze:
Kazde z tych pytan jest materialem na osobny temat, tylko ze na polowe z nich sa juz tematy i wystarczylo poszukac...
I po drugie wiem ze nie tylko mnie denerwuja tematy o takim tytule, bo nic z niego nie wiadomo... [/ot]
I rozumiem ze kolega sam sobie chce wydech zrobic kompletny, a nie tlumik chyba..? Bo jak tak to wystarczy Ci pare metrow rury z kwasowki, gietarka do rur i spawarka
Co do szybera to jesli chcesz sobie wycinac dziure i go tam wkladac to lepiej odpusc, bo nie zrobisz tego jak fabryka, a poza tyl laczy sie to chociazby z tym ze musisz podsufitke sobie sprawic nowa...jest o tym na forum juz.
Co do poprawiania dolnej partii obrotow to jak najbardziej 4-2-1 powinien pomoc.
Maro(R) - 2007-05-09, 17:57
" />no i to się nazywa forum , informacje jak najbardziej OK.
pltz otóż fakt chcę sobie cały układ wydechowy zrobić i już wiem dzięki Wam jak :-)
Co do szyberdachu faktycznie albo z niego zrezygnuje albo udam się do firmy, która zrobi mi go tak by było jak najbardziej OK.
Dzięki za podpowiedzi.
zayonnc - 2007-05-09, 19:46
" />Może najpierw poszukaj góry od A9 i złóż ten silnik aby był tym czym ma być
Pozdr
Maro(R) - 2007-05-09, 20:18
" />Na zlocie będę miał już wydech + car audio a jeśli będzie można zrobić z tego silnika to czym miałby być to jak najbardziej :-) Ale wątpię by takie coś sie udało bo nie wiadomo nawet czym jestzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Maro(R) - 2007-05-07, 14:19
" />Witam zaczynam powoli działać ze swoją Hanią w związku z powyższym mam kilka pytań.
1. Chciałbym zamontować licznik wyskalowany na 240km/h (aktualnie 200) i pytanie co zrobić by "nie kłamał" na prędkości.
2. Chciałbym zrobić sam tłumik z nierdzewnej rury (wywalając kata oraz środkowy) potrzebowałbym instrukcji jak to zrobić oraz jakieś foto jeśli możliwe.
3. Gdzie można zakupić w sensownej cenie zderzak przedni + tylni (tylko nie taki jak seria ) :-)
4. O ile obniżacie swoje hanie i na jakich resorach (firma , cena )
5. I również szukam instrukcji montażu szyber dachu.
6. Ile +\- kosztuje polakierowanie samochodu (metalik) w Waszych okolicach oraz gdzie warto się zgłosić do takiego modu :-)
Dziękuje za odpowiedzi.
H4G
Mike - 2007-05-07, 14:29
" />no to tak:
1. zakładasz bez żadnych przeróbek i ma hulać.
2. nie mam pojęcia po co i jak masz zamiar zrobić tłumik
3. szukaj po allegro albo przerób samodzielnie zderzak, wiele takich modów znajdziesz na forum.
4. RESORY ??!! to w polonezach i maluchach temat zawieszenia i obniżania był już nieraz poruszany na forum więc wystarczy użyć "szukaj"
5. moim zdaniem nie da się sensownie i dobrze zamontować samemu szyberdach, temat również poruszany w dziale technicznym
6. dobre lakierowanie to kwota +/- 2000zł bez żadnych poprawek typu rdza itd.
uff
pozdrawiam
6
Maro(R) - 2007-05-07, 14:59
" />Dzięki Mike
1. To dobrze :-)
2. Ten co mam aktualnie to nie dość , że seria to jeszcze jakaś wadliwa bynajmniej już się sypie :-) dla tego chciałbym zrobić to tak:
- kolektor
- strumienica lub tłumik przelotowy (zamiast kata) lub zwykła rurka :-)
http://allegro.pl/item191666360_tlumik_ ... chael.html takie coś konkretniej 2x
- i tłumik basowy na koniec.
