Komp PM7 zamiast PM6??
Elchupakabra - 2008-11-30, 20:28
" />Jak w temacie. Wpadnie mi w łapy komp od D16Z5 i go chce troche potestowac. Czy jest szansa na jakieś przyrosty na tym kompie? Jedno co wiem to odcinka się przesunie. A poza tym? Goście od rexów gadają że po zmianie Pm7 na pm6 oprócz tego że odcinka spadła to dół się poprawił a góra się gorsza zrobiła? Czy w takim razie u mnie może trochę się góra poprawic?
tecno - 2008-11-30, 20:36
" />dokladnie tak, mysle ze i tak wrocisz na pm6
Elchupakabra - 2008-11-30, 20:51
" />Jeśli ma coś poprawic to bedzie git a jak nie to trudno. Cały w tym sens tylko taki że myśle o strojeniu i chce miec coś na podmiankę, bo nie mogę sobie pozwolic na unieruchomienie samochodu. A padło na pm7, zamiast kupna drugiego pm 6, poniewaz ten mam praktycznie za friko(a graty na wielopunkt to sobie ludzie cenią).
tecno - 2008-11-30, 22:42
" />male zyski bedziesz mial na strojeniu zerowki na seryjnym silniku (o ile jest seryjny)
Elchupakabra - 2008-12-03, 20:44
" />Jeszcze jedno pytanko: Czy PM7 i PM6 sa zupełnie plug&play? Bo podpiąłem kompa którego dostałem i który jest podobno 100% sprawny, a nie załącza się pompa paliwa i autko nie chce odpalic. Komp normalnie się wita. Błędów nie wyrzuca
jasiekk - 2008-12-04, 17:13
" />jak to ogarniesz dobre by było pokazac na hamowni róznice na obu kompach:P
Elchupakabra - 2008-12-04, 22:15
" />Kompa już mam innego. Ten działa jak należy. Na razie tylko odczułem przesuniętą odcinkę i chyba u góry lepiej idzie.
Jutro będę na hamowaniu, ale zapewne tylko na nowym kompie go zmierzę. Nie chce mi się kompa przekładac i go "uczyc". A inaczej mógłby byc wynik oszukany. Porówna się to do max momentu i mocy z poprzedniego hamowania.
Randal - 2008-12-05, 19:19
" />Ja jeżdżę D15B2 MPFI na kompie PM7 od D16A9 czyli bez sondy. Działa, przyrost nie wiem czy jakiś jest bo nie miałem PM6. Podłączałem też PM7 z D16Z5 i miałem problem z falującymi obrotami.
Elchupakabra - 2008-12-20, 13:07
" />Zrobiłem porównanie PM6 i PM7 w D15B2+, ja nie mam wątpliwości jaki komp lepszy:
jasiekk - 2008-12-20, 22:36
" /> na wiosne ruszam w kompa pm7!
RALF - 2008-12-23, 16:41
" />ale numer.. ze 3 lata temu robiłem testy w moim byłym D15 non vtec z kompem DOHC iale na G-techu .Osiągi takie same jak kręciłem do tych samych obrotów a gorsze jak kręciłem wyzej i zostawiłem serie kompa z sohc ( wyszło wtedy 132KM na hamowni ) a okazuje sie ze niepotrzebnie...
r@do - 2009-06-21, 20:22
" />troche odgrzebie temat : )
taki problem pod dyskusje podrzuce : )
nie ma problemu przy zamianie na ecu z d16z5 bo w obu przypadkach jest sonda i wtyczki pokrywaja sie pinowo ze tak powiem
ale....
jak to podlaczyc z kompem od d16a9 ??
zorientowani powiini wiedziec o co mi chodzi : )
ale sie okresle tak na wszelki wypadek
zastanawiam sie gdzie podpiać sie z sygnalem z imo (w d16a9 daje sygnal zamiast sondy) czy pod pin w mojej wiazce gdzie dochodzil sygnal sondy ?
czy raczej pod pin gdzie orginalnie to bylo w dohc ?
