kompletne zamulenie przy ponad 3000 obrotow...:((( pomocy
grond - 2007-05-09, 14:07
" />Witam! Jestem posiadaczem hondy civic 1.5 1990 rok D15B2 !
Od paru ladnych dni mam pewien problem, przy wiekszych obrotach czyli powyzej 3000-3500 zamula sie strasznie i poprostu nie idzie dalej. Jechalem nia ostnio na trasie i niechciala jechac wiecej nic 100-110 km\h. robilem samodiagnostyke wyszlo mi ze jest blad 16 czyli "obwod paliwa"
, pozatym wymienilem filtr paliwa lecz nic nie dalo... hmmm no jeszcze do tego w sumie w tym samym czasie uszkodzilem tlumik i jest dziurawy, pisze bo moze to miec zwiazek z tym dziwnym zachowaniem... Jesli ktos wie co moze byc tego przyczyna niech napisze z gory bardzo dziekuje
pozdrawiam Łukasz
MichałO - 2007-05-09, 14:16
" />błąd 16 to wtryskiwacze paliwa z tego co pamiętam może jakąś chujową benzynke tankowałeś ziomuś ale lipa a co do tłumika to raczej to nie to ja tez mialem dziure ale bylo tylko czuc troche spalin i dziwny dzwiek przez korozje na tłumiku
tfidos - 2007-05-09, 14:19
" />
zayonnc - 2007-05-09, 19:50
" />ehhh słynny błąd 16...może równie słynne jego rozwiązanie - czyli przekaźnik pompy paliwa (poszukaj na forum co i jak), jeżeli przelutowanie go nie pomoże (a na to wskazują objawy, ale trzeba zacząć od niego), to będzie trzeba sprawdzić wtryski i ich "kabelki"
Pozdr
P.S. Przez uszkodzony tłumik auto może być zamulone, pomachaj nim trochę i zobacz czy w nim wszystko nie lata przypadkiem.
nosql - 2007-05-09, 20:01
" />Oglądałem to auto i z tego co wiem to nie ma problemów z odpalaniem za to ja wybadałem, że czasami jest dziwny odgłos zwarcia na jednym z wtrysków...
Nie pamiętam dokładnie ale w b2 chyba ok 3,500obr włącza się drugi wtrysk.
Przekaźnik pompy paliwa można przelutować bo to nie problem ale moim zdaniem to nie jest to!
Pozdro!
Kapcio - 2007-05-10, 05:23
" />A może pasek Ci przeskoczył
pokrzyw - 2007-05-10, 05:40
" />Tam jest coś dziwnego. Przejechałem się tym samochodzikiem. Do 3000-3500 ciągnie ładnie, a później jakby odcięcie się włączyło - po prostu utrzymuje obroty...
Randal - 2007-05-10, 10:33
" />Sprawdź wtryskiwacz! Już gdzieś o tym było!
KtośTam - 2007-05-10, 11:05
" />ja miałem to samo, na 99% padł drugi wtrysk bo na to wskazują objawy. U mnie urwał sie kabel od drugiegi wtrysku, ale wtedy objaw był tak jak by przy 3500 odcinało, ja obstawiam że drugi wtrysk się przytkał albo po prostu wysypał
zwibel - 2007-05-10, 12:41
" />Zakładałem podobny temat nie dawno, co u niektórych pomocą okazało się wywalenie katalizatora, ale czy jest to prawda nie wiem u siebie jeszcze nie przetestowałem- jeżdze na gazie i nie sprawia mi to aż tak ogromnych problemów, chociaż faktem jest iż z miłą chęcią bym się tego efektu pozbył
nosql - 2007-05-10, 12:42
" />KtośTam, ja też na spocie tak obstawiałem ale najwyraźniej grond chciał się upewnić, że to będzie to. Naset już drugi wtrysk nagraliśmy w razie potrzeby
KtośTam - 2007-05-10, 15:19
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
grond - 2007-05-09, 14:07
" />Witam! Jestem posiadaczem hondy civic 1.5 1990 rok D15B2 !
Od paru ladnych dni mam pewien problem, przy wiekszych obrotach czyli powyzej 3000-3500 zamula sie strasznie i poprostu nie idzie dalej. Jechalem nia ostnio na trasie i niechciala jechac wiecej nic 100-110 km\h. robilem samodiagnostyke wyszlo mi ze jest blad 16 czyli "obwod paliwa"
, pozatym wymienilem filtr paliwa lecz nic nie dalo... hmmm no jeszcze do tego w sumie w tym samym czasie uszkodzilem tlumik i jest dziurawy, pisze bo moze to miec zwiazek z tym dziwnym zachowaniem... Jesli ktos wie co moze byc tego przyczyna niech napisze z gory bardzo dziekuje
pozdrawiam Łukasz
MichałO - 2007-05-09, 14:16
" />błąd 16 to wtryskiwacze paliwa z tego co pamiętam może jakąś chujową benzynke tankowałeś ziomuś ale lipa a co do tłumika to raczej to nie to ja tez mialem dziure ale bylo tylko czuc troche spalin i dziwny dzwiek przez korozje na tłumiku
tfidos - 2007-05-09, 14:19
" />
zayonnc - 2007-05-09, 19:50
" />ehhh słynny błąd 16...może równie słynne jego rozwiązanie - czyli przekaźnik pompy paliwa (poszukaj na forum co i jak), jeżeli przelutowanie go nie pomoże (a na to wskazują objawy, ale trzeba zacząć od niego), to będzie trzeba sprawdzić wtryski i ich "kabelki"
Pozdr
P.S. Przez uszkodzony tłumik auto może być zamulone, pomachaj nim trochę i zobacz czy w nim wszystko nie lata przypadkiem.
nosql - 2007-05-09, 20:01
" />Oglądałem to auto i z tego co wiem to nie ma problemów z odpalaniem za to ja wybadałem, że czasami jest dziwny odgłos zwarcia na jednym z wtrysków...
Nie pamiętam dokładnie ale w b2 chyba ok 3,500obr włącza się drugi wtrysk.
Przekaźnik pompy paliwa można przelutować bo to nie problem ale moim zdaniem to nie jest to!
Pozdro!
Kapcio - 2007-05-10, 05:23
" />A może pasek Ci przeskoczył
pokrzyw - 2007-05-10, 05:40
" />Tam jest coś dziwnego. Przejechałem się tym samochodzikiem. Do 3000-3500 ciągnie ładnie, a później jakby odcięcie się włączyło - po prostu utrzymuje obroty...
Randal - 2007-05-10, 10:33
" />Sprawdź wtryskiwacz! Już gdzieś o tym było!
KtośTam - 2007-05-10, 11:05
" />ja miałem to samo, na 99% padł drugi wtrysk bo na to wskazują objawy. U mnie urwał sie kabel od drugiegi wtrysku, ale wtedy objaw był tak jak by przy 3500 odcinało, ja obstawiam że drugi wtrysk się przytkał albo po prostu wysypał
zwibel - 2007-05-10, 12:41
" />Zakładałem podobny temat nie dawno, co u niektórych pomocą okazało się wywalenie katalizatora, ale czy jest to prawda nie wiem u siebie jeszcze nie przetestowałem- jeżdze na gazie i nie sprawia mi to aż tak ogromnych problemów, chociaż faktem jest iż z miłą chęcią bym się tego efektu pozbył
nosql - 2007-05-10, 12:42
" />KtośTam, ja też na spocie tak obstawiałem ale najwyraźniej grond chciał się upewnić, że to będzie to. Naset już drugi wtrysk nagraliśmy w razie potrzeby
KtośTam - 2007-05-10, 15:19
" />