3. Będę próbował coś "wymyślić"
4. Zawieszenie... kwestia jeszcze tym bardziej do przemyślenia na razie kołuje felgi :-)
5. Jeśli miałoby to źle wyglądać lub padać na głowę będę musiał powierzyć to jakiejś firmie.
6. Więc wyjdzie zapewne ponad 2tyś bo troszkę poprawek jest :-)
NoRo - 2007-05-07, 15:32
" />Co do wydechu to bym Ci polecił tak:
-kolektor 4-2-1
-2 cale rura
-przelot srodkowy speeder
-koncowy przelot m-tech
-kat wyciac
-nie dawac zadnych strumienic
Koknret dolot tez by się przydal czyli:
-dedykowany dolot AOMA
-stozek w obudowie
-rura gietka doprowadzona do otworu stozka
-lub zamiast tego calego zestawu dac po prostu sport-wkladke K&N i dzieki temu dol sie nie zamuli
Co do zderzaków... mam nadzieje ze nie myslisz o żadnych typu "import tuning"... zostaw serie co najwyzej dziura do dolotu z przodu, a z tylu dokladka i-VT
Dzilas - 2007-05-07, 20:25
" />
Kapcio - 2007-05-07, 21:16
" />Tylko że kolega Maro(R), ma blok z a9 a na górze 2gaźniki a podobno nie daje sie stożków do gaźnikowców
ps. ale zapyla mu to "d16a9/1" dość fajnie
Maro(R) - 2007-05-08, 16:15
" />Dokładnie tak jak pisze kolega DJK mam blok z d16a9 z dualem :-)
Ostatnio przeglądałem oferty z ebay.com i tam crx miały taki silnik jak ja albo były jeszcze inne "dziwne" mody
Faktycznie mój silnik niczego sobie nawet zdaniem kilku użytkowników , którzy mieli okazję ją przetestować. Chciałbym w jakiś sposób zniwelować "nie moc" małych obrotów by od razu się wkręcał. Układ wydechowy będę robił " na dniach" więc przydałoby mi się jeszcze kilka informacji :-)
P.S Hania będzie na Zlocie Civic w Łodzi więc ocenicie moje prace :-)
pltz - 2007-05-08, 21:06
" />[ot]A to ja Ci powiem tak...
Po pierwsze:
Kazde z tych pytan jest materialem na osobny temat, tylko ze na polowe z nich sa juz tematy i wystarczylo poszukac...
I po drugie wiem ze nie tylko mnie denerwuja tematy o takim tytule, bo nic z niego nie wiadomo... [/ot]
I rozumiem ze kolega sam sobie chce wydech zrobic kompletny, a nie tlumik chyba..? Bo jak tak to wystarczy Ci pare metrow rury z kwasowki, gietarka do rur i spawarka
Co do szybera to jesli chcesz sobie wycinac dziure i go tam wkladac to lepiej odpusc, bo nie zrobisz tego jak fabryka, a poza tyl laczy sie to chociazby z tym ze musisz podsufitke sobie sprawic nowa...jest o tym na forum juz.
Co do poprawiania dolnej partii obrotow to jak najbardziej 4-2-1 powinien pomoc.
Maro(R) - 2007-05-09, 17:57
" />no i to się nazywa forum , informacje jak najbardziej OK.
pltz otóż fakt chcę sobie cały układ wydechowy zrobić i już wiem dzięki Wam jak :-)
Co do szyberdachu faktycznie albo z niego zrezygnuje albo udam się do firmy, która zrobi mi go tak by było jak najbardziej OK.
Dzięki za podpowiedzi.
zayonnc - 2007-05-09, 19:46
" />Może najpierw poszukaj góry od A9 i złóż ten silnik aby był tym czym ma być
Pozdr
Maro(R) - 2007-05-09, 20:18
" />Na zlocie będę miał już wydech + car audio a jeśli będzie można zrobić z tego silnika to czym miałby być to jak najbardziej :-) Ale wątpię by takie coś sie udało bo nie wiadomo nawet czym jest