pozdrawiam i licze na jakies propozycje : )zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Elchupakabra - 2008-11-30, 20:28
" />Jak w temacie. Wpadnie mi w łapy komp od D16Z5 i go chce troche potestowac. Czy jest szansa na jakieś przyrosty na tym kompie? Jedno co wiem to odcinka się przesunie. A poza tym? Goście od rexów gadają że po zmianie Pm7 na pm6 oprócz tego że odcinka spadła to dół się poprawił a góra się gorsza zrobiła? Czy w takim razie u mnie może trochę się góra poprawic?
tecno - 2008-11-30, 20:36
" />dokladnie tak, mysle ze i tak wrocisz na pm6
Elchupakabra - 2008-11-30, 20:51
" />Jeśli ma coś poprawic to bedzie git a jak nie to trudno. Cały w tym sens tylko taki że myśle o strojeniu i chce miec coś na podmiankę, bo nie mogę sobie pozwolic na unieruchomienie samochodu. A padło na pm7, zamiast kupna drugiego pm 6, poniewaz ten mam praktycznie za friko(a graty na wielopunkt to sobie ludzie cenią).
tecno - 2008-11-30, 22:42
" />male zyski bedziesz mial na strojeniu zerowki na seryjnym silniku (o ile jest seryjny)
Elchupakabra - 2008-12-03, 20:44
" />Jeszcze jedno pytanko: Czy PM7 i PM6 sa zupełnie plug&play? Bo podpiąłem kompa którego dostałem i który jest podobno 100% sprawny, a nie załącza się pompa paliwa i autko nie chce odpalic. Komp normalnie się wita. Błędów nie wyrzuca
jasiekk - 2008-12-04, 17:13
" />jak to ogarniesz dobre by było pokazac na hamowni róznice na obu kompach:P
Elchupakabra - 2008-12-04, 22:15
" />Kompa już mam innego. Ten działa jak należy. Na razie tylko odczułem przesuniętą odcinkę i chyba u góry lepiej idzie.
Jutro będę na hamowaniu, ale zapewne tylko na nowym kompie go zmierzę. Nie chce mi się kompa przekładac i go "uczyc". A inaczej mógłby byc wynik oszukany. Porówna się to do max momentu i mocy z poprzedniego hamowania.
Randal - 2008-12-05, 19:19
" />Ja jeżdżę D15B2 MPFI na kompie PM7 od D16A9 czyli bez sondy. Działa, przyrost nie wiem czy jakiś jest bo nie miałem PM6. Podłączałem też PM7 z D16Z5 i miałem problem z falującymi obrotami.
Elchupakabra - 2008-12-20, 13:07
" />Zrobiłem porównanie PM6 i PM7 w D15B2+, ja nie mam wątpliwości jaki komp lepszy:
jasiekk - 2008-12-20, 22:36
" /> na wiosne ruszam w kompa pm7!
RALF - 2008-12-23, 16:41
" />ale numer.. ze 3 lata temu robiłem testy w moim byłym D15 non vtec z kompem DOHC iale na G-techu .Osiągi takie same jak kręciłem do tych samych obrotów a gorsze jak kręciłem wyzej i zostawiłem serie kompa z sohc ( wyszło wtedy 132KM na hamowni ) a okazuje sie ze niepotrzebnie...
r@do - 2009-06-21, 20:22
" />troche odgrzebie temat : )
taki problem pod dyskusje podrzuce : )
nie ma problemu przy zamianie na ecu z d16z5 bo w obu przypadkach jest sonda i wtyczki pokrywaja sie pinowo ze tak powiem
ale....
jak to podlaczyc z kompem od d16a9 ??
zorientowani powiini wiedziec o co mi chodzi : )
ale sie okresle tak na wszelki wypadek
zastanawiam sie gdzie podpiać sie z sygnalem z imo (w d16a9 daje sygnal zamiast sondy) czy pod pin w mojej wiazce gdzie dochodzil sygnal sondy ?
czy raczej pod pin gdzie orginalnie to bylo w dohc ?
pozdrawiam i licze na jakies propozycje